Megjelent: 8 éve

Mit lájkolunk és mit nem?

Mindenki más módszerre esküszik, mellyel a leghatékonyabban lehet a közösségi oldalak felhasználóinak érdeklődését felkelteni. Az Ipsos nemzetközi kutatása arról, hogy ki mire kattint.

Mindenki szeret nyerni - ezért a legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak megosztásra, lájkolásra. Emellett a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége is sokak számára vonzó. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52 százalék, Magyarországon azonban a 61 százalékot is eléri.

Nemzetközi szinten a megkérdezettek fele reagál pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre, a magyar átlag 46 százalék.

Megéri egyedi, vicces, érdekes megoldásokhoz nyúlni. Ez 34 százalékból vált ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34 százalékot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza, a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36 százalék.

Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30 százalék értékeli kedvezően, a magyarok alacsonyabb arányban, 22 százalékban lelkesednek ezért. 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok, érdekes hogy a magyarokat ez kevésbé érdekli, mindössze 18 százalékuk vélekedik így.

A fentieket megszívlelve a márkatulajdonosok közelebb férkőzhetnek követőikhez, és nagyobb mértékben nyerhetik el lojalitásukat.



  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ötmilliárd forintos pályázat indul élelmiszeripari cégeknek

Az érintett cégek modern gépeket vásárolhatnak, bővíthetik telephelyüket és képezhetik munkavállalóikat. Teljes cikk

A munkaerőpiacon és az oktatásban szenvedi meg a járványt a Z generáció

A fiatal generáció munkaerő-piaci és tanulmányi esélyeit is veszélyezteti a járványhelyzet az InfoRádiónak nyilatkozó ifjúsági és generációs szakértő szerint. Teljes cikk

Érdemes már az első bérszámfejtés előtt nyilatkozni az adókedvezményekről

Egyre többen veszik igénybe már év elejétől a nekik járó adókedvezményeket - mondta el Izer Norbert, a Pénzügyminisztérium adóügyekért felelős államtitkára. Teljes cikk