HR vezetőként azon gondolkodsz hol tudod javítani a toborzási folyamataidat?

A toborzás szónak sok fajta értelmezése és jelentése van. Valakinek a katonaság ugrik be, másoknak egy MLM brand, a Recruitereknek pedig gyakran a fejfájás. Játékból mi is feltettük ezt a kérdést magunknak itt a Nordconnál: mi az a toborzás?
Ennek eredménye egy számunkra is meglepő komplexitású minta lett, ami keresztül-kasul átszövi azt, amit manapság vállalatnak nevezünk.
Második lépésként megalkottuk egy tökéletes vállalat tökéletes toborzás és kiválasztás funkcióját, persze csak papíron. Ennek a vállalatnak a toborzási indexe pedig 4 lett. Annak érdekében, hogy ennek a számnak tartalma is legyen, a toborzás/kiválasztás funkciót csoportosítottuk 5 összetevőre (stratégia, folyamatok, marketing, technológia, beválás/utánkövetés), amiket tovább bontottunk 3-3 komponensre. Az index számításban minden összetevő és komponens külön súllyal bír, reflektálva a fontosságára, kihatására a vállalat egészére nézve.
De mire jó ez az egész?
Szeretnénk látni hol tart ma Magyarországon a toborzási piac. Milyen kihívásokkal küzdenek jelenlegi és jövőbeni partnereink? Hol van igény a leginkább külső segítségre? Mivel ezeket a kérdéseket csak együtt tudjuk megválaszolni, úgy döntöttünk ingyenesen elérhetővé tesszük index kutatásunkat a számotokra, hogy mindketten kicsit tisztábban láthassunk.
Látogasd meg a HR Wake Up Call oldalunkat, és regisztrálj be. Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, és a toborzási Indexed kalkulációja mellett kapsz tőlünk egy javaslatot is, mire érdemes koncentrálnod rövid és hosszú távon, hogyan fejlesztheted vállalatod toborzási és kiválasztási funkcióját tökélyre, és mi az ehhez vezető legköltséghatékonyabb út.