Motivációs akció, avagy: vigyorogjon a kalauz
Konfliktuskezelő tréninget indított el a jegykezelők, a pénztárosok és az ügyfélszolgálati munkatársak számára a MÁV, a március 11.-ig tartó "Mosolyakció" elnevezésű motivációs kampánnyal pedig növelik az utazók elégedettségét.
A vasúttársaság európai normákhoz való igazodását elősegítő átalakítási programjában teljesíteni kívánja a hatékony foglalkoztatás követelményét is. A MÁV Rt. ezen elvárásnak részben a kultúraváltás révén tesz eleget. A fokozatosan végbemenő kultúraváltás a múlt hagyományait felölelve és arra építkezve hajtja végre a minőségi cserét, mely új lendületet és szemlélet ad a vasúttársaság kissé megmerevedett struktúrájának.
A MÁV Rt.-nek, nehéz pénzügyi helyzetében korlátozottak a szolgáltatási színvonal növelésének elérését szolgáló eszközei. Ennek ellenére, az elővárosi közlekedés fejlesztésének programja révén hamarosan beérkező új vonatok, számos az utas-kiszolgálást, jegyrendelést elősegítő fejlesztések a közeljövőben kézzelfogható színvonal-javulást fog eredményezni.
A szolgáltató vasúttársaság európai színvonalhoz közelítésének, ezen belül a kultúraváltásnak részét képezi egyben az utasok szakszerű és kultúrált kiszolgálása illetve az utas központú szemlélet meghonosítása. A vasúttársaság ezért az utasokkal legközvetlenebb kapcsolatban lévő munkavállalói, a jegykezelők és pénztárosok részére képzéseket szervez, hogy elősegítse az utas-központú szemléletváltást.
A képzések mellett a vasúttársaság motivációs akciót is hirdetett a jegykezelők számára. A motivációs kampányban megjelenő "mosoly" szimbólum magában foglalja mindazokat az elvárásokat, melyeket a vasúttársaság az utasokkal érintkező munkatársai felé támaszt, annak érdekében, hogy a jelenlegi és a lassan változó szolgáltatási színvonal mellett is jobb hangulatban utazzanak.
A vasúttársaság reményei szerint a Mosolyakció a közös játék révén segít abban, hogy közelebb hozza egymáshoz az utasokat és a velük közvetlenül érintkező vasutasokat. A jegyvizsgálók hozzáállása, munkájának színvonala jelentős mértékben befolyásolja a MÁV megítélését az utasok körében. A megfelelő kommunikációs stílus és tartalom azonban nagyban befolyásolhatja a konfliktushelyzetek kialakulását, illetve azok kezelését. Az utazás során adódó szituációk kezelésének megkönnyítésére a MÁV Rt. 2005. januárjában egy, az EU normáknak megfelelő, 40 órás konfliktuskezelő tréninget indított el a jegykezelők, pénztárosok és ügyfélszolgálati munkatársak számára. A több hónapon át futó programon 800 munkatársunk sajátíthatja el a magas, európai színvonalú szolgáltatás tartalmi elemit és technikáit. A 2005. február 1.-je és március 11.-e között zajló "Mosolyakció" elnevezésű motivációs kampány során a jegykezelők arra törekszenek, hogy az utasokhoz való hozzáállásuk révén növeljék az utazó közönség elégedettségét. Az utasok elégedettségüket a "mosoly szelvény" átadásával jelezhetik.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Otthonról végezhető munkáról szóló valótlan álláshirdetések miatt vádat emelt az ügyészség egy férfi ellen - tájékoztatta a Somogy Vármegyei... Teljes cikk
Újszerű megoldással állt elő a dolgozó szülők problémájára a horvátországi Szamobor város önkormányzata. Mivel a helyi óvodákban és... Teljes cikk
Az otthonokban gyakran találkozunk a mindent beborító rendetlenséggel – ruhák, sporteszközök, karácsonyi kiegészítők halmazaival. Mindez könnyen... Teljes cikk
- Bizonytalan jövő, nulla megbecsülés: így érez a dolgozó fiatalok nagy része 1 hónapja
- Inkább izgalmas legyen mint stresszmentes? - ilyen szempontok szerint választanak munkahelyet a fiatalok 2 hónapja
- 5-ből 1 munkavállaló úgy érzi, hogy nem uralja a karrierjét 2 hónapja
- "Szép munka! Túlteljesítettük a célt! Itt van egy szelet pizza" 3 hónapja
- Elég volt a motiválásból! 4 hónapja
- A fiatal dolgozókat zavarja leginkább, ha kollégájuk panaszkodik 7 hónapja
- Mit lehet tenni, ha a dolgozó éppen csak annyit dolgozik, amennyit nagyon muszáj? 9 hónapja
- Belépés a nagybetűs életbe - Ezért elégedetlenek a munkaadók a Z generációsokkal 9 hónapja
- Olimpiai alapelvek a vállalati működésben: interjú Nikovics Évával, az Allianz Hungária Zrt. People and Culture igazgatójával 10 hónapja
- Van valami, ami sokkal fontosabb, mint a munkavállaló életkora és generációja 12 hónapja
- Ezek a legfontosabb motivációs tényezők a dolgozók szerint 12 hónapja