Megjelent: 12 éve

Dr. Jagicza Ágnes, az Invitel HR vezérigazgató-helyettese

Dr. Jagicza Ágnes első diplomáját a Közgazdasági és Jogi Egyetemen szerezte, majd a Sorbonne-ra ment nemzetközi jogot tanulni. Ezt követően a Program Coepernic keretében posztgraduális képzésen vett részt a párizsi Institut des Sciences Politiques intézményben. Coachingot és HR stratégiát Londonban tanult, HR Contribution to continuous improvement tanulmányokat pedig Barcelonában folytatott.

Karrier a köz- és versenyférában

Dr. Jagicza Ágnes az Invitelt megelőzően a LAPKER-nél és a Miniszterelnöki Hivatalban szerezte munkatapasztalatait. Előbbi helyen a HR stratégia teljes kialakításáért, akvizíciós folyamatok részeseként pedig a közel ezer embert érintő létszámleépítés lebonyolításáért felelt; míg a Miniszterelnöki Hivatalnál egy negyven fős csapatot irányított Kürti Sándorral az információs és telekommunikációs szolgáltatásairól híres Infopark projekt keretében, amelynek nemcsak megvalósítója, hanem megálmodója is volt.

Teljes körű HR-tevékenység az Invitelnél

Ezt követően került az Invitelhez, ahol nemcsak a folyamatos felvásárlások és összeolvadások (Pantel, Hungarotel, Euroweb) emberi erőforrás feladatainak teljes körű irányítása állította kemény próba elé az Invitelnél, illetve jogelőd vállalatainál, hanem a modern HR stratégia kialakítása és a belső kommunikációs folyamatok beindítása is.

Munkájának eredményeként kialakították a vállalat egységes teljesítményértékelési rendszerét, bevezették a minden dolgozóra érvényes cafeteria rendszert, valamint a csapategység jegyében meghonosították az évente megrendezésre kerülő két napos Invitel Olimpiát. Ágnes kezdeményezésére elindultak azok a felsővezetői tréningek és a teljes cégcsoport részvételével lezajló egész napos workshopok, melyek révén a dolgozók és vezetőik közötti információáramlás felgyorsult. Mindent elkövetett továbbá, hogy az ügyfélközpontúságáról híres cégnél az egyes osztályokon dolgozó munkatársak pontosan lássák, érezzék saját helyüket, szerepüket a vállalat ügyfélkiszolgálási folyamatrendszerében. Ezt támogatja az Ágnes vezénylete alatt bevezetett vállalati intranet (melyen keresztül minden dolgozó bármely témában feltehet kérdést vagy intézhet javaslatot vezetőihez), valamint a rendszeres CEO reggelik (a vezérigazgató és néhány dolgozó részvételével megvalósuló oldott hangulatú beszélgetések).
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk