kapubanner for mobile
Megjelent: 8 hónapja

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs munkája során szorosan együttműködik az értékesítési, termékfejlesztési, minőségbiztosítási és egyéb részlegekkel. lilyen állásokat könnyen talál az Állásportál.hu-n.

Az ügyfélkapcsolati munkatárs feladatai közé tartozik:

  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailen, chaten vagy egyéb csatornákon keresztül
  • Az ügyfelek kéréseinek, panaszainak, észrevételeinek és javaslatainak fogadása, nyilvántartása és megválaszolása
  • Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, szolgáltatásokkal, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról
  • Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel, szállításokkal és egyéb ügyekkel kapcsolatban
  • Az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése
  • Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása
  • Az ügyfélvisszajelzések gyűjtése és elemzése

Az ügyfélkapcsolati munkatárssal szemben elvárható, hogy:

  • Legyen képes udvariasan, barátságosan és segítőkészen kommunikálni az ügyfelekkel
  • Képes hatékonyan, pontosan és rugalmasan dolgozni
  • Naprakész az irodai szoftverekkel, alkalmazásokkal és módszertanokkal
  • Felelősségteljes, megbízható és diszkrét a munkavégzésben
  • Hajlandó folyamatosan tanulni és fejleszteni a tudását és készségeit
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A tipikus női vállalkozó 42 éves és 1 gyereke van

Megtalálni a módot a megélhetés biztosítására úgy, hogy közben a társadalmi elvárásoknak is megfeleljenek a magánéletükben – ez motiválja... Teljes cikk

Kortárs bántalmazás, bullying és elvárások szorításában - 2000 gyerek tartozik hozzá: Karikó Rita iskolapszichológus egy napja

Szóbeli vagy akár fizikai bántalmazás, cikizés, beilleszkedési gondok, tanári és szülői elvárások, családi viták, anyu és apu válik - rengeteg... Teljes cikk

Óriási igény van űripari szakemberekre - Magyarország felvette a kesztyűt

Az UniSpace program keretében három minisztérium - a Külgazdasági és Külügyminisztérium, a Kulturális és Innovációs Minisztérium és a... Teljes cikk