Omni-channel development manager
A telekommunikációs iparágra különösen jellemző, hogy nagyon sokféle értékesítési csatornával rendelkezik (erre a sok csatornára utal az “omni-channel” elnevezés).
Az omni-channel development manager, vagy omni-channel fejlesztő feladata, hogy az egyes csatornákat önmagukban is fejlessze, illetve ezeket egy olyan rendszerré integrálja, ami egységes ügyfélélményt nyújt, és zökkenőmentessé teszi a köztük való váltást. Például ha egy ügyfél elkezd nézegetni egy mobil készüléket a webshopban, majd úgy gondolja, hogy inkább besétál egy boltba, hogy kézbe vehesse, majd otthon még felmerül benne egy kérdés, amivel az ügyfélszolgálatunkhoz fordul, akkor minden egyes ponton a kollégáink tudják az előzményeket, és onnan folytassák az interakciót.
Az omni-channel fejlesztő szorosan együttműködik a service design csapattal, akikkel közösen megtervezik a vágyott ügyfélélményt, a retail munkatársaknak szóló értékesítési tréningeket fejleszt, illetve irányítja az egyes csatornák fejlesztését célzó projekteket (például hogy hogyan lehet a digitális szolgáltatásokat testközelbe hozni a shopokban).
Ehhez a senior pozícióhoz 5 évnél több értékesítési, vagy (de még inkább és) marketing területen szerzett tapasztalat, felsőfokú végzettség, folyékony angol nyelvtudás és erős projektmenedzseri készségek szükségesek. Fontos az is, hogy a kollégák nyitottak legyenek a folyamatosan fejlődő digitális technológiai újításokra, és képesek legyenek olyan rendhagyó megoldásokkal, ötletekkel előállni, amire még nincs példa.
Általában 2-3 ilyen munkakört betöltő kolléga dolgozik a Telenorban egy időben, akik többnyire marketing közgazdász végzettséggel rendelkeznek. Akár fiatalabb (25-38 év közöttiek a munkatársaink) kollégák is eredményesen el tudják látni az omni-channel development feladatokat. Erről a szakterületről könnyű az átjárás a szegmens, termék marketing, projekt menedzsment, a stratégia és az értékesítés területére.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
"Minden ügy egy kihívás, de nem álmodom velük. Az a dolgom, hogy keressem meg a bizonyítékokat, hogy mihamarabb legyen meg az elkövető. Ez... Teljes cikk
Megtalálni a módot a megélhetés biztosítására úgy, hogy közben a társadalmi elvárásoknak is megfeleljenek a magánéletükben – ez motiválja... Teljes cikk
- Ismerd meg a népszerű CRM rendszert! 4 hónapja
- Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene? 4 hónapja
- Ügyfélélmény a Nagy Bazárban 6 hónapja
- Support specialist 6 hónapja
- Műszaki munkatárs 6 hónapja
- Stratégiai beszerző 6 hónapja
- DevOps mérnök 6 hónapja
- Munkaügyi munkatárs 6 hónapja
- Bárpultos 6 hónapja
- Termelésvezető 6 hónapja
- TB ügyintéző 6 hónapja