kapubanner for mobile
Szegedi Juli
Megjelent: 9 éve
A szerzőről ▼

Mennyit keresnek a call centerben dolgozók?

Új sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy mennyit keresnek a HR-esek, most nézzük mennyit lehet keresni kezdőként, illetve pár éves szakmai tapasztalattal, ha call centerben akarunk dolgozni. Az adatokat a fizetesek.hu béreket összehasonító oldaltól kaptuk.

Az átlagjövedelem a budapesti call centerekben 287.700 forint. Pályakezdőként 257.200, 3-5 éves tapasztalattal 279.200, míg tíz éven felüli múlttal 305.000 forintot lehet keresni.

A várható bruttó bér a cég méretétől is függ, ahogy ezt korábban a HR-esek bérét bemutató írásunkban is jeleztük. Az 50 fő alatti vállalkozások esetén call centeres munkatársként a várható bérünk 227.250 forint lesz, 50 és 999 fő közötti munkatársast számláló cég esetén ennél jóval többet, 290.000 forintot lehet keresni. Érdekes, hogy az 1000 fő fölötti nagyvállalatoknál a várható jövedelem megint alacsonyabb, 268.200 forint.

Végül lássuk, hogy el elmúlt években hogyan változott a call center munkatársak bére.

A legnagyobb ugrás 2011-ről 2012-re volt a számok szerint: míg 2011-ben 202.200 forintot kerestek, addig rá egy évre már 243.200 forint volt a bruttó bér ebben a pozícióban. 2013-ban 250.000, 2014-ben 255.000, 2015-ben 260.000, míg 2016-ben már 271.000 forintot kerestek a call centeresek.



Az adatokat a fizetesek.hu szolgáltatta.

Ha állást keres call centerben, itt válogathat.

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Lemaradtak a középvezetők – csak ennyivel nőtt a fizetésük idén

Úgy tűnik, idén a középvezetők maradtak le a legjobban a bérversenyben: átlagosan kevesebb mint 7 százalékkal nőtt a fizetésük, miközben több... Teljes cikk

Október végétől a nők már ingyen dolgoznak – de most fordulhat a kocka

Az Egyenlő Díjazás Napja idén október 27-re esik. Ettől a szimbolikus naptól kezdve olyan, mintha a nők az év végéig „ingyen” dolgoznának a... Teljes cikk

Minimálbér-emelés: több, mint bérváltozás – így hat az egész ügyviteli rendszerre

A minimálbér-emelés hatása messze túlmutat a bérek korrekcióján – az egész ügyviteli és adminisztrációs folyamatra kihat, ezért érdemes... Teljes cikk