kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

WHC - A munka az ár, amit a pénzért fizetsz!

A 25 éves WHC neve ma már jóval többet jelent, mint megalakulásakor. Az elmúlt időszakban a gazdasági és humán tanácsadásra specializálódott cég tevékenysége változatossá vált, folyamatosan bővült. A Dunántúl egyik legnagyobb gazdasági és humán tanácsadó irodájaként tartják számon.

A közelmúltban nyílt meg a cég vadonatúj budapesti irodája. Zboray Balázs területi vezetővel, Kmety Viktória senior HR tanácsadóval és Fujsz Vivien junior projektvezetővel ültünk le beszélgetni.

Milyen céllal indult a WHC budapesti irodája?

Zboray Balázs:
2015 nyarán kezdtük munkánkat az Alkotás úton, de igazi és a szolgáltatásainknak is kedvező helyünket idén januárban foglalhattuk el a Rákóczi út 70. alatt megtalálható irodánkban. Jelen pillanatban a WHC keleti végváraként állunk és egyeztetjük össze a kínálati és keresleti oldalakat a budapesti és az agglomerációs piacokon.

Egyaránt foglalkozunk a szellemi, fizikai vagy diák munkaerő toborzásával, kiválasztásával legyen szó rövid- vagy hosszú távú, időszakos vagy alkalmi munkákról, melyekkel partnereink munkáját segíthetjük elő. A kölcsönzött munkavállalók 90 százalékban fizikai munkát végeznek, ebből 60 százalék körüli a betanított vagy szakmunkát végzők száma, akik elsősorban fémmegmunkálásban, az elektronikai iparban, raktározásban, autóipari gyártásban valamint a szolgáltatói szektorban dolgoznak. Munkaerő-közvetítésben első sorban az aktuális keresletnek igyekszünk megfelelni: mérnöki, pénzügyi, HR, logisztikai területen tapasztalatot szerzett szakembereket, vezetői adminisztrációban tevékenyen részt vállalókat valamint fémipari és elektronikai szakembereket is keresünk partnereink részére. Célunk az, hogy ügyfeleink kapacitásbővülését folyamatosan kövessük és számukra a legjobb szakembereket biztosíthassuk.
WHCKmety Viktória, Zboray Balázs és Fujsz Vivien

Milyen megoldásokkal találhatják meg a legjobb jelölteket budapesti közvetítési piacon?

Kmety Viktória:
Megbízóink többnyire multinacionális vállalatok, melyek vagy nehezen betölthető pozíciókra vagy nagyobb számú munkaerő gyors felvételét igénylik. Tanácsadóként akár több pozícióra is ajánlhatjuk az arra alkalmas jelöltjeinket, felkészítjük őket a betöltendő pozíciók specifikált részeire, segítünk a legmegfelelőbb önéletrajz elkészítésében, egyfajta mentorálást végzünk. Segítünk kitűnni a tömegből a munkavállalóknak, partnereinket pedig olyan jelentkezőkkel látjuk el, akik elvárásaiknak megfelelőek, csapatukba könnyen beilleszthetőek. Napjainkban egyre nehezebb képzett, megfelelően motiválható, céltudatos munkaerőt találni, így ebben a helyzetben a hagyományos módszerek már nem mindig hatékonyak, ezért az új toborzási csatornák, a közösségi média és a megfelelő kapcsolati háló aktív használatára, adatbázisok kezelésére nagyobb hangsúlyt fektetünk. Partnereink között olyan kkv-k is megtalálhatóak, akiknél a mindennapi személyzeti ügyek intézése mellett nincs kapacitás az új munkaerő felkutatására, kiválasztására, így rendelkezésükre állhatunk szolgáltatásainkkal.

Hogyan szervezik a kölcsönzött fizikai állományt?

Fujsz Vivien:
Az interneten és a közösségi médiában több toborzási csatornát használunk, de hatékony a szórólapok terjesztése is. A jelentkezők részére lakhelyükhöz vagy a munkahelyhez közel csoportos tájékoztatást tartunk, melyen akár a partnerekhez való bejutáshoz is elengedhetetlen teszteket is megírhatják. Kapcsolatban vagyunk a Munkaügyi központokkal, képző intézményekkel, családsegítőkkel. A már felvételt nyert kollégák részére folyamatos elérhetőséget biztosítunk telefonos vagy elektronikus formában, havonta több alkalommal személyesen is egyeztetünk velük. Arra ösztönözzük a kölcsönzésre kerülő dolgozókat, hogy az őket foglalkoztató vállalt sikereihez képességeik és lehetőségeik szerint maximálisan járuljanak hozzá. Mivel a kölcsönzés egy ugródeszka az állományba vétel irányába, ezért az emberközpontú foglalkoztatás mindannyiunk érdeke. Folyamatosan egyeztetünk megrendelőinkkel a munkaerő piaci lehetőségekről, jogszabályi változásokról, a megfelelő és vonzó juttatási csomagok kialakításáról, esetenként közösen felülvizsgáljuk a munkaköröket/elvárásokat a hatékonyabb munkavégzés érdekében.

Milyen célokat tűztek ki az elkövetkező évekre?

Zboray Balázs:
Jelenlegi célunk egyrészről jelenlegi partnereink rugalmas, biztonságos és hatékony kiszolgálása, másrészről munkavállalóink folyamatos segítése, megbecsülése, mentorálása. A munkaerő-kölcsönzés fontosságát, létjogosultságát – így irodánk létrejöttét is - mutatja, hogy a multinacionális és kkv szektorban elterjedt foglalkoztatási forma a munkaerő kölcsönzés és évről évre egyre jelentősebb szerephez jut. A minőségi munkaerő közvetítés a jelenlegi ínséges munkaerő piaci helyzetben létfontosságú a jól működő cégeknek, így folyamatosak a megkeresések tanácsadóink részére ebben a szegmensben is. Mivel a WHC az első 25 évét kizárólagosan Nyugat-Magyarországon „töltötte”, így most szeretnénk megismertetni leendő munkavállalóinkkal és a Budapesten valamint az agglomerációban működő cégekkel szolgáltatásaink szinergiáját és azokból származó előnyöket. Akivel esetleg nem sikerült még felvenni a kapcsolatot, annak a lehetőség adott a cikk elolvasása közben vagy utána is, mi állunk rendelkezésére!

whc
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Csodálatos panoráma - végtelen látvány Ez a Hotel Ózon és a hamarosan nyíló Infinity étterem a Mátra szívében!

Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk

Cégvezetők Csúcstalálkozója - 2024. Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Mit hoz a 2024-es év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra... Teljes cikk

Hogyan biztosítsuk a kerékpáros munkába járást?

Az elmúlt években a kerékpár és az elektromos kerékpár egyre népszerűbbé vált a munkába járás és szabadidős tevékenységek során egyaránt.... Teljes cikk