Megjelent: 6 éve

Omni-channel development manager

A telekommunikációs iparágra különösen jellemző, hogy nagyon sokféle értékesítési csatornával rendelkezik (erre a sok csatornára utal az “omni-channel” elnevezés).

Az alábbi munkakör a Telenor jóvoltából kerül bemutatásra. A telekommunikációs iparág sajátossága a termékek, szolgáltatások és az üzemeltetés komplexitása mellett az erre a szektorra jellemző gyors - főleg technológiai - evolúció. Ennek köszönhetően a munkakörök is folyamatosan fejlődnek, sőt nem ritka, hogy újabbak jelennek meg a szervezetben.

Az omni-channel development manager, vagy omni-channel fejlesztő feladata, hogy az egyes csatornákat önmagukban is fejlessze, illetve ezeket egy olyan rendszerré integrálja, ami egységes ügyfélélményt nyújt, és zökkenőmentessé teszi a köztük való váltást. Például ha egy ügyfél elkezd nézegetni egy mobil készüléket a webshopban, majd úgy gondolja, hogy inkább besétál egy boltba, hogy kézbe vehesse, majd otthon még felmerül benne egy kérdés, amivel az ügyfélszolgálatunkhoz fordul, akkor minden egyes ponton a kollégáink tudják az előzményeket, és onnan folytassák az interakciót.
Az omni-channel fejlesztő szorosan együttműködik a service design csapattal, akikkel közösen megtervezik a vágyott ügyfélélményt, a retail munkatársaknak szóló értékesítési tréningeket fejleszt, illetve irányítja az egyes csatornák fejlesztését célzó projekteket (például hogy hogyan lehet a digitális szolgáltatásokat testközelbe hozni a shopokban).
Ehhez a senior pozícióhoz 5 évnél több értékesítési, vagy (de még inkább és) marketing területen szerzett tapasztalat, felsőfokú végzettség, folyékony angol nyelvtudás és erős projektmenedzseri készségek szükségesek. Fontos az is, hogy a kollégák nyitottak legyenek a folyamatosan fejlődő digitális technológiai újításokra, és képesek legyenek olyan rendhagyó megoldásokkal, ötletekkel előállni, amire még nincs példa.

Általában 2-3 ilyen munkakört betöltő kolléga dolgozik a Telenorban egy időben, akik többnyire marketing közgazdász végzettséggel rendelkeznek. Akár fiatalabb (25-38 év közöttiek a munkatársaink) kollégák is eredményesen el tudják látni az omni-channel development feladatokat. Erről a szakterületről könnyű az átjárás a szegmens, termék marketing, projekt menedzsment, a stratégia és az értékesítés területére.
  • 2022.08.29Mit tegyél, hogy tőled vásároljanak? Értékesítése mindig szükség van; nem csak akkor, ha a cégnek jól megy, de akkor is, amikor nehéz időszak következik. Részletek Jegyek
  • 2022.09.16HR és Munkajog modul I.: A munkaviszony keletkezése / Beléptetés Kettő az egyben: egyszerre HR és munkajogi megközelítésben: a munkaszerződés, általános magatartási követelmények, adatvédelem és más, fontos témák neves oktatóktól, mint Berke Gyula, Bankó Zoltán. Részletek Jegyek
  • 2022.09.28 recruiTECH BLUE Kékgalléros foglalkoztatók, termelő logisztikai vállalatok = recruiTECH BLUE konferencia, ahol újra a fizikai toborzáson lesz a hangsúly. Harmadik országbeliek foglalkoztatása, szállásoltatás, online toborzás, outsourcing és még számos aktuális téma! Részletek Jegyek
  • 2022.10.05Tréning Kerekasztal Konferencia 2022. Folytonos változások, aggodalom, stressz, hybrid működés, motivációvesztés, soha nem látott fluktuáció - napjainkban számos már korábban is tapasztalt és rengeteg új kihívással küzdenek a cégvezetők, HR és képzési szakemberek. Az idei Tréning Kerekasztal konferencia több évtizedes hagyományt követve az aktuális szervezeti és HR kihívásokra ad válaszokat és bemutatja a magyar piac vezető tréningcégeinek legújabb fejlesztéseit és tapasztalatait. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A Budapest Környéki Törvényszéken 21 százalékkal csökkent az ügyhátralék

A Budapest Környéki Törvényszéken (BKT) 2021-ben több mint 150 ezer ügyet fejeztek be, 8,3 százalékkal többet, mint az előző évben. Teljes cikk

Díjazták a beszerzési és a logisztikai szakma legjobbjait

A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) évek óta több kategóriában is meghirdeti a magyar beszerzési és logisztikai... Teljes cikk

CEO, CFO, CMO és társai - melyek a C-suite munkakörök és mit takarnak?

Az angol vállalati szaknyelvben gyakran felbukkan a C-suite elnevezés, amikor felsővezetői munkakörökről van szó. A C a chief, az igazgató elnevezést... Teljes cikk

Facebook