Szegedi Juli
Szerző: Szegedi Juli
Megjelent: 3 éve

Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?

Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk.

Az átlagjövedelem a budapesti call centerekben 287.700 forint. Pályakezdőként 257.200, 3-5 éves tapasztalattal 279.200, míg tíz éven felüli múlttal 305.000 forintot lehet keresni.

A várható bruttó bér a cég méretétől is függ, ahogy ezt korábban a HR-esek bérét bemutató írásunkban is jeleztük. Az 50 fő alatti vállalkozások esetén call centeres munkatársként a várható bérünk 227.250 forint lesz, 50 és 999 fő közötti munkatársast számláló cég esetén ennél jóval többet, 290.000 forintot lehet keresni. Érdekes, hogy az 1000 fő fölötti nagyvállalatoknál a várható jövedelem megint alacsonyabb, 268.200 forint.

Végül lássuk, hogy el elmúlt években hogyan változott a call center munkatársak bére.

A legnagyobb ugrás 2011-ről 2012-re volt a számok szerint: míg 2011-ben 202.200 forintot kerestek, addig rá egy évre már 243.200 forint volt a bruttó bér ebben a pozícióban. 2013-ban 250.000, 2014-ben 255.000, 2015-ben 260.000, míg 2016-ben már 271.000 forintot kerestek a call centeresek.



Az adatokat a fizetesek.hu szolgáltatta.

Ha állást keres call centerben, itt válogathat.

  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter