57 cikk a(z) LinkedIn címkével:

Drága-e az interim menedzsment szolgáltatás?

6 éve Időről időre felmerül a kérdés, hogy drága-e az interim menedzsment szolgáltatás. Cikkünk kiindulópontja egy közösségi oldal szakmai csoportjában ebben a témában kialakuló diskurzus. Mi a különbség egy interim menedzser és egy alkalmazott vezető között, és egyáltalán lehet-e összehasonlítást tenni? Sikerdíjas-e a szolgáltatás, és min múlik a siker? Mennyire relatív a kérdés? Teljes cikk...


Menő munkahely a LinkedIn

6 éve Az egyik legmenőbb munkahelynek tartják a LinkedInt a Szilcíium-völgyben, a vállalat ugyanis mindent megtesz azért, hogy a dolgozói elégedettek és elkötelezettek legyenek - írja a Business Insider összeállítása nyomán a Jobline. Teljes cikk...


Szakmai műhelyt alapított tizenkét cég

6 éve A közép-kelet-európai régió versenyképességének fokozására tizenkét cég szakmai műhelyt alapított a GE és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) felhívására - közölte a kamara és a GE. Teljes cikk...


A LinkedIn nem hitte el, hogy egy szép nő is lehet webfejlesztő

6 éve Kamunak véltek, és töröltek egy csinos webfejlesztő lánnyal illusztrált hirdetést a LinkedIn adminisztrátorai, pedig a munkavállaló tényleg olyan szép - írja a Daily Mail. Teljes cikk...


Talent.me - ismerjük meg a "Facebook LinkedInjét"

6 éve Közel sem a LinkedIn az egyetlen üzleti kapcsolatok építésére szolgáló közösségi hálózat, bár kétségtelenül ez a legnagyobb. Különösen külföldön egyre népszerűbb a Facebook Talent.me nevű, szakmai kapcsolati háló építésére, álláskeresésre, toborzásra kifejlesztett alkalmazása. A szolgáltatás működhet a felhasználó Facebook oldalán belül, de lehet függetleníteni is attól. Összeszedtünk pár érdekességet, és hasznos tudnivalót. Teljes cikk...


Átalakulóban az online álláspiac

6 éve A tavalyi 2,8 milliárd forint magyarországi összes online álláspiaci árbevételhez képest, melynek több mint 85 százalékát, pontosan 2,46 milliárd forintot az állásportálok adtak, az idei évre 10-15 százalékos növekedést prognosztizál éves online álláspiaci kutatása alapján az eNET. Teljes cikk...


Így lehet eredményesen munkát keresni a LinkedInen

6 éve A LinkedIn világszerte több mint 225 millió embert mozgat meg online (és ez hónapról hónapra milliókkal nő), amivel az első helyen van a professzionális, kifejezetten karrierépítés céljából jelenlévő felhasználók között. Magyarországon jelenleg közel 310,000 ember tartozik ehhez a közösséghez (szemben a Facebook 4.2 milliós magyar taglétszámával), és a felismerés egyre többekben létrejön: a karrierépítéshez "érdemes látszani". Teljes cikk...


HR és informatika: jön a Twitter őrület?

6 éve A legújabb internetes trendeket, a web2 kínálta lehetőségeket a vállalatok is igyekeznek kihasználni (leginkább a Twitter népszerűsége növekszik), a web2 technológiák köré épülő állások száma ezért tovább nő. A HR informatikán belül a rendszer specifikációkhoz értő szakembereket keresik elsősorban. A termékek testre szabását a HR-eseknek és az IT-s csapatnak közösen kell létrehoznia, ez a legnagyobb kihívás. Teljes cikk...


Jó stratégiával használják-e a cégek a közösségi médiát?

6 éve Facebook vagy LinkedIn? Mire jók a közösségi oldalak? Mennyire fontos, hogy egy cég jelen legyen rajtuk, és vajon profitál-e belőle? Egyre több a magát közösségimédia-szakértőnek valló ember. Kinek hihetünk? Többek között ezekre a kérdésekre kerestük a választ Pécsi Ferenc online kommunikációs szakértővel. Teljes cikk...


HR 2.0 Live az ösztöndíj programokról és mobiljátékokról

7 éve Februárban ismét megrendezésre került az online marketinggel és humán erőforrással foglalkozó szakemberek kötetlen találkozója a HR 2.0 Live. A találkozón ezúttal a vállalati ösztöndíj programok, valamint a Gameloft mobiljáték fejlesztő cég Linkedln-en és Facebookon történő recruiting munkavégzése került terítékre. Beszámolónk a rendezvényről. Teljes cikk...


Milyen lesz a digitális HR 2013-14-ben? A kikristályosodott trendek

7 éve Számos tanulmány született már a közösségi média HR-célú felhasználásáról, de azt csak kevesen gondolták, hogy megingathatja az állásportálok toborzási funkcióját. Nos, ez - és még sok minden más - következett be 2012 végére a tengerentúlon. Teljes cikk...


Online eszközök a személyes márkaépítésben

7 éve Hogyan tudnak segíteni a felhőben elérhető digitális szolgáltatások a személyes márkaépítésben? Hogyan kovácsolhatunk előnyt a munkaerőpiacon a web2-es megoldások használatával? A személyes márka építésének online eszközeiről Dunder Krisztián tartott előadást az Internet Hungary 2012 konferencián. Teljes cikk...


QR-kódos önéletrajz - segít kitűnni a tömegből

7 éve Nyugat-Európában és Amerikában gyakori, nálunk még viszonylag ritka, hogy egy álláskereső QR-kódot helyezzen el önéletrajzán. Pedig ez az apró technológiai újdonság sokat dobhat a pályázaton - olvasható a pénzcentrum.hu cikkében. Teljes cikk...


Google vs. Facebook vs. LinkedIn - hirdetési fortélyok a toborzás során

7 éve A marketing már régen felfedezte magának a közösségi hálók lehetőségeit és a HR szakma is egyre jobban kiveszi a neki járó tortaszeletet. Ha toborzásra kerül a sor, nem lehet már kihagyni a social mediát, hiszen hatékonyabbak és költséghatékonyabbak, mint a hagyományos toborzási csatornák. Az online apróhirdetések (pl. Google) mellett kiemelt szerepet érdemes szentelni a Facebookon és a LinkedIn-en elhelyzett hirdetéseknek és a hosszú távú közösségépítésnek. Teljes cikk...


A "félreértett" LinkedIn

8 éve A LinkedIn közösségi hálózat felhasználóinak száma a múlt héten már meghaladta a 130 milliót. Szép szám. Sokak számára szebb, mint a Facebook 850 milliója. A két közösség hálózat funkciója, lehetőségei közt ugyanis óriási a különbség - hívja fel a figyelmet Soreo Blog legújabb bejegyzése. Teljes cikk...