Megjelent: 15 éve

Suhajda Attila: Még nem tisztázott az outsourcing lényege

Az outsourcing szerepe még nincs megfelelően tisztázva, sokkal inkább kötik a globalizációhoz, mintsem az üzleti folyamatok átszervezéséhez, azaz az üzleti innovációhoz - vélekedett a Világgazdaságnak adott interjújában Suhajda Attila, a Magyar Outsourcing Szövetség elnöke, aki az első hazai outsourcing konferencia kapcsán beszélt a kiszervezés lényegéről.

images

images

A rendezvényen a tevékenységkihelyezés nemzetközi trendjeiről, illetve Magyarországnak a globális piacon meglévő lehetőségeiről esik majd szó. Több esettanulmány is elhangzik majd, ezek az outsourcing egy-egy ágazaton belüli szerepéről, megjelenési formáiról szólnak. Kiemelt témakör lesz még a kiszervezési piac munkajogi szabályozása - mondta az elnök.

Hozzátette: előadást tart Rétfalvi György, az ITDH vezérigazgatója, Tom Olavi Bangemannt, a Hackett Group nemzetközi hírű szakértője, Michael Greent, az IBM EMEA-szintű stratégiai outsourcingért felelős alelnöke. Lakatos Péter, a Videoton Holding vezérigazgatója pedig arról számol majd be, hogy egy magyar nagyvállalat számára milyen lehetőségeket kínál a kiszervezés - jegyezte meg Suhajda Attila.

A konferencia célja, hogy az outsourcing lényege tisztázódjon az érdeklődők fejében. A tevékenységkihelyezés nem más, mint üzleti innováció, amelyet okosan használva jelentős hatékonyságjavulást tudnak elérni a vállalkozások - fogalmazott az elnök. Mint mondta, minden évben szeretnék megrendezni a konferenciát, állandó fórumot teremtve a hazai és nemzetközi tapasztalatcserére.

Magyarország jelenleg még népszerű tevékenységkihelyezési célpont a régióban, ennek fő oka azonban egyértelműen az olcsóság. Nem annak kellene lennie a fő célnak, hogy ezt az előnyünket megtartsuk, hanem inkább a nagyobb hozzáadott értéket képviselő projektek elnyerésére kellene összpontosítani, ehhez azonban szükséges a jól képzett, több idegen nyelvet beszélő munkaerő - vélekedett Suhajda Attila.
  • 2022.07.21 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2022.07.25Üzleti metaverzum: Vezetéstechnikai szimuláció a Training360-tól A 3 napos Business Game lényege, hogy csapatmunkában kell egy több helyszínen hajókat gyártó vállalatot irányítani. Részletek Jegyek
  • 2022.10.05Tréning Kerekasztal Konferencia 2022. Folytonos változások, aggodalom, stressz, hybrid működés, motivációvesztés, soha nem látott fluktuáció - napjainkban számos már korábban is tapasztalt és rengeteg új kihívással küzdenek a cégvezetők, HR és képzési szakemberek. Az idei Tréning Kerekasztal konferencia több évtizedes hagyományt követve az aktuális szervezeti és HR kihívásokra ad válaszokat és bemutatja a magyar piac vezető tréningcégeinek legújabb fejlesztéseit és tapasztalatait. Részletek Jegyek
  • 2022.10.11HR Fest BudapestHR Fest Budapest Ez az igazi, megismételhetetlen, szakmai felfrissülés, ott a helyed! Ez lesz az év legnagyobbat szóló HR-fesztiválja, amit te sem hagyhatsz ki! Részletes program, előadók és számos újdonság vár rád, stay tuned, 2022-ben minden kiderül! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kulcskészségek a munkaerőpiacon

A változáshoz való alkalmazkodás és a változásmenedzsment képesség lesz a legfontosabb munkavállalói és vezetői képesség az elkövetkező... Teljes cikk

Ezért fontos a profi kép- és hangtechnika az irodában

A hibrid munkaforma terjedésével előtérbe került a vállalatoknál az audiovizuáltechnika fejlesztése. A Randstad munkaerő-közvetítő új... Teljes cikk

SSC szakkifejezések kislexikonja

Mit jelent az AHT, a CX, az at home modell, a hanganalízis, az omni-csatorna és a voicebot? A szolgáltató központok vagyis a Shared Service Centerek (SSC)... Teljes cikk

Facebook