kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

Omni-channel development manager

A telekommunikációs iparágra különösen jellemző, hogy nagyon sokféle értékesítési csatornával rendelkezik (erre a sok csatornára utal az “omni-channel” elnevezés).

Az alábbi munkakör a Telenor jóvoltából kerül bemutatásra. A telekommunikációs iparág sajátossága a termékek, szolgáltatások és az üzemeltetés komplexitása mellett az erre a szektorra jellemző gyors - főleg technológiai - evolúció. Ennek köszönhetően a munkakörök is folyamatosan fejlődnek, sőt nem ritka, hogy újabbak jelennek meg a szervezetben.

Az omni-channel development manager, vagy omni-channel fejlesztő feladata, hogy az egyes csatornákat önmagukban is fejlessze, illetve ezeket egy olyan rendszerré integrálja, ami egységes ügyfélélményt nyújt, és zökkenőmentessé teszi a köztük való váltást. Például ha egy ügyfél elkezd nézegetni egy mobil készüléket a webshopban, majd úgy gondolja, hogy inkább besétál egy boltba, hogy kézbe vehesse, majd otthon még felmerül benne egy kérdés, amivel az ügyfélszolgálatunkhoz fordul, akkor minden egyes ponton a kollégáink tudják az előzményeket, és onnan folytassák az interakciót.
Az omni-channel fejlesztő szorosan együttműködik a service design csapattal, akikkel közösen megtervezik a vágyott ügyfélélményt, a retail munkatársaknak szóló értékesítési tréningeket fejleszt, illetve irányítja az egyes csatornák fejlesztését célzó projekteket (például hogy hogyan lehet a digitális szolgáltatásokat testközelbe hozni a shopokban).
Ehhez a senior pozícióhoz 5 évnél több értékesítési, vagy (de még inkább és) marketing területen szerzett tapasztalat, felsőfokú végzettség, folyékony angol nyelvtudás és erős projektmenedzseri készségek szükségesek. Fontos az is, hogy a kollégák nyitottak legyenek a folyamatosan fejlődő digitális technológiai újításokra, és képesek legyenek olyan rendhagyó megoldásokkal, ötletekkel előállni, amire még nincs példa.

Általában 2-3 ilyen munkakört betöltő kolléga dolgozik a Telenorban egy időben, akik többnyire marketing közgazdász végzettséggel rendelkeznek. Akár fiatalabb (25-38 év közöttiek a munkatársaink) kollégák is eredményesen el tudják látni az omni-channel development feladatokat. Erről a szakterületről könnyű az átjárás a szegmens, termék marketing, projekt menedzsment, a stratégia és az értékesítés területére.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Az ápoló is írhat majd receptet – bővül a szakdolgozók hatásköre

A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk

Ezek a szakmák lesznek a munkaerőpiaci átalakulás nyertesei

Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk

Egyéni kedvezmények helyett erre van szüksége a munkába visszatérő kismamáknak

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk