kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Coaching

Fejlesztő tanácsadás, a személyes kompetenciafejlesztés egyik leghatékonyabb formája. A módszer alapvető jellemzője, hogy az eredményesség és a hatékonyság a helyzetek megoldásában a személyes tudatosság alapján jön létre.

A folyamat során a résztvevő tanácsadó segítségével veszi vizsgálat alá a problémákat, s a szituációk több szempontú elemzése után személyes belátása és felismerése vezeti rá az új látásmódok alkalmazásához. A coaching egy együttműködő, egyenrangú, bizalmon alapuló kapcsolat a coach és az ügyfél között, amelyben a coach nem ítélkezik, nem kritizál, nem tanít, nem javít, hanem támogat, inspirál, kihív, és segít az ügyfélnek a saját megoldásait megtalálni.

A coaching egy személyre szabott folyamat, amelyben a coach figyelembe veszi az ügyfél egyéni igényeit, érdekeit, értékeit, motivációit, stílusát, tempóját, és alkalmazkodik hozzá. A coach nem alkalmaz előre meghatározott módszertant, hanem a helyzettől és az ügyféltől függően választja ki a legmegfelelőbb eszközöket, technikákat, gyakorlatokat.
A coaching folyamat célja, hogy javítsa az ügyfél teljesítőképességét; fejlessze válságkezelő módszereit, növelje önbizalmát, önbecsülését és önmotivációját; segítse az alkotókészség, nyílt kommunikáció és együttműködési készség kibontakozását; ösztönözze a jövőre vonatkozó célok kitűzésére; erősítse a résztvevő rugalmasságát és kitartását.

A coachingot általában három területen alkalmazzák:

- Vezetői coaching: konkrét személynek szóló, személyre szabott fejlesztés, támogatás
- Team coaching: azonos munkahelyi csoportban, hasonló munkatevékenységet végző munkatársak (pl. HR-terület munkatársai, értékesítők, stb) részére szervezett támogatás
- Csoportcoaching: nyílt résztvevői körrel működő fejlesztő, támogató folyamat

Ágai még a life coaching, a karrier coaching is.

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek