Keresik a legszebb hangú ügyfélszolgálatost
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak - írják közleményükben.
A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói vehetnek részt.
Az idei megmérettetésen a szabadon választott szöveg helyett Pion István slammer, költő írását kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 10-ig.
A beérkezett hanganyagokat elsőként egy szakmai zsűri bírálja el: kiválasztják a tíz legszebb férfi és női hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt a Kreatív Online felületén - olvasható az anyagban.
A zsűri tagjai:
A nyertesek kétszemélyes wellness hétvégét nyernek. A nyerteseket november 13-án, a Lollipop díjátadóján hirdetik ki.
További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Eredetileg kétmilliárd forintos kerettel írták ki a Munkakörülmények fejlesztése című pályázati felhívás első ütemét a kis- és közepes... Teljes cikk
Nemzetközi együttműködésben ingyenes képzéseket tart az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) a mesterséges intelligenciáról és a... Teljes cikk
Középiskolások és pedagógusok jelentkezését is várják újra a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Tiéd a holnap – A jövő kreatív... Teljes cikk
- Call Center Agent 3 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 7 hónapja
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 7 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 8 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 9 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 11 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 1 éve
- Online marketing tippek vállalkozóknak 1 éve
- Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center 2 éve
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 2 éve
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?