kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Hogyan készíts ütős tartalmat TikTok-hirdetéshez?

A TikTok erősödik; talán nehéz elhinni, de az egyik legjobb online marketing eszköz napjainkban. Nem lehet kérdés így, hogy bizony jelen kell lenni, hogy a TikTok-hirdetés nem kidobott pénz, ha ráérzünk a tartalomgyártás ízére.

tiktok-

“Rég nem a tinik játszótere…” 

A közösségi média trendjeit tekintve a TikTok hihetetlen nagy fejlődésen ment keresztül az utóbbi időkben. Egy izgalmas, feltörekvő platform, amelyet egyre több vállalkozás is felismer és használ ki márkaépítésére, vevőszerzésre egyaránt. 

A TikTok már rég nem a tinik játszótere, felmérések szerint a social media felhasználók ma már ezen a felületen töltik idejük nagy részét. Jelenleg még viszonylag könnyű itt a figyelemfelkeltés, nincs akkora reklámáradat, mint máshol, talán ezért is lehet, hogy a megkérdezettek fele vásárolt már TikTok-hirdetés alapján.

Nyerő tippek TikTok-hoz 

A TikTok bizony rengeteg lehetőséget rejt magában, potenciálisan egy kincsesbánya az online marketing eszköztárában, ha megértjük a sajátosságait és ennek megfelelően rendszeresen, megfelelő tartalmakat gyártunk, valamint a hirdetéseinket a felülethez alkalmazkodva készítjük el. 

A Follow Marketing, mint teljes social media marketinggel foglalkozó ügynökség, követve természetesen ezen felület alakulását és a felhasználók magatartását, az online marketing blogjaiban folyamatosan iránymutatást ad és hasznos tapasztalatokat oszt meg a TikTok eredményes használatához is. 

A minőségi tartalom elkészítéséhez elsőként például vegyük figyelembe, hogy a TikTok alapvetően mobilon használt alkalmazásként, így a 9:16 arányú álló formátumot részesíti előnyben. Más formában nem lesz olyan élvezhető, ha egyáltalán nem utasítja el a felület. 

A hirdetések optimális hosszúsága 10-20 mp közé tehető, amely idő alatt tömören és lényegre törően mutassuk be, mit is reklámozunk, frappánsan keltsük fel az érdeklődést. Ahhoz, hogy elnyerjük a figyelmet, a TikTok-on valóban csupán pár másodperc áll a rendelkezésünkre! 

Ez az a platform, ahol bátran használhatók a harsány színek, extrém elemek és a vérpezsdítő zene, hiszen minél figyelemfelkeltőbb, annál nagyobb eséllyel konvertál elérést, reakciót. Mindenképp szerepeljen rajta a márka neve és egy call-to-action, illetve beszéd esetén a feliratozás is plusz érdeklődőket vonz. Jó tanács: ezeket mindig középre vagy balra rendezve tegyük a videóra, hogy a reakcióikonok látszódjanak! 

Nem Facebook és nem is Instagram! 

Azt meg kell érteni, hogy a TikTok nem Facebook és nem is Instagram; gyakorlatilag más világ, így a hirdetéseket is teljesen másképp kell elkészíteni erre a felületre, hogy eredményeket szállítson. 

Ajánlott nézelődni a felület tartalmai között, igazodni a stílushoz és ráérezni ennek az ízére! Legyenek a tartalmak élettel teliek és mozgalmasak, enélkül nagy valószínűséggel itt nem fog működni egy hirdetés sem! Nem ördöngösség, csak vedd fel a ritmusát!

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az empatikus munkahelyi vezetés sokkal hasznosabb, mint egy szál nőnapi virág!

Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk

Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat

Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk

Álláskeresés és szórakozás egy csomagban: az idei első nagy állásbörzén jártunk

Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk