kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

S. Tóth Márta, a Lineo International Consulting Kft. vezetője

S. Tóth Márta nyolc évig dolgozott a médiában, majd négy évig volt a Studio Moderna Kft. romániai kihelyezett országos cégvezetője és további három évig holland, angol és szlovén cégek vezetője, az utóbbi két évben pedig itthon teszi ugyanezt. A coachként és mediátorként is tevékenykedő vezető több nemzetközi versenyt nyert meg. Bekerült a Who is who Magyarországon című, a kiemelkedően sikeres emberek életrajzát tartalmazó lexikonba.

Márta első diplomáját 1991-ben szerezte Budapesten, okleveles idegenvezető és utazási iroda vezető lett. Tanulmányait a Bálint György Újságíró Akadémián folytatta, majd a Kodolányi János Főiskolán végzett média és kommunikáció szakon. 2006-tól pedig a bukaresti Codecs University MBA-n folytatta tanulmányait. A tanulást nem hagyta abba, 2010-ben a Magyar Coach Egyesület posztgraduális képzésén vett részt Budapesten, ahol hazai és nemzetközileg akkreditált coach és mediátor vált belőle.

Márta nyolc évig dolgozott a médiában, 1994-től 2001-ig a Petőfi Népe című napilap és a Kiskun TV újságírója, szerkesztője és riportere volt. Ezután egy éven keresztül dolgozott az RTL Klub Fókusz című műsorában.

Ezt követően pályafutása a menedzser világ felé vette az irányt. Négy éven keresztül a magyarországi Studio Moderna Kft. (Top Shop) romániai leányvállalatát vezette, országos cégvezetőként (kihelyezéssel). 2004-ben ezzel párhuzamosan, saját céget hozott létre Romániában, amely azóta is hazai és külföldi cégek számára ad HR és szervezetfejlesztési tanácsadást és reklámfilmek készítésével foglalkozik. 2009-től 2010-ig volt a Power Plate International Ltd országmenedzsere. A cég a tulajodonosok személyes problémái miatt bezárt, de Márta a Power Plate-nél végzett kiemelkedő munkájának elismeréseként saját cégén belül folytathatja a termék, a Power Plate kizárólagos forgalmazását Romániában.

A Lineo International Consulting Kft.-t 2010-ben hozta létre. Az ő nevéhez köthető az általános üzleti stratégia kiépítése csakúgy, mint a vállalat rövid és hosszú távú céljainak kitűzése. Operatív vezetőként látja el a mindennapi működés feladatait, feltérképezi az új üzleti lehetőségeket és irányokat, fejleszti a sales és a marketing stratégiát. Emellett life és business coachként, mediátorként és oktatóként praktizál.

Szakmai tudása elismeréseként több nemzetközi versenyt nyert meg, tavaly pedig a Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) és az Országos Mediációs Egyesület tagjává választották. Bekerült a Who is who Magyarországon című, a kiemelkedően sikeres emberek életrajzát tartalmazó lexikonba.

"Nagyon nehéz dolog néha elfogadónak lenni. Az élet számos alkalommal próbára tett, megkísérelt megrengetni a hitemben: hogy "megéri" jónak, igaznak lenni. Én kitartok azonban abban a hitben, hogy megéri szeretni az életet, az embereket, megéri bízni bennük. Az élet szép és jó teljességében megélni minden percét, minden pillanatát még olyankor is, amikor nehéznek tűnik. " - vallja S. Tóth Márta.

Magánéletéről így nyilatkozik: "Fiatalon mentem férjhez, elváltam. Nyolc éve azonban megtaláltam a másik felem, férjem mellett minden nap boldogan ébredek és térek nyugovóra, és van egy tizennyolc éves kiemelkedően okos és sikeres, céltudatos fiam, akivel remek a kapcsolatom." A vezető hozzáteszi még, hogy hosszú és rögös úton kellett végigmennie ahhoz, hogy most elégedettségérzés töltse el: "sikerült, ezért tudom, hogy lehetséges." Elmondása szerint ez adja az erőt nap, mint nap az emberek oktatása, coacholása és a mediáció során.
  • 2024.10.212024.10.21– 12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.21Pannon HR Konferencia Debrecen Lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk