Szegedi Juli
Szerző: Szegedi Juli
Megjelent: 4 éve

Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?

Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk.

Az átlagjövedelem a budapesti call centerekben 287.700 forint. Pályakezdőként 257.200, 3-5 éves tapasztalattal 279.200, míg tíz éven felüli múlttal 305.000 forintot lehet keresni.

A várható bruttó bér a cég méretétől is függ, ahogy ezt korábban a HR-esek bérét bemutató írásunkban is jeleztük. Az 50 fő alatti vállalkozások esetén call centeres munkatársként a várható bérünk 227.250 forint lesz, 50 és 999 fő közötti munkatársast számláló cég esetén ennél jóval többet, 290.000 forintot lehet keresni. Érdekes, hogy az 1000 fő fölötti nagyvállalatoknál a várható jövedelem megint alacsonyabb, 268.200 forint.

Végül lássuk, hogy el elmúlt években hogyan változott a call center munkatársak bére.

A legnagyobb ugrás 2011-ről 2012-re volt a számok szerint: míg 2011-ben 202.200 forintot kerestek, addig rá egy évre már 243.200 forint volt a bruttó bér ebben a pozícióban. 2013-ban 250.000, 2014-ben 255.000, 2015-ben 260.000, míg 2016-ben már 271.000 forintot kerestek a call centeresek.



Az adatokat a fizetesek.hu szolgáltatta.

Ha állást keres call centerben, itt válogathat.

  • 2021.08.10 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
  • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter