Megjelent: 2 hónapja

Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM

Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalók létszámát az MVM.

images

Jövő februárig három ütemben közel harmadával, azaz 400 fővel nő az ügyfélszolgálatos kollégák létszáma az MVM-nél.

A fejlesztésre azért volt szükség, mert "a lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük (ügyfélszolgálat) az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt". A többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett - számol be az Infostart.

Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt.

  • 2023.02.16Lean black belt képzés A képzés során a résztvevő megismerhetik azokat a haladó és új lean módszereket, illetve az Ipar 4.0-hoz kapcsolódó fejlesztéseket, amelyek ráépülnek és kiegészítik a korábbi lean ismereteiket, ezzel szélesebb körben tudják a szervezetüknél folyó lean bevezetést támogatni. Részletek Jegyek
  • 2023.02.16CX-Ray elégedettségfelmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.23CX-Ray teljesítményértékelés online workshop Miért fontos a TÉR? Az egyértelmű egyéni és csapat célok és a folyamatos visszajelzés az elkötelezettséget és motivációt kiemelten meghatározó tényezők. Részletek Jegyek
  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek