kapubanner for mobile
Megjelent: 13 éve

Nagy Anikó, a magyarországi Bosch csoport HR igazgatója

Nagy Anikó 2004 márciusa óta dolgozik a Bosch vállalatnál, 2009 óta a hétszáz főt foglalkoztató budapesti fejlesztési központ és a kereskedelmi területek személy és munkaügyi feladatait látja el, idén májusban pedig a cég magyarországi telephelyeinek országos HR igazgatójává is kinevezték.

Nagy Anikó 1967-ben született Kecskeméten, a környékbeli kistelepülésen töltött gyermekkor után Budapesten végezte iskoláit. A Budapesti Gazdasági Főiskolán 1988-ban közgazdasági, majd a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen 2002-ben szerzett MBA diplomát. A közgazdasági diploma megszerzése után junior főkönyvelőként kezdte pályafutását. Egy külföldi lehetőség alkalmával öt évet töltött családjával Észak-Amerikában. Ez az időszak jó lehetőséget adott a multi kultúrában történő együttélés megtapasztalására.

Szakmai ismereteit a közszférában folytatta Magyarországon, ahol a kilencvenes években az Ipari Parkok kialakítása zajlott. A városfejlesztés részeként a park betelepítésével foglalkozva került kapcsolatba nemzetközi beruházásokkal. A versenyszférába visszatérve egy zöldmezős beruházás HR vezetőjeként részt vett egy multinacionális vállalat magyarországi telephelyének a létrehozásában. Később a beszerzési terület vezetésével a beszállítók fejlesztésével egy újabb folyamatot ismert meg.

Nagy Anikó 2004 márciusa óta dolgozik a Bosch vállalatnál. Az első 5 évben egy mechanikai összeszerelő üzem HR vezetőjeként, tapasztalatát bővíthette a több mint ezer főt foglalkoztató termelés területéről. Autóipari beszállítóként a vevői igényekhez mintegy azonnal igazodni képes rugalmas kapacitási bázis biztosítása mellett a minőségtudat fenntartása érdekében tett intézkedések, a dolgozói elégedettség volt a fókuszban.

2009 óta a budapesti telephely HR igazgatójaként a hétszáz főt foglalkoztató budapesti fejlesztési központ és a kereskedelmi területek személy és munkaügyi feladataiért felel. Számára a kilenc üzletág egyéni igényeinek harmonizációja jelenti a legnagyobb kihívást. A cég regionális szervezeteként Szlovénia, Horvátország, Szerbia és Bosznia-Hercegovina HR tevékenységének irányítása, koordinálása is Budapestről történik.

A szakember 2011. május óta a Bosch magyarországi telephelyeinek országos koordinátora is egyben. Ebben a munkakörben a magyarországi munkaerőpiacon több mint 6300 főt foglalkoztató cég HR feladatainak koordinálását látja el.
Bizalom és tisztelet; ez az a két alapérték, amit Nagy Anikó elmondása alapján fontosnak tart a munkahelyen. "Az évek során megszerzett tapasztalások pedig rávilágítanak arra, hogy az emberi kapcsolatok az alapjai bárminemű együttműködésnek, céljaink elérésének. Olyan munkahely, ahol érdemes dolgozni csak úgy alakítható ki, ha megtaláljuk az egyének helyét a szervezetben, majd közös akarattal fejlesztjük a képességeket a változó környezet igényeihez igazodva" - vallja a HR igazgató.

Anikó , házas, két gyermek édesanyja.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk