Megkétszerezi létszámát a Binax Zalaegerszegen
Megkétszerezi zalaegerszegi kapacitását és létszámát a call centereket, ügyfélszolgálati központokat üzemeltető Binax C. C. Kft., amely több száz milliós beruházással alakította ki új épületben az eddigi 110 munkahely mellett újabb 120 embernek tudnak munkalehetőséget adni.
Az elsősorban call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok működtetésével foglalkozó, budapesti székhelyű, többségében egyesült államokbeli tulajdonú cég új telephelyének kialakításakor a működés folyamatosságának biztosítására különös hangsúlyt fektettek. Nemcsak a teljes villamos hálózatot, de hidrofor tartályokkal a vízszolgáltatást is működtetni tudják tartós áramszünetek idején.
Hálózati kimaradások kivédésére önálló áramforrása van a régi és az újonnan megvalósított épületnek, az utóbbi földfelszín alatti területén ugyanis egy 0,4 megawatt teljesítményű dízel aggregátort helyeztek el. A két ház összesen 230 munkaállomásának folyamatos áramellátásáról szükség esetén egy-egy 80 ezer watt teljesítményű szünetmentes áramforrás gondoskodik - részletezte a műszaki igazgató.
A Budapesten, Pécsett, Nagykanizsán és Zalaegerszegen telephelyet fenntartó Binax C. C. Kft. összesen átlagosan 450 embernek biztosít munkalehetőséget, a legtöbb munkatársat Zalaegerszegen foglalkoztatja. A zalai megyeszékhelyen 2006 óta tevékenykedő cég a telefonos ügyfélszolgálatok működtetése mellett piac- és közvélemény-kutatással, adatrögzítéssel és -aktualizálással, továbbá telefonos értékesítéssel és direkt marketing-, valamint politikai kampányok lebonyolításával is foglalkozik.
Ügyfeleik között elsősorban információtechnológiai és telekommunikációs cégek találhatók, számukra internetes, elektronikus és informatikai szoftverek, rendszerek, szolgáltatások értékesítését, valamint ügyfélszolgálati tevékenységet végeznek. A növekvő igényeknek megfelelve terveik szerint már nem csak magyarországi, hanem a jövőben idegen nyelvű ügyfelek kiszolgálásával is foglalkoznak.
- 2025.01.20Lean Quality képzés Minőségügyi munkatársak Lean szemléletű továbbképzése, a Lean filozófia és rendszer alapjainak megismerése és a 0 hiba koncepció és rendszer eszközeinek és módszereinek készség szintű elsajátítása. Részletek Jegyek
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése. Részletek Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME Részletek Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. Részletek Jegyek
A MÁV-csoport minden érintett szakszervezete aláírta kedden az Integrált Kollektív Szerződést, amely garantálja a MÁV-START, a Volánbusz és a... Teljes cikk
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz annak érdekében, hogy valóban befogadó munkahely legyen. A vállalat célja, hogy... Teljes cikk
A Bosch több tízezer alkalmazottjának csökkenti a munkaidejét és a bérét, mely a német autóipari ágazat előtt álló kihívások legújabb jele -... Teljes cikk
- Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont 10 hónapja
- Minden, amit az új idegenrendészeti törvényről tudni kell - szakmai tájékoztatót szervez az Expat-Center 10 hónapja
- A vállalatok több mint harmada létszámbővítést tervez idénre 11 hónapja
- Melyek a legnagyobb üzleti szolgáltatóközpontok? - Itt a lista 12 hónapja
- Z generáció megtartása, rugalmas munka: ilyen volt 2023 az üzleti szolgáltató központoknál 13 hónapja
- A 10 leggyorsabban növekvő HR toborzási szolgáltató: itt a HR Portál - OPTEN listája 1 éve
- Munkaerőpiaci kilátások és karrierlehetőségek a 21. században: egy átfogó áttekintés 1 éve
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 1 éve
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 1 éve
- Fejlődniük kell a BSC-knek munkaerő-megtartásban 2 éve
- Bővül a Fressnapf szolgáltatóközpontja Budapesten 2 éve