Megjelent: 4 hónapja

WhatsAppot használtak, kirúgták őket

A Wall Street-i vállalatok egyre erőteljesebben lépnek fel az olyan kommunikációs csatornákkal szemben, amelyeket nem tudnak ellenőrizni. Most két sztárbankár állása bánta a Morgan Stanley-nél, hogy WhatsAppot használtak.

images

Két sztárbankár állásába került a Morgan Stanleynél, hogy WhatsAppot és egyéb, a bank által nem engedélyezett üzenetváltó platformot használtak a munkahelyükön.

A The Financial Times információi szerint a bank árupiaci részlegének vezetője és az árupiaci kereskedés vezetője vesztette el állását, miután kiderült, hogy tiltott alkalmazásokat használtak - írja a Portfólió.

Korábban a JP Morgannél is előfordult hasonló eset, ott az egyik vezető kötvénypiaci bórkert függesztették fel januárban: ő is WhatsAppot használt.

Bár a hatóságok nem tiltják egyértelműen a WhatsApp és hasonló platformok használatát, azt előírják, hogy a bankoknak képesnek kell lenniük ellenőrizni alkalmazottaik kommunikációját, és tárolni azt.

A Wall Street-i pénzintézetek ezért arra törekszenek, hogy munkatársaik csak hatósági elvárásokkal kompatibilis platformokat és alkalmazásokat használjanak.

  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter