Keresés hirdetés útján
Keresési módszer, melynek alkalmazása azokban az esetekben használatos, amikor sem a szervezet belső munkatársai között, sem kapcsolati hálójában nincs alkalmas személy a megüresedett állás utódlására; és a pozíciót betöltendő jelöltek elérési lehetősége még nem annyira speciális, hogy fejvadászok direkt kereséses szolgáltatásait igényelnék.
Megjelenési formáját tekintve, a munkakör sajátosságait és a megszólítani kívánt közönséget figyelembe véve lehetnek:
- Újsághirdetések
- Állásportálok
- Közösségi média (Facebook, Linkedin)
- Youtube hirdetések
- Google kampányok
- Céges karrieroldal
A hirdetés általában tartalmazza a hirdető cég legfontosabb adatait, a pozíció megnevezését, a munkakörhez tartozó felelősségeket, a jelöltekkel szembeni követelményeket, elvárásokat, a potenciális jelentkezőkre ható emocionális elemeket; a javadalmazással kapcsolatos információkat.
A hirdetési felület nagysága általában leképezi a pozíció nagyságát.
A hirdetést nemcsak a vállalatok, hanem a fejvadász cégek is gyakran alkalmazzák jelölt- keresésre.
A módszer előnyei közé tartozik, hogy nagy számú és széles körű jelöltet érhet el, viszonylag alacsony költséggel és időráfordítással, valamint növelheti a cég ismertségét és vonzerejét a munkaerőpiacon.
- 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
- 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők. Részletek Jegyek
- 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Hibázik az AI alapú toborzás is - könnyen kerülhetnek süllyesztőbe a legjobb jelöltek 3 hete
- Elfogyott a magyar munkaerő? Főszerepben a toborzás! 1 hónapja
- 5 tipp, amivel jó toborzó lehetsz 1 hónapja
- Több az álláshirdetés februárban, közel 32 000 munkakör vár betöltésre 1 hónapja
- Ez jelenti a legnagyobb problémát a vállalatoknál az új munkatársak toborzásánál 2 hónapja
- Miért fukarkodnak a munkáltatók az állásinterjún adott visszajelzésekkel? 2 hónapja
- A végzett kadétok jelentős része a honvédelmi pályát választotta 2 hónapja
- Frissítő lendülettel robbant be a Diageo első pénzügyi meet-up sorozata, a Flavours of Finance Meet-up Series 2 hónapja
- Közel 30 ezer üres állás a weben: itt a friss statisztika 2 hónapja
- 5000 új légiutas-kísérővel bővít az Emirates 2 hónapja
- Állásbörzét tart a rendőrség Budapesten 2 hónapja