71 cikk a(z) LinkedIn címkével - 4. oldal

Így lehet eredményesen munkát keresni a LinkedInen

11 éve A LinkedIn világszerte több mint 225 millió embert mozgat meg online (és ez hónapról hónapra milliókkal nő), amivel az első helyen van a professzionális, kifejezetten karrierépítés céljából jelenlévő felhasználók között. Magyarországon jelenleg közel 310,000 ember tartozik ehhez a közösséghez (szemben a Facebook 4.2 milliós magyar taglétszámával), és a felismerés egyre többekben létrejön: a karrierépítéshez "érdemes látszani". Teljes cikk...


HR és informatika: jön a Twitter őrület?

11 éve A legújabb internetes trendeket, a web2 kínálta lehetőségeket a vállalatok is igyekeznek kihasználni (leginkább a Twitter népszerűsége növekszik), a web2 technológiák köré épülő állások száma ezért tovább nő. A HR informatikán belül a rendszer specifikációkhoz értő szakembereket keresik elsősorban. A termékek testre szabását a HR-eseknek és az IT-s csapatnak közösen kell létrehoznia, ez a legnagyobb kihívás. Teljes cikk...


Jó stratégiával használják-e a cégek a közösségi médiát?

11 éve Facebook vagy LinkedIn? Mire jók a közösségi oldalak? Mennyire fontos, hogy egy cég jelen legyen rajtuk, és vajon profitál-e belőle? Egyre több a magát közösségimédia-szakértőnek valló ember. Kinek hihetünk? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértővel. Teljes cikk...


HR 2.0 Live az ösztöndíj programokról és mobiljátékokról

11 éve Februárban ismét megrendezésre került az online marketinggel és humán erőforrással foglalkozó szakemberek kötetlen találkozója a HR 2.0 Live. A találkozón ezúttal a vállalati ösztöndíj programok, valamint a Gameloft mobiljáték fejlesztő cég Linkedln-en és Facebookon történő recruiting munkavégzése került terítékre. Beszámolónk a rendezvényről. Teljes cikk...


Milyen lesz a digitális HR 2013-14-ben? A kikristályosodott trendek

11 éve Számos tanulmány született már a közösségi média HR-célú felhasználásáról, de azt csak kevesen gondolták, hogy megingathatja az állásportálok toborzási funkcióját. Nos, ez - és még sok minden más - következett be 2012 végére a tengerentúlon. Teljes cikk...


Online eszközök a személyes márkaépítésben

11 éve Hogyan tudnak segíteni a felhőben elérhető digitális szolgáltatások a személyes márkaépítésben? Hogyan kovácsolhatunk előnyt a munkaerőpiacon a web2-es megoldások használatával? A személyes márka építésének online eszközeiről Dunder Krisztián tartott előadást az Internet Hungary 2012 konferencián. Teljes cikk...


QR-kódos önéletrajz - segít kitűnni a tömegből

11 éve Nyugat-Európában és Amerikában gyakori, nálunk még viszonylag ritka, hogy egy álláskereső QR-kódot helyezzen el önéletrajzán. Pedig ez az apró technológiai újdonság sokat dobhat a pályázaton - olvasható a pénzcentrum.hu cikkében. Teljes cikk...


Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

12 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...


A "félreértett" LinkedIn

12 éve A LinkedIn közösségi hálózat felhasználóinak száma a múlt héten már meghaladta a 130 milliót. Szép szám. Sokak számára szebb, mint a Facebook 850 milliója. A két közösség hálózat funkciója, lehetőségei közt ugyanis óriási a különbség - hívja fel a figyelmet Soreo Blog legújabb bejegyzése. Teljes cikk...


/cimkek/linkedin.html