Megjelent: 15 éve

Továbbfejleszti CSR gyakorlatát a Coca Cola

A Coca-Cola Magyarország a B&P CSR management stratégiai tanácsadó céget bízta meg társadalmi felelősségvállalási (CSR) kommunikációs feladatainak ellátásával. - Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk. - közölte Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.

Az együttműködés célja, hogy a Coca-Cola Magyarország tovább növelje CSR kezdeményezései átláthatóságát, elfogadottságát, hatékonyságát, és CSR tevékenysége még jobban építsen a legjobb nemzetközi és magyarországi felelősségvállalási gyakorlatok tapasztalataira. Az együttműködés keretében a B&P CSR management a céget több ágon is támogatja társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos, több éve megalapozott tevékenységében.

Nemzetközi tapasztalatok szerint a vállalatok pénzügyi és piaci mérőszámai mellett társadalmi, környezetvédelmi és etikai teljesítményük is egyre inkább a sikeres működés alapjává válik. Egyre több cég ismeri fel, hogy a huszonegyedik század egyik legjelentősebb kihívása a hosszú távon fenntartható fejlődés, a társadalmi értékek beépítése az üzleti működésbe. A Coca-Cola Magyarország ezen kihívásokra válaszolva 2008 novemberében jelenteti meg több éve sikeresen folytatott CSR tevékenységével kapcsolatosan első magyarországi CSR jelentését a Good CSR 2008 program keretében.

"Piaci sikereink alapja érintettjeink igényeinek, elvárásainak megértése. Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk." - közölte Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója.

Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője kiemelte: "Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyik legfejlettebb CSR kultúrájával rendelkező vállalata úgy ítélte meg, hogy segítségére lehetünk a továbblépésben. Jó érzés egy olyan vállalattal együttműködni, amely számára a CSR messze több divatnál, és rendszereinek fejlesztésével is jó példával jár elöl."
  • 2024.03.21recruiTECH 2024 A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.26Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.03.27Átfogó projektmenedzsment képzés IPMA és PMI alapokon Klasszikus projektmenedzsment képzés - átfogó, gyakorlati program, egyéni mentorálással.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Megállapodás a Tescónál - ennyivel nőnek a bérek és a cafeteria

A Tesco a 2024/2025-ös pénzügyi évben 5,6 milliárd forintot fektet az áruházakban és logisztikai központokban dolgozó munkatársai bérébe, amely... Teljes cikk

Leépítés: 30 ezer alkalmazottat tett utcára 100 technológiai vállalat

Sorra építenek le a tech cégek. 30 ezer alkalmazottat tett utcára 100 technológiai vállalat az év kezdetéig - tudta meg az economix.hu. Teljes cikk

Kelet-Magyarországon erősít a Prohuman

Debrecenben nyit újabb irodát a HR szolgáltató. Teljes cikk