Megjelent: 12 hónapja

Milyenek a fizetések az SSC-kben?

A Hays fejvadász cég tavasszal készített összeállítást szakterületenként a Magyarországon – főleg multinacionális ügyfeleik – körében kínált fizetésekről. Ebből már idéztünk korábban. Most a hazai üzleti szolgáltatóközpontok (a szaknyelvben shared service centerek) fizetéseiből szemlézünk néhányat a „The 2017 Hays Salary Guide” című kiadványból.

A Hays fejvadász cég tavasszal készített összeállítást szakterületenként a Magyarországon – főleg multinacionális ügyfeleik – körében kínált fizetésekről. Ebből már idéztünk korábban. Most a hazai üzleti szolgáltatóközpontok (a szaknyelvben shared service centerek) fizetéseiből szemlézünk néhányat a „The 2017 Hays Salary Guide” című kiadványból.

A készítők megjegyzik, ez a 2. leggyorsabban fejlődő terület az autóipar után. 2017-ben 8-10 ezer fővel bővülhetnek. Mivel nincs megfelelő mennyiségű munkavállaló a piacon, így a bérek folyamatosan emelkednek, a legnagyobb mértékben pályakezdőknél. Előnyben a több nyelvet magas szinten beszélők, akik több ajánlat közül is válogathatnak.

A trendre reagált az oktatás: már egyetemen/főiskolán is tanulható és megjelentek az OKJ-s képzések. Az angoltudás alapelvárás, ezen kívül a német és a francia nyelv keresett különösen. A hollandosok és a skandináv nyelvek ismerői szinén kapósak, növekszik az igény az orosz és a török nyelvre is.

Havi bruttó fizetések forintban


Pénzügy Minimum Maximum Átlag
AP Clerk (0-2 év tapasztalat) 280 000 360 000 310 000
AP Clerk (2-5 év tapasztalat) 340 000 450 000 360 000
Billing Specialist 280 000 350 000 320 000
AP Team Leader 470 000 620 000 580 000
AP Manager 800 000 1 000 000 850 000
Finance Operations Manager 1 000 000 1 500 000 1 200 000

HR Minimum Maximum Átlag
HR Payroll Analyst (0-2 év tapasztalat) 280 000 350 000 310 000
Learning & Development 290 000 350 000 320 000
Compensation & Benefit 310 000 360 000 340 000
HR Operations Manager 650 000 900 000 550 000

Informatika Minimum Maximum Átlag
1st level Helpdesk 290 000 350 000 310 000
2nd level Helpdesk 390 000 450 000 420 000
IT Helpdesk Team Leader 500 000 700 000 600 000
Service Desk Operations Manager 950 000 1 300 000 1 300 000
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Impresszum

HR Spirit – www.hrspirit.hu Kiadó: Monster Magyarország Kft. 1132 Budapest, Váci út 18.Ügyvezető: Zétényi AnnaFőszerkesztő: Karácsony... Teljes cikk

Miről szól a HR Spirit?

Kedv, bátorság, lélek, energia, spiritusz. Többek között ezt jelenti a „spirit” szó. Úgy gondoltuk, hogy ez a szó érzékelteti leginkább,... Teljes cikk

Mennyit keres egy HR-vezető?

Sorozatunkban a személyügyben kereshető összegeket vesszük nagyító alá különféle statisztikák segítségével. Kezdjük a HR vezetői pozícióval.... Teljes cikk