Megjelent: 1 éve

Nagy értékű felajánlással segítik a Máltai Szeretetszolgálat és az Országos Mentőszolgálat munkáját

Az E.ON Hungária Csoport a Máltai Szeretetszolgálatnak, a Groupama Biztosító az Országos Mentőszolgálatnak tett felajánlást, a Tesco pedig ismét elindítja a helyi közösségi kezdeményezéseket támogató pályázati programját.

Több mint 2 200 liter fertőtlenítő folyadékot ajánlott fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak pandémiás védekezési készletéből az E.ON Hungária Csoport. Az adománnyal a szervezet szociális krízisközpontjaiként üzemelő Jelenlét házainak biztonságos működéséhez járulnak hozzá. A 444 darab ötliteres fertőtlenítő a Szeretetszolgálat terepen dolgozó munkatársainak és a gondjukra bízott, nehéz helyzetben élő családok, idősek egészségének megóvásához járul hozzá szerte az országban.

Kevesebb baleset, több adomány

A Groupama Biztosító az Országos Mentőszolgálatnak adakozott. A biztosító felajánlása és ügyfelei döntése nyomán összesen 380 millió forint támogatja majd a mentőket a betegek minél magasabb szintű ellátásában.

A koronavírus járvány kevés pozitív hatásának egyike volt, hogy az emberek tavaly kevesebbet autózva kevesebb balesetet okoztak. Erre reagált tavaly év végén a Groupama Biztosító, amikor több mint 700 millió forintot ajánlott fel mintegy 250 ezer, egyedi KGFB szerződéssel rendelkező ügyfele számára. Az ügyfelek dönthettek arról, hogy kérik-e az arányosan egy havi díjuknak megfelelő összeg visszautalását a számlájukra, vagy annak beszámítását a biztosítási díjukba, de felajánlhatták a pénzt jótékony célra is, mégpedig az Országos Mentőszolgálat munkájának segítésére.

„Ön választ, mi segítünk”

A Tesco kilencedik alkalommal hirdeti meg a helyi közösségi kezdeményezéseket támogató pályázati programját. Az „Ön választ, mi segítünk”. program eddigi fordulóiban az áruházlánc több mint 1000 környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző kezdeményezés megvalósításához járult hozzá. A kilencedik fordulóban a Tesco további mintegy 180 pályázatot fog támogatni összesen 42 millió forinttal. A legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat ezúttal is 400 000 forintos különdíjban részesül, és a járványhelyzetre tekintettel a jelentkezők a vírus elleni védekezéshez szükséges eszközök, felszerelések beszerzésének pénzügyi támogatására is pályázhatnak. A Tesco a jelentkezéseket április 30-ig várja a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon keresztül.
  • 2022.08.29Mit tegyél, hogy tőled vásároljanak? Értékesítése mindig szükség van; nem csak akkor, ha a cégnek jól megy, de akkor is, amikor nehéz időszak következik. Részletek Jegyek
  • 2022.09.16HR és Munkajog modul I.: A munkaviszony keletkezése / Beléptetés Kettő az egyben: egyszerre HR és munkajogi megközelítésben: a munkaszerződés, általános magatartási követelmények, adatvédelem és más, fontos témák neves oktatóktól, mint Berke Gyula, Bankó Zoltán. Részletek Jegyek
  • 2022.09.28 recruiTECH BLUE Kékgalléros foglalkoztatók, termelő logisztikai vállalatok = recruiTECH BLUE konferencia, ahol újra a fizikai toborzáson lesz a hangsúly. Harmadik országbeliek foglalkoztatása, szállásoltatás, online toborzás, outsourcing és még számos aktuális téma! Részletek Jegyek
  • 2022.10.05Tréning Kerekasztal Konferencia 2022. Folytonos változások, aggodalom, stressz, hybrid működés, motivációvesztés, soha nem látott fluktuáció - napjainkban számos már korábban is tapasztalt és rengeteg új kihívással küzdenek a cégvezetők, HR és képzési szakemberek. Az idei Tréning Kerekasztal konferencia több évtizedes hagyományt követve az aktuális szervezeti és HR kihívásokra ad válaszokat és bemutatja a magyar piac vezető tréningcégeinek legújabb fejlesztéseit és tapasztalatait. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Környezettudatosabbak a nagyvállalatok, mint a kis cégek

A nagyvállalatok jobban ügyelnek a fenntarthatóságra, mint a kisebbek, de tevékenység alapján is látszanak különbségek a környezettudatosságban -... Teljes cikk

Elindult az idei CSR Tudatossági Hét

Tavaly indult útjára a Svéd Kereskedelmi Kamara szervezésében a CSR Tudatossági Hét Magyarországon. Idén június 27. és július 3. között ismét... Teljes cikk

Egyszeri akciónak indult, tízéves CSR-program lett a LULI

Egy évtized alatt mintegy ezer ember volt részese valamilyen formában a Schneider Electric és a „Jövőt nekik is” Alapítvány által működtetett... Teljes cikk

Facebook