Hogyan készíts ütős tartalmat TikTok-hirdetéshez?
A TikTok erősödik; talán nehéz elhinni, de az egyik legjobb online marketing eszköz napjainkban. Nem lehet kérdés így, hogy bizony jelen kell lenni, hogy a TikTok-hirdetés nem kidobott pénz, ha ráérzünk a tartalomgyártás ízére.
“Rég nem a tinik játszótere…”
A közösségi média trendjeit tekintve a TikTok hihetetlen nagy fejlődésen ment keresztül az utóbbi időkben. Egy izgalmas, feltörekvő platform, amelyet egyre több vállalkozás is felismer és használ ki márkaépítésére, vevőszerzésre egyaránt.
A TikTok már rég nem a tinik játszótere, felmérések szerint a social media felhasználók ma már ezen a felületen töltik idejük nagy részét. Jelenleg még viszonylag könnyű itt a figyelemfelkeltés, nincs akkora reklámáradat, mint máshol, talán ezért is lehet, hogy a megkérdezettek fele vásárolt már TikTok-hirdetés alapján.
Nyerő tippek TikTok-hoz
A TikTok bizony rengeteg lehetőséget rejt magában, potenciálisan egy kincsesbánya az online marketing eszköztárában, ha megértjük a sajátosságait és ennek megfelelően rendszeresen, megfelelő tartalmakat gyártunk, valamint a hirdetéseinket a felülethez alkalmazkodva készítjük el.
A Follow Marketing, mint teljes social media marketinggel foglalkozó ügynökség, követve természetesen ezen felület alakulását és a felhasználók magatartását, az online marketing blogjaiban folyamatosan iránymutatást ad és hasznos tapasztalatokat oszt meg a TikTok eredményes használatához is.
A minőségi tartalom elkészítéséhez elsőként például vegyük figyelembe, hogy a TikTok alapvetően mobilon használt alkalmazásként, így a 9:16 arányú álló formátumot részesíti előnyben. Más formában nem lesz olyan élvezhető, ha egyáltalán nem utasítja el a felület.
A hirdetések optimális hosszúsága 10-20 mp közé tehető, amely idő alatt tömören és lényegre törően mutassuk be, mit is reklámozunk, frappánsan keltsük fel az érdeklődést. Ahhoz, hogy elnyerjük a figyelmet, a TikTok-on valóban csupán pár másodperc áll a rendelkezésünkre!
Ez az a platform, ahol bátran használhatók a harsány színek, extrém elemek és a vérpezsdítő zene, hiszen minél figyelemfelkeltőbb, annál nagyobb eséllyel konvertál elérést, reakciót. Mindenképp szerepeljen rajta a márka neve és egy call-to-action, illetve beszéd esetén a feliratozás is plusz érdeklődőket vonz. Jó tanács: ezeket mindig középre vagy balra rendezve tegyük a videóra, hogy a reakcióikonok látszódjanak!
Nem Facebook és nem is Instagram!
Azt meg kell érteni, hogy a TikTok nem Facebook és nem is Instagram; gyakorlatilag más világ, így a hirdetéseket is teljesen másképp kell elkészíteni erre a felületre, hogy eredményeket szállítson.
Ajánlott nézelődni a felület tartalmai között, igazodni a stílushoz és ráérezni ennek az ízére! Legyenek a tartalmak élettel teliek és mozgalmasak, enélkül nagy valószínűséggel itt nem fog működni egy hirdetés sem! Nem ördöngösség, csak vedd fel a ritmusát!
- 2025.01.20Lean Quality képzés Minőségügyi munkatársak Lean szemléletű továbbképzése, a Lean filozófia és rendszer alapjainak megismerése és a 0 hiba koncepció és rendszer eszközeinek és módszereinek készség szintű elsajátítása. Részletek Jegyek
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése. Részletek Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME Részletek Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. Részletek Jegyek
Jelenleg egyszerre általában négy, de akár öt generáció is dolgozhat együtt a munkahelyeken, ami a rendkívüli sebességű technológiai változások... Teljes cikk
Vajon hogyan lehet a közösségi média által befolyásolt világban pszichológiai biztonságot építeni egy szervezetnél? Melyik kommunikációs... Teljes cikk
Alumninak hívják a vállalati világban azt a munkatársi kört, közösséget, akik valaha a cég dolgozói voltak. Korábban a kifejezést alapvetően az... Teljes cikk
- Ne csodabogárként kezeljük őket: így építsük be a Z generiációt a cégbe 1 hónapja
- A Z generáció egyre többet vár el a munkahelyétől 1 hónapja
- Ageizmus, anyasági fal: diszkrimináció a munkahelyeken 2 hónapja
- Kapunyitási pánikolók 2 hónapja
- Okos munkajogi ökoszisztéma segítheti a jövőben a hazai kkv-k munkafolyamatainak digitális transzformációját 2 hónapja
- Már 19 évesen elkezdenek befektetni a magyar fiatalok 2 hónapja
- Y és Z generáció: A munka az életstílus része 2 hónapja
- A személyes találkozások hiánya hatással van az agyunkra 2 hónapja
- Airbnb-korlátozás, digitális Szép-kártya, szervizdíj-szabályozás - így lendítené fel a turizmust a kormány 2 hónapja
- Előzze meg a januári nyomtatványdömpinget! Digitális aláírás, papírmentes HR 2 hónapja
- Úgy szabályoznák a mobilozást, mint a dohányzást 2 hónapja