Hogyan készíts ütős tartalmat TikTok-hirdetéshez?
A TikTok erősödik; talán nehéz elhinni, de az egyik legjobb online marketing eszköz napjainkban. Nem lehet kérdés így, hogy bizony jelen kell lenni, hogy a TikTok-hirdetés nem kidobott pénz, ha ráérzünk a tartalomgyártás ízére.
“Rég nem a tinik játszótere…”
A közösségi média trendjeit tekintve a TikTok hihetetlen nagy fejlődésen ment keresztül az utóbbi időkben. Egy izgalmas, feltörekvő platform, amelyet egyre több vállalkozás is felismer és használ ki márkaépítésére, vevőszerzésre egyaránt.
A TikTok már rég nem a tinik játszótere, felmérések szerint a social media felhasználók ma már ezen a felületen töltik idejük nagy részét. Jelenleg még viszonylag könnyű itt a figyelemfelkeltés, nincs akkora reklámáradat, mint máshol, talán ezért is lehet, hogy a megkérdezettek fele vásárolt már TikTok-hirdetés alapján.
Nyerő tippek TikTok-hoz
A TikTok bizony rengeteg lehetőséget rejt magában, potenciálisan egy kincsesbánya az online marketing eszköztárában, ha megértjük a sajátosságait és ennek megfelelően rendszeresen, megfelelő tartalmakat gyártunk, valamint a hirdetéseinket a felülethez alkalmazkodva készítjük el.
A Follow Marketing, mint teljes social media marketinggel foglalkozó ügynökség, követve természetesen ezen felület alakulását és a felhasználók magatartását, az online marketing blogjaiban folyamatosan iránymutatást ad és hasznos tapasztalatokat oszt meg a TikTok eredményes használatához is.
A minőségi tartalom elkészítéséhez elsőként például vegyük figyelembe, hogy a TikTok alapvetően mobilon használt alkalmazásként, így a 9:16 arányú álló formátumot részesíti előnyben. Más formában nem lesz olyan élvezhető, ha egyáltalán nem utasítja el a felület.
A hirdetések optimális hosszúsága 10-20 mp közé tehető, amely idő alatt tömören és lényegre törően mutassuk be, mit is reklámozunk, frappánsan keltsük fel az érdeklődést. Ahhoz, hogy elnyerjük a figyelmet, a TikTok-on valóban csupán pár másodperc áll a rendelkezésünkre!
Ez az a platform, ahol bátran használhatók a harsány színek, extrém elemek és a vérpezsdítő zene, hiszen minél figyelemfelkeltőbb, annál nagyobb eséllyel konvertál elérést, reakciót. Mindenképp szerepeljen rajta a márka neve és egy call-to-action, illetve beszéd esetén a feliratozás is plusz érdeklődőket vonz. Jó tanács: ezeket mindig középre vagy balra rendezve tegyük a videóra, hogy a reakcióikonok látszódjanak!
Nem Facebook és nem is Instagram!
Azt meg kell érteni, hogy a TikTok nem Facebook és nem is Instagram; gyakorlatilag más világ, így a hirdetéseket is teljesen másképp kell elkészíteni erre a felületre, hogy eredményeket szállítson.
Ajánlott nézelődni a felület tartalmai között, igazodni a stílushoz és ráérezni ennek az ízére! Legyenek a tartalmak élettel teliek és mozgalmasak, enélkül nagy valószínűséggel itt nem fog működni egy hirdetés sem! Nem ördöngösség, csak vedd fel a ritmusát!
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Nemrégiben látott napvilágot egy felmérés a vállalatok belső kommunikációjának hatékonyságáról. Az adatokból kiderül, hogy bár elméletben a... Teljes cikk
Az őszi Internet Hungary HR-es szekciójában két előadás is a "munkahelyi hamis próféták" témakört járta körül. Milyen hazugságok figyelhetőek... Teljes cikk
Nem kell minden nap erősnek lenned, nem kell mosolyognod, ha fáradt vagy és nem kell eljátszanod, hogy „semmi bajom, csak a hormonok”. Ma van a... Teljes cikk
- Az e-mail és az ingázás halála? - Erre számít alfa generáció a munka világában 2 hete
- Világszintű pályakezdőválság: miért a Z generáció lép be a legnehezebb a munkaerőpiacra? 3 hete
- Hogyan hangoljuk össze az X, Y, Z és alfa generáció elvárásait a munkahelyen? 3 hete
- Nincs szorgalmas vagy lusta generáció - a Z a közös élményt keresi és nem akar belehalni a munkába 3 hete
- Életre szóló hűség nincs: Z generációsok a munkaadókról 4 hete
- Hogyan teheted vonzóbbá a munkahelyedet a digitális térben? 1 hónapja
- Az MCSV elindítja a világ első „Röviddráma + Blockchain + Mesterséges Intelligencia + Bevételmegosztás” ökoszisztémáját, amely a rövidfilmeket digitális eszközökké alakítja 1 hónapja
- Felmérés: a fiatalok a TikTok és az AI segítségével tájékozódnak a juttatásokról 2 hónapja
- Közel 1000 pályázót hozott be ez a toborzási kampány - esettanulmány 2 hónapja
- "Kiégtünk, mielőtt elkezdtünk volna élni" – A Z generáció fele már most túl fáradt a munkához 2 hónapja
- Így szólítsd meg a Z generációs kékgalléros munkaerőt 2 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja