kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

A professzionális ügyfélszolgálat megvalósításának hatékony receptje

Ebben a bejegyzésben az a témakör kerül majd reflektorfénybe, hogy miként befolyásolhatja pozitív módon az ügyfélszolgálat működését egy fejlett CRM rendszer használata. Természetesen szót ejtünk majd az előnyökről, emellett pedig a gyakorlati megvalósítás részleteit is szintén meg fogjuk mutatni.

ügyfélszolgálat, CRM-

Mik a legfontosabb szempontok manapság az ügyfélszolgálat működése kapcsán?

A kérdést nem túlságosan nehéz megfejteni, pusztán az ügyfeleink fejével kell egy kicsit gondolkodni. Beleképzelve magunkat a helyükbe, egy-egy problémás helyzetre minden bizonnyal szeretnénk gyors megoldást, illetve minimum gyors választ kapni.

Úgyhogy az ügyfélszolgálati teendők tervezése, szervezése és megvalósítása kapcsán is az lehet a cél, hogy a fentebb taglalt elvásárok minél nagyobb arányban megvalósuljanak. Persze a gyakorlatban szokott leginkább kiderülni, hogy ezt megvalósítani nem is annyira egyszerű feladat.

Különösen olyankor válik komplikálttá a kiemelkedően hatékony ügyfélszolgálat fenntartása, amikor az ügyfelek és ügyek száma egyre csak emelkedik. Korszerű szoftveres segítség nélkül szinte lehetetlen menedzselni a folyamatokat.

Megfelelő CRM rendszert használva így is megoldhatók az ügyfélszolgálat feladatai

Képzeljük el, ahogy a felhasználónk vagy ügyfelünk könnyen használható felületen jelezheti a problémáját. Amint megtörténik a bejelentés, másodperceken belül és automatikusan generálódik is egy hibajegy.

A legjobb, hogy ezt a hibajegyet mi a CRM szoftveren belül kapásból láthatjuk, egy megoldásra váró feladatként. Legyen szó tehát akár reklamációról, akár igényről vagy érdeklődésről, semmiképp nem fogja elkerülni a figyelmünket.

Ha pedig a CRM rendszert tetszőleges módon állítottuk be, akkor a hibajegy rögvest az illetékes csapathoz, illetve munkatárshoz kerülhet. Ő pedig ennek köszönhetően időveszteség nélkül kezdhet el foglalkozni vele, és dolgozhat a megoldáson.

Milyen előnyei lehetnek a CRM rendszer segítségével ráncba szedett ügyfélszolgálatnak?

Nyilván nem túlságosan komplex feladat összerakni ezeket az előnyöket sem. Amennyiben időben, minőségi szinten és kellő hatékonysággal kezelünk minden felénk érkező kommunikációt, azzal már önmagában megelőzhetjük a versenytársakat.

Nyilván ez csak a kezdet, hiszen az érdeklődések időben és minőségben történő kiszolgálása újabb beérkező megrendeléseket, majd pedig elégedett klienseket is hozhat a konyhára. Ráadásul a csapaton belüli feladatkiosztás is egészen más nívón működhet, kiiktatva ezáltal a nemkívánatos kapacitáshiányt.

A komplett szervezet úgy funkcionálhat tehát, akárcsak egy svájci óra. Ráadásul a CRM rendszer segítségével optimalizált ügyfélszolgálat a bevételekre is jótékony hatást képes gyakorolni, megteremtve ezáltal a hosszú távon is stabil, profitábilis működés alapjait.

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek