Megjelent: 7 éve

Kkv tippek - így használjuk helyesen a Facebookot

images

A Facebook egyre szigorúbban bünteti a helytelen hirdetéseket és odafigyel arra is, hogy a borítóképek szabályosak-e. Viszont még mindig nem hallani arról, hogy letiltanának személyes profilként beregisztrált céges profilokat. Pedig még mindig nagyon sok vállalkozás - helytelenül - a céges profilját felhasználói profilként üzemelteti - írja Héjj Szilárd MarketingArc legfrissebb bejegyzésében a KözösségiHáló blogon.

Miért érdemes cégeknek "normálisan", Facebook szabályzatnak megfelelően használni a Facebookot?

1. Megtudhatjuk, hogy egy adott poszttal hány követőt értünk el. De ezen felül még sok más statisztikai adatot is nyerhetünk, amelyet személyes profilként beregisztrálva nem. Statisztikák kiértékelése nélkül nem ajánlatos kommunikálni és marketing kommunikációt folytatni a Facebookon.

2. A személyes profil ismerőseinek száma maximalizálva van, ezzel szemben a Céges profilnál bármennyi követőnk, rajongónk lehet.
Van olyan marketingfelület, ahol egy kis- vagy középvállalat sikerrel felveheti a versenyt egy multinacionális céggel? Héjj Szilárd MarketingArc szerint a közösségi oldalak pontosan így működnek: minimális befektetéssel sok potenciális ügyfelet érhetünk el.


3. Személyes profilként nem lehet időzített posztokat létrehozni, így a posztolás is eléggé meg van kötve a személyes profil esetén. Céges profilként viszont már lehetőségünk nyílik időzített posztokat létrehozni, így nem kell a gép előtt ülnünk.

4. Ha megfelelünk a Facebook szabályzatának, nem áll fenn a veszély, hogy törlik az oldalunkat!

5. Facebook alkalmazások segítségével játékokat tudunk lebonyolítani a rajongóink között, sőt ami talán még fontosabb, hogy adatbázist is építhetünk.

Ez a néhány indok már elegendő kell legyen arra, hogy egy cég valóban céges profilként legyen regisztrálva a Facebookon. Annak sem kell elkeserednie, aki már régóta személyes profilként van regisztrálva a cége, és több ezer ismerőse van. Lehetőség van átkonvertálni a személyes profilt céges profillá, ekkor ugyan az összes addigi posztunk elveszik, de az ismerősökből automatikusan rajongók lesznek.

A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k

Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások – derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter