Szerző: HR Portal
Megjelent: 11 éve

Elkötelezettség a kiválóságért díjat nyert a Salva Vita

A Salva Vita Alapítvány a második civil szervezet Magyarországon, amely megszerezte az "Elkötelezettség a Kiválóságért" elismerést. A díjat azok a szervezetek kapják, amelyek bizonyítják, hogy megtették az első lépéseket a szervezeti kiválóság útján.

Az "Elkötelezettség a Kiválóságért" elismerés megszerzéséhez vezető első lépés egy szervezetfejlesztést támogató önértékelés elkészítése volt az EFQM Kiválóság Modell 9 kritériuma alapján.

Az önértékelés során azonosították erősségeiket, valamint a fejlesztésre szoruló területeket. Ezeket rangsorolták, meghatározták a legfontosabb és legsürgősebb feladatokat, majd kidolgozták a fejlesztési tervet.

A rangsorolás alapján három fejlesztési projektet valósított meg az alapítvány:

- részstratégiák tervezése,
- teljesítményértékelési rendszer bevezetése,
- vevői elégedettségmérés rendszerének kidolgozása.

A projekteket részletesen bemutatták a "Szövetség a Kiválóságért" Egyesületnek, amely ez alapján ítélte meg az alapítványnak az elismerést.

Az alapítványról

A Salva Vita Alapítvány hatodik éve foglalkozik intenzíven minőségbiztosítással és minőségfejlesztéssel. 2004-ben az elsők között vezették be Magyarországon a PQASSO (azóta magyar viszonyokra adaptált és átkeresztelt MINTA- Minőség menedzsment Társadalmi szervezetek és Alapítványok számára) önértékelésen alapuló, kifejezetten non-profit szervezetek számára kidolgozott brit minőségbiztosítási rendszert.

A 2007-ben lezárult MINTA minőségfejlesztési ciklus során a Salva Vita Alapítvány sikeresen valósította meg a minőségmenedzsment rendszer második szintjét. 2008-ban úgy döntöttek, hogy továbblépnek és elindulnak a minőségfejlesztés nemzetközileg is elismert útján. Megpályázták az EFQM (European Foundation for Quality Management) "Elkötelezettség a Kiválóságért" minőségi díjat, amelyet sikeresen elnyertek.

A Salva Vita Alapítvány törekszik arra, hogy egy folyamatosan fejlődő, megújulni képes, a környezeti elvárásokhoz rugalmasan alkalmazkodni tudó szervezet legyen. A fejlődés zálogát a tudatos, eredményorientált minőségfejlesztési munkában látják.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter