Milyen motivációk viszik előre a Prezit vagy a Skype alapítók által létrehozott Transferwisesot?
A április végén közösen adtunk elő a Purplebeach.com által Londonban szervezett innovatív HR konferencia keretében két nagyon sikeres feltörekvő vállalkozás képviselőjével, Csarno Nelli a Prezi.com HR vezetőjével illetve Ta
A április végén közösen adtunk elő a Purplebeach.com által Londonban szervezett innovatív HR konferencia keretében két nagyon sikeres feltörekvő vállalkozás képviselőjével, Csarno Nelli a Prezi.com HR vezetőjével illetve Tavet Hinrikussal (aki a Skype első alkalmazottja volt) és most egy a nagy bankok ellen valós alternatívát kínáló szolgáltatást nyújtó céget irányít (Transferwise). A "Csocsó a vezérigazgató szobájában avagy az Y generáció uralkodói" című előadásuk világszintű valamint Közép Kelet Európa Y generációs trendjeit hasonlította össze azzal amit a két említett cégnél tapasztaltak vezetőik. Felmérésünk már több helyen került publikálása, így erre most nem térnénk ki részletesen, csak a fő pontok tekintetében. Elemzésünk rámutat hogy miközben az Y generáció tagjai nagyon hasonló motivációs struktúrával rendelkeznek az egész világon - kifejezetten kedvelik az elismerést, a csapatmunkát valamint a munka-magánélet maximális egyensúlyát- az említett cégeknél ez nem feltétlenül van az így. Miközben az említett motivátorok mindegyike megtalálható a cégeknél, a Prezi.com tekintetében kifejezetten az Önzetlenség jelenik meg mint cég szintű érték, ami az átlagot mutató felmérésünkben, főleg hazánk tekintetében, eléggé háttérbe szorult.
Ez lenne a siker egyik kritériuma? A nem kizárólag a pénzügyi eredmények, a tömegből való kiemelkedés, és egyéb státuszszükségletek által hajtott mindennapok? A közösségre való hatás, és nem csak egy egyéni érdekek?
Prezentációnk, stílusosan Preziben, alább!
http://prezi.com/k4lzh0lm5dtz/table-soccer-in-the-board-room_final/