Omni-channel development manager
A telekommunikációs iparágra különösen jellemző, hogy nagyon sokféle értékesítési csatornával rendelkezik (erre a sok csatornára utal az “omni-channel” elnevezés).
Az omni-channel development manager, vagy omni-channel fejlesztő feladata, hogy az egyes csatornákat önmagukban is fejlessze, illetve ezeket egy olyan rendszerré integrálja, ami egységes ügyfélélményt nyújt, és zökkenőmentessé teszi a köztük való váltást. Például ha egy ügyfél elkezd nézegetni egy mobil készüléket a webshopban, majd úgy gondolja, hogy inkább besétál egy boltba, hogy kézbe vehesse, majd otthon még felmerül benne egy kérdés, amivel az ügyfélszolgálatunkhoz fordul, akkor minden egyes ponton a kollégáink tudják az előzményeket, és onnan folytassák az interakciót.
Az omni-channel fejlesztő szorosan együttműködik a service design csapattal, akikkel közösen megtervezik a vágyott ügyfélélményt, a retail munkatársaknak szóló értékesítési tréningeket fejleszt, illetve irányítja az egyes csatornák fejlesztését célzó projekteket (például hogy hogyan lehet a digitális szolgáltatásokat testközelbe hozni a shopokban).
Ehhez a senior pozícióhoz 5 évnél több értékesítési, vagy (de még inkább és) marketing területen szerzett tapasztalat, felsőfokú végzettség, folyékony angol nyelvtudás és erős projektmenedzseri készségek szükségesek. Fontos az is, hogy a kollégák nyitottak legyenek a folyamatosan fejlődő digitális technológiai újításokra, és képesek legyenek olyan rendhagyó megoldásokkal, ötletekkel előállni, amire még nincs példa.
Általában 2-3 ilyen munkakört betöltő kolléga dolgozik a Telenorban egy időben, akik többnyire marketing közgazdász végzettséggel rendelkeznek. Akár fiatalabb (25-38 év közöttiek a munkatársaink) kollégák is eredményesen el tudják látni az omni-channel development feladatokat. Erről a szakterületről könnyű az átjárás a szegmens, termék marketing, projekt menedzsment, a stratégia és az értékesítés területére.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk
Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk
Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk
- Digitalizáció - hogyan teljesítenek a hazai cégek EU-s vetélytársaikhoz képest? 11 hónapja
- A legkeresettebb IT szakmák a jövőben: itt a lista 11 hónapja
- Informatika magántanár 12 hónapja
- Fizika magántanár 12 hónapja
- Értékesítési tanácsadó 12 hónapja
- Előkészítő mérnök 12 hónapja
- Service Desk munkatárs 12 hónapja
- Fejlesztő pedagógus 12 hónapja
- HR generalista 12 hónapja
- Autóbuszvezető 12 hónapja
- Rendszermérnök 12 hónapja