kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Milyenek a fizetések az SSC-kben?

A Hays fejvadász cég tavasszal készített összeállítást szakterületenként a Magyarországon – főleg multinacionális ügyfeleik – körében kínált fizetésekről. Ebből már idéztünk korábban. Most a hazai üzleti szolgáltatóközpontok (a szaknyelvben shared service centerek) fizetéseiből szemlézünk néhányat a „The 2017 Hays Salary Guide” című kiadványból.

A készítők megjegyzik, ez a 2. leggyorsabban fejlődő terület az autóipar után. 2017-ben 8-10 ezer fővel bővülhetnek. Mivel nincs megfelelő mennyiségű munkavállaló a piacon, így a bérek folyamatosan emelkednek, a legnagyobb mértékben pályakezdőknél. Előnyben a több nyelvet magas szinten beszélők, akik több ajánlat közül is válogathatnak.

A trendre reagált az oktatás: már egyetemen/főiskolán is tanulható és megjelentek az OKJ-s képzések. Az angoltudás alapelvárás, ezen kívül a német és a francia nyelv keresett különösen. A hollandosok és a skandináv nyelvek ismerői szinén kapósak, növekszik az igény az orosz és a török nyelvre is.

Havi bruttó fizetések forintban


Pénzügy Minimum Maximum Átlag
AP Clerk (0-2 év tapasztalat) 280 000 360 000 310 000
AP Clerk (2-5 év tapasztalat) 340 000 450 000 360 000
Billing Specialist 280 000 350 000 320 000
AP Team Leader 470 000 620 000 580 000
AP Manager 800 000 1 000 000 850 000
Finance Operations Manager 1 000 000 1 500 000 1 200 000

HR Minimum Maximum Átlag
HR Payroll Analyst (0-2 év tapasztalat) 280 000 350 000 310 000
Learning & Development 290 000 350 000 320 000
Compensation & Benefit 310 000 360 000 340 000
HR Operations Manager 650 000 900 000 550 000

Informatika Minimum Maximum Átlag
1st level Helpdesk 290 000 350 000 310 000
2nd level Helpdesk 390 000 450 000 420 000
IT Helpdesk Team Leader 500 000 700 000 600 000
Service Desk Operations Manager 950 000 1 300 000 1 300 000
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek