Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 hónapja

Ezt egye, ha ülőmunkát végez!

Napjainkban nagyon sokan végeznek irodai munkát és az egész munkanapot a számítógép előtt ülve töltik. Miután sajnos az ülőmunka a 21. század rákfenéje, éppen ezért az irodai dolgozóknak sokkal inkább oda kell figyelniük, hogy milyen típusú, mennyiségű és minőségű táplálékot juttatnak a szervezetükbe és arra is, hogy mikor. Mindehhez hoz 5+1 tanácsot a HR Doktor a HR Blogon.

images

#1 Nappal együnk, ne éjjel

Fontos, hogy az étkezések időpontja igazodjon a bioritmusunkhoz, vagyis napközben együnk táplálóbb, nagyobb mennyiségű fogásokat, hiszen ekkor vagyunk aktívak. Este/éjjel, a pihenő, regeneráló időszakban viszont ne együk tele magunkat.

#2 Együnk naponta 5x, mindig legyen a tányéron zöldség-gyümölcs

Az egészséges táplálkozás alappillérre a kiegyensúlyozott, ugyanakkor változatos napi ötszöri étkezés. Ha a táplálékokat változatosan és kiegyensúlyozottan juttatjuk a szervezetünkbe, akkor az egyes alkotó elemek hozzájárulnak szervezetünk egészségének megőrzéséhez. Minden étkezéskor kerüljön a tányérra zöldség vagy gyümölcs. Mindegy, hogy nyersen, pároltan vagy lé formájában fogyasztjuk őket, csak az a lényeg, hogy egyik étkezésnél se feledkezzünk meg róluk.

Folytatás a HR Blogon.

Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Nem védenek a Péterfy Kórház sugárvédő ólomkötényei

A Péterfy Kórház dolgozói az Országos Atomenergia Hivatalhoz fordulnak, mert véleményük szerint a sugárzásvédelmi felszereléseik vagy hiányoznak,... Teljes cikk

Vállalati összefogás a családokért - Dolgozó Szülők Napja a Családok Világnapján!

Az idén harmadik éve, hogy országos felhívásként működik a Dolgozó Szülők Napja, melyet a GE, a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom... Teljes cikk

Tippek gyakori utazásokhoz

A külföldi, üzleti utazások megterhelőek lehetnek, fizikai és lelki téren egyaránt. Ha rendszeresen utazunk, érdemes végiggondolnunk, hogyan lehet... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár