kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

Újabb átrendeződés lendíti fel a magyarországi HR szolgáltató piacot

Magyarország legdinamikusabban fejlődő HR-szolgáltató cége, a Prohuman 2015-ben az európai piacon is jelentős vállalkozási csoport, a Work Service tagja lett.

„A csoport központi vállalkozása, a Work Service SA Lengyelország legnagyobb cége a HR-szolgáltatások piacán (19,4 százalékos piaci részesedéssel); míg a cég körül megalakított vállalkozáscsoport – immár a Prohumant is a soraiban tudva – az egész kelet-közép-európai régióban vezető szerepet tölt be. – nyilatkozta Wojciech Mora, a Work Service csoport magyarországi igazgatója. – Ez az üzletág a térség minden országában látványosan fejlődik, részben a kereslet növekedése, részben a kínálatot alkotó szolgáltatások folyamatos, innovatív bővülése miatt. A Work Service magasan jegyzett márka Lengyelországban, melynek részvényei szektorából elsőként kerültek bevezetésre a varsói értéktőzsdén. A részvénypiacon elért sikerei egy olyan dinamikus növekedési stratégia megvalósítását tették lehetővé a Work Service számára, melynek eredményeként 2015-ben már Szlovákiában, Oroszországban, Németországban, a Cseh Köztársaságban, Törökországban, Romániában, Magyarországon, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Belgiumban és Svájcban is működtet irodákat 3000 ügyfele kiszolgálásra, és különféle munkalehetőségek biztosítására éves szinten 50 000 munkavállaló számára.”



Juhász Csongor, a Prohuman ügyvezető igazgatója büszke arra, hogy az elmúlt öt évben az ő cége mutatta fel a legkiemelkedőbb növekedést a magyarországi HR-piacon: „A Prohuman meghatszorozta tevékenységét az elmúlt hat évben. Ez – a hagyományosnak mondható munkaerő-kölcsönzési tevékenység folyamatos fejlődése mellett – a munkaerő-közvetítés, a saját szervezésben megvalósított diákmunka-lehetőségek, a cafeteria-szolgáltatások, valamint a kiszervezett szakmai tevékenységek fejlődésének, növekedésének is köszönhető. Olyan új területeken értünk el eredményeket, mint a munkaerő-szükségletek több forrásból történő optimalizálása, a válságkezelés, és a HR-branding.



„Jellemző ránk a megoldásorientált rugalmasság – veszi át a szót Ignácz Béla, a Prohuman társ-ügyvezetőigazgatója. – Budapesti központunk fejlesztése mellett egy olyan országos hálózatot hoztunk létre az elmúlt öt esztendőben, amely segítségével egyre több kistérségben használjuk ki a helyi piacismeret előnyeit: figyelembe vesszük az ott élő munkavállalók álláskeresési igényeit, és optimális megoldást nyújtunk a térségben működő megbízóinknak. Szegedi, debreceni, szolnoki, kecskeméti, miskolci, hatvani, tatabányai, székesfehérvári, móri, komáromi, veszprémi, győri, szombathelyi, pécsi és zalaegerszegi irodáinkkal nemcsak az adott városok, hanem az egész térség munkavállalóival állunk kapcsolatban, és a számukra bemutatott álláslehetőségek mellett egyre többet törődünk foglalkoztatásuk körülményeivel is. A Work Service-szel folytatott együttműködésünk eredményeként olyan, már bevált megoldásokat tudunk átvenni és alkalmazni, amelyek e térségek munkavállalóira is jó hatással lesznek – bővítik elhelyezkedési lehetőségeiket és javítják hosszú távú perspektíváikat is.”
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Hogyan biztosítsuk a kerékpáros munkába járást?

Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk

Költségelemzést Támogató Munkaidő-Nyilvántartás

A munkaügyi nyilvántartások, munkaidőadat-nyilvántartás és bérszámfejtés általánosan alkalmazott módszereit egyes esetekben el lehet, és... Teljes cikk

Sämling Solution Szervezetfejlesztő (OD) tanácsadó képzés - Miért érdemes Szervezetfejlesztővé válni?

Abba a korba értünk, ahol a szervezetek folyamatos mozgásban vannak, szinte nincs olyan pillanat az életükben, amit nyugvópontnak tekinthetünk.... Teljes cikk