kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

A professzionális ügyfélszolgálat megvalósításának hatékony receptje

Ebben a bejegyzésben az a témakör kerül majd reflektorfénybe, hogy miként befolyásolhatja pozitív módon az ügyfélszolgálat működését egy fejlett CRM rendszer használata. Természetesen szót ejtünk majd az előnyökről, emellett pedig a gyakorlati megvalósítás részleteit is szintén meg fogjuk mutatni.

ügyfélszolgálat, CRM-

Mik a legfontosabb szempontok manapság az ügyfélszolgálat működése kapcsán?

A kérdést nem túlságosan nehéz megfejteni, pusztán az ügyfeleink fejével kell egy kicsit gondolkodni. Beleképzelve magunkat a helyükbe, egy-egy problémás helyzetre minden bizonnyal szeretnénk gyors megoldást, illetve minimum gyors választ kapni.

Úgyhogy az ügyfélszolgálati teendők tervezése, szervezése és megvalósítása kapcsán is az lehet a cél, hogy a fentebb taglalt elvásárok minél nagyobb arányban megvalósuljanak. Persze a gyakorlatban szokott leginkább kiderülni, hogy ezt megvalósítani nem is annyira egyszerű feladat.

Különösen olyankor válik komplikálttá a kiemelkedően hatékony ügyfélszolgálat fenntartása, amikor az ügyfelek és ügyek száma egyre csak emelkedik. Korszerű szoftveres segítség nélkül szinte lehetetlen menedzselni a folyamatokat.

Megfelelő CRM rendszert használva így is megoldhatók az ügyfélszolgálat feladatai

Képzeljük el, ahogy a felhasználónk vagy ügyfelünk könnyen használható felületen jelezheti a problémáját. Amint megtörténik a bejelentés, másodperceken belül és automatikusan generálódik is egy hibajegy.

A legjobb, hogy ezt a hibajegyet mi a CRM szoftveren belül kapásból láthatjuk, egy megoldásra váró feladatként. Legyen szó tehát akár reklamációról, akár igényről vagy érdeklődésről, semmiképp nem fogja elkerülni a figyelmünket.

Ha pedig a CRM rendszert tetszőleges módon állítottuk be, akkor a hibajegy rögvest az illetékes csapathoz, illetve munkatárshoz kerülhet. Ő pedig ennek köszönhetően időveszteség nélkül kezdhet el foglalkozni vele, és dolgozhat a megoldáson.

Milyen előnyei lehetnek a CRM rendszer segítségével ráncba szedett ügyfélszolgálatnak?

Nyilván nem túlságosan komplex feladat összerakni ezeket az előnyöket sem. Amennyiben időben, minőségi szinten és kellő hatékonysággal kezelünk minden felénk érkező kommunikációt, azzal már önmagában megelőzhetjük a versenytársakat.

Nyilván ez csak a kezdet, hiszen az érdeklődések időben és minőségben történő kiszolgálása újabb beérkező megrendeléseket, majd pedig elégedett klienseket is hozhat a konyhára. Ráadásul a csapaton belüli feladatkiosztás is egészen más nívón működhet, kiiktatva ezáltal a nemkívánatos kapacitáshiányt.

A komplett szervezet úgy funkcionálhat tehát, akárcsak egy svájci óra. Ráadásul a CRM rendszer segítségével optimalizált ügyfélszolgálat a bevételekre is jótékony hatást képes gyakorolni, megteremtve ezáltal a hosszú távon is stabil, profitábilis működés alapjait.

  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Felmérés: a magyar cégek többsége NAV ellenőrzésre számít fél éven belül

Az európai kereslet visszaesése és a digitális átállás miatt aggódnak leginkább a hazai vállalatok – mutat rá az EY közel 200 pénzügyi és... Teljes cikk

Itt a NAV friss listája - Ők nem jelentették be dolgozóikat

Az adóhatóság a rendezett munkaügyi kapcsolatok követelményének nem megfelelő adózók listáját is közzétette. Teljes cikk

Az e-mail és az ingázás halála? - erre számít alfa generáció a munka világában

Egy új kutatás szerint az alfa generáció gyökeres változásokat vár a munka világában a szülei generációjához képest – a napi ingázás és az... Teljes cikk