kapubanner for mobile

7 cikk a(z) adatvezérelt címkével - 1. oldal

Az adatvezérelt toborzásé a jövő: Mire figyelj recruiterként?

1 éve Mérj mindent a toborzási tölcsérben és annál jobb információt tudsz adni a menedzsmentnek és az üzletnek - hangzott el a recruiTECH konferencia egyik fókusztémájában - az adatvezérelt toborzásban - tartott előadásokon. Nézzük a toborzási csatornák hatékonyságát, a jelöltek lemorzsolódását, annak okait, az egy felvettre vetített toborzási költséget. Ha a HR releváns adatot szolgáltat a cégvezetésnek, akkor ott ül a döntéshozatal asztalánál. Civin Péter (Deutsche Telekom IT Solutions) és Majer Balázs (MP Solutions) beszélt az adatvezérelt recruitment elemeiről. Teljes cikk...


A munka csak egy része a kirakósnak, ami az életünk

2 éve A legjobb, ha sikerül megtalálni az összhangot a munka – a cég - és az egyén céljai, igényei között. Ha egy vállalat képes reagálni a változó elvárásokra a tehetségek megszerzése és megtartása érdekében, az komoly versenyelőnyt jelent. Viszont mindehhez nem elég a megérzésekre hagyatkozni, hanem mérni kell, hogy az ember és a kultúra passzoljon. Samuel Nvotával, a Behavera tehetségplatform terméktervezési vezetőjével beszélgettünk, aki a ma kezdődő Brain Baron is előad. Teljes cikk...


Adatalapú döntések - mit mér a HR gyári környezetben?

3 éve A kontrollingot testre kell szabni, az adott cég igényeihez igazítani, hogy a mérésekkel keletkezett adatok a lehető leghatékonyabban támogassák az üzleti döntéseket. Versenyképességi tényező, hogy a HR mit kezd a rendelkezésére álló adatokkal, milyen eredményre jut az elemzésekből, milyen előrejelzéseket tud adni. Teljes cikk...


Ne csak üres szlogen legyen a munkáltatói értékígéret

5 éve A HR ma már nem kerülhet stratégiai szerepkörbe adatok nélkül. Adatból pedig a technológiának köszönhetően rengeteg áll rendelkezésre, az azonban már nem mindegy, hogy ezeket hogyan használjuk fel, hogy a munkáltatónak és a munkavállalónak is értéket adjon. Ha pedig az értékeknél tartunk, akkor milyen értékígérete lehet egy szervezetnek? Hogyan tudja a munkáltatói márkát tartalommal megtölteni és azt az egész munkavállalói életcikluson keresztül következetesen képviselni? Mindezekre a kérdésekre már online tréningek formájában is választ lehet kapni. Elindult a HR Akadémia, a HR Portal és a Webuni közös képzési felülete, ahol hiteles HR szakértők gyakorlatias módszerekkel adják át tudásukat. Teljes cikk...


Adatok és automatizálás az SSC szektorban - megoldás a munkaerőhiányra?

5 éve „A sikeres vállalatok titka az agilitás - azaz a folyamatos fejlesztés és fejlődés.” - mondta el Csillag Péter, a Starschema CEO-ja és társalapítója az SSC Heroes által szolgáltató központoknak (SSC) szervezett Supplier Hub vezetői reggelin novemberben. Teljes cikk...


HR mérőszámok - a toborzás hatékonysága 2.

5 éve Előző cikkemben azt igértem, hogy „lehozom a földre” az adat-vezérelt döntéshozást, és ennek jegyében egy konkrét mérőszám kialakításával foglalkoztunk. Folytassuk ott, ahol abbahagytuk. A toborzási idő hosszánál. Cikkünk szerzője, Rozmis Kata előadóként részt vesz az Adatra fel! Konferencián. Teljes cikk...


Hogyan ne bukjunk el az adat-vezéreltté válás útján?

6 éve Gyakran halljuk manapság, hogy egy szervezet analitika (ha így jobban tetszik: adat-vezéreltté-válás) projektbe kezd, analitikus szemléletmódot, adat alapú döntéshozást vezet be. Hányszor halljuk azonban azt, hogy sikeresen zárult egy ilyen projekt? Hogy az eredmények valódi értéket jelentenek az egész vállalat számára? Teljes cikk...