kapubanner for mobile
Megjelent: 3 hónapja

Service Delivery Manager

A Service Delivery Manager (SDM) a cég és az ügyfél közötti „híd”. Ő felel azért, hogy a vállalat által nyújtott szolgáltatások megfelelő minőségben és időben teljesüljenek. Nyomon követi a szerződéses vállalásokat (SLA-k, KPI-k), kezeli az esetleges hibákat vagy problémákat, koordinálja a belső csapatok munkáját, és rendszeresen kapcsolatot tart az ügyféllel.

Milyen képesítés kell hozzá?

  • Jellemzően felsőfokú végzettség műszaki, informatikai vagy gazdasági területen.
  • Gyakran elvárás az ITIL ismerete vagy tanúsítvány.
  • Angol nyelvtudás szinte mindig szükséges, sok helyen előny más idegen nyelv is.
  • Tapasztalat ügyfélszolgálati, projektmenedzsment vagy szolgáltatásmenedzsment területen.

Szakmai ismeretek

  • Szolgáltatásmenedzsment módszertanok és eszközök (pl. ServiceNow, Jira).
  • Projektmenedzsment alapok.
  • Adat- és teljesítményelemzés, riportkészítés.
  • Alapvető pénzügyi ismeretek (költség- és erőforrás-tervezés).

Elvárt soft skillek

  • Kiváló kommunikációs készség, hiszen az ügyféllel és a belső csapattal is ő tartja a kapcsolatot.
  • Problémamegoldás és konfliktuskezelés.
  • Időgazdálkodás és priorizálási képesség.
  • Csapatmunka és vezetői készségek.
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód.

Mire számíthat egy kezdő?

Belépő szinten általában támogató, operatív feladatokkal kezd: riportok készítése, SLA-k figyelése, kisebb ügyfélmegkeresések kezelése. Idővel egyre nagyobb felelősséget kap: ügyféltalálkozók vezetése, erőforrások koordinálása, majd teljes szolgáltatási portfólió felügyelete.

Ilyen állásokat könnyedén találni az Állásportal.hu-n. 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Targoncavezető

A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk

Mezőgazdasági gépszerelő

A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk

Gépjárművillamossági szerelő

A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk