Megjelent: 4 éve

Vannak ügyvezetők, akik betelefonálnak a jóshoz

Az ötven leggyakoribb ügyfelük között több cégvezető volt. Volt olyan, aki azt mondta, hogy a tanácsok segítségével sikeresebb lett a cége - mondta a Kreatívnak Törőcsik Jenő, a betelefonálós ezoterikus műsorokat készítő médiamilliárdos. Vannak ügyvezetők, aki betelefonálnak a jóshoz

A Kreatívnak adott interjút Törőcsik Jenő, aki a világon egyedülálló módon 40 ország játék- és betelefonálós ezoterikus műsorait kezdte Budáról sugározni.

Az ezoterikus tanácsadás ügyfeleinek 70 százaléka nő.

Hasonlít egy emberi, egy lelki tanácsadáshoz. Az veszi igénybe, akinek szüksége van egy pozitív ember tanácsára. Az ötven leggyakoribb ügyfelünk között több cégvezető volt. Volt olyan, aki azt mondta, hogy a tanácsok segítségével sikeresebb lett a cége - mondta a lapnak.

Törőcsik Jenő ezt onnan tudja, hogy kapcsolatba léptek az ötven legaktívabb ügyfelükkel, hogy megismerjék a közönségük összetételét - írta a Kreatív.

A fő motiváció, amiért felhívják az emberek a vonalunkat, nem az, hogy tudni akarják, hogy mi van a jövőben. A jelenlegi problémáikra keresnek megoldást. És ebben segít a jós. A legjobb időben a legjobb tanácsot adni az ügyfélnek és az intuícióval megérezni, hogy mire van annak az embernek szüksége. Az embernek szüksége van kapaszkodóra. A vezérigazgatótól a szakmunkásig mindenkinek. Ebben egy magas intuícióval rendelkező ember rengeteget tud segíteni - mondta a lapnak a pályáját matematikusként Törőcsik Jenő.

Kreatív
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter