Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 9 éve

Dr. Jagicza Ágnes, az Invitel HR vezérigazgató-helyettese

Dr. Jagicza Ágnes 2002 óta az Invitel Távközlési Zrt. (korábban Vivendi Telecom Hungary) HR vezérigazgató-helyettese. A vállalati vezető egyik legfontosabb erényének a folyamatos szakmai fejlődést tartja, és az önismeret fontosságában hisz.

Dr. Jagicza Ágnes első diplomáját a Közgazdasági és Jogi Egyetemen szerezte, majd a Sorbonne-ra ment nemzetközi jogot tanulni. Ezt követően a Program Coepernic keretében posztgraduális képzésen vett részt a párizsi Institut des Sciences Politiques intézményben. Coachingot és HR stratégiát Londonban tanult, HR Contribution to continuous improvement tanulmányokat pedig Barcelonában folytatott.

Karrier a köz- és versenyférában

Dr. Jagicza Ágnes az Invitelt megelőzően a LAPKER-nél és a Miniszterelnöki Hivatalban szerezte munkatapasztalatait. Előbbi helyen a HR stratégia teljes kialakításáért, akvizíciós folyamatok részeseként pedig a közel ezer embert érintő létszámleépítés lebonyolításáért felelt; míg a Miniszterelnöki Hivatalnál egy negyven fős csapatot irányított Kürti Sándorral az információs és telekommunikációs szolgáltatásairól híres Infopark projekt keretében, amelynek nemcsak megvalósítója, hanem megálmodója is volt.

Teljes körű HR-tevékenység az Invitelnél

Ezt követően került az Invitelhez, ahol nemcsak a folyamatos felvásárlások és összeolvadások (Pantel, Hungarotel, Euroweb) emberi erőforrás feladatainak teljes körű irányítása állította kemény próba elé az Invitelnél, illetve jogelőd vállalatainál, hanem a modern HR stratégia kialakítása és a belső kommunikációs folyamatok beindítása is.

Munkájának eredményeként kialakították a vállalat egységes teljesítményértékelési rendszerét, bevezették a minden dolgozóra érvényes cafeteria rendszert, valamint a csapategység jegyében meghonosították az évente megrendezésre kerülő két napos Invitel Olimpiát. Ágnes kezdeményezésére elindultak azok a felsővezetői tréningek és a teljes cégcsoport részvételével lezajló egész napos workshopok, melyek révén a dolgozók és vezetőik közötti információáramlás felgyorsult. Mindent elkövetett továbbá, hogy az ügyfélközpontúságáról híres cégnél az egyes osztályokon dolgozó munkatársak pontosan lássák, érezzék saját helyüket, szerepüket a vállalat ügyfélkiszolgálási folyamatrendszerében. Ezt támogatja az Ágnes vezénylete alatt bevezetett vállalati intranet (melyen keresztül minden dolgozó bármely témában feltehet kérdést vagy intézhet javaslatot vezetőihez), valamint a rendszeres CEO reggelik (a vezérigazgató és néhány dolgozó részvételével megvalósuló oldott hangulatú beszélgetések).
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Új vezérigazgató a Kulcs-Soft Nyrt. élén

Február elsejétől Szabó Ervin tölti be a Kulcs-Soft Nyrt vezérigazgatói pozícióját. A szakember 20 éve dolgozik gazdasági és IT területen,... Teljes cikk

Hamarosan új pályázati felhívások jelennek meg a tehetséggondozás területén

A Nemzeti Tehetségügyi Koordinációs Fórum hétfői ülésén egyhangúlag elfogadták a Nemzeti Tehetség Program keretében 2017-ben kiírásra kerülő... Teljes cikk

Készen állunk az új kihívásokra

A MOL-nál szinte minden szakma képviselteti magát, ráadásul új üzletágak felé nyitnak, így e területeken is meg kell találniuk a legjobb... Teljes cikk

Tovább tárgyalnak a MOL-nál a béremelés mértékéről

Pénteken újra tárgyalóasztalhoz ülnek a munkáltató és a szakszervezet képviselői, mert nem született még döntés az idei béremelés... Teljes cikk

Már most fenyegeti a munkaerőhiány a briteket

Tavaly az utolsó negyedévben 50 ezer fővel csökkent az uniós munkavállalók száma Nagy-Britanniában. Az elmúlt öt évben ez a legnagyobb csökkenés,... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár

Megvannak a nemzetbiztonsági szolgálatok főigazgatói ">Megvannak a nemzetbiztonsági szolgálatok főigazgatói

Kormányzati körökből kiszivárgott információk szerint lényegében eldőlt, hogy a jövőben kik vezetik majd a polgári nemzetbiztonsági...