Mit lájkolunk és mit nem?
Mindenki más módszerre esküszik, mellyel a leghatékonyabban lehet a közösségi oldalak felhasználóinak érdeklődését felkelteni. Az Ipsos nemzetközi kutatása arról, hogy ki mire kattint.
Nemzetközi szinten a megkérdezettek fele reagál pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre, a magyar átlag 46 százalék.
Megéri egyedi, vicces, érdekes megoldásokhoz nyúlni. Ez 34 százalékból vált ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34 százalékot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza, a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36 százalék.
Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30 százalék értékeli kedvezően, a magyarok alacsonyabb arányban, 22 százalékban lelkesednek ezért. 28 százalék veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok, érdekes hogy a magyarokat ez kevésbé érdekli, mindössze 18 százalékuk vélekedik így.
A fentieket megszívlelve a márkatulajdonosok közelebb férkőzhetnek követőikhez, és nagyobb mértékben nyerhetik el lojalitásukat.