kapubanner for mobile

70 cikk a(z) állásportál címkével - 3. oldal

Kétkezi munkát keresnek az apróhirdetési portálon

10 éve Értékesítőként, szerelőként és pénzügyi tanácsadóként a legkönnyebb elhelyezkedni Magyarországon, de keresettek a szakácsok is – derül ki a Jófogás.hu statisztikáiból. A portálon főleg „kékgalléros”, középfokú végzettséget igénylő munkákat keresnek és kínálnak. Ami a régiókat illeti: Budapesten a legkönnyebb állást keresni, Csongrádban a legnehezebb. Jellemzően kétkezi, középfokú végzettséget igénylő szakmákat ajánlanak, és azokat is keresnek a netezők. Teljes cikk...


A jövő toborzója a sourcing menedzser

11 éve Már most a Google és a kulcsszavas keresés az álláskeresés leggyakoribb módja, de hamarosan PC helyett okostelefonról küldhetjük be a jövő CV-jét, a LinkedIn profilunkat. Az egyre tetemesebb mennyiségű online karrierinformáció pedig a tehetségekre vadászó vállalatoknak tartogat meglepetéseket: az adatbányászat fejlődése gyökeresen átalakítja a toborzást - vázolták a jövőt a Personal Hungary toborzás blokkjának előadói. Teljes cikk...


Az állam is beszállt az állásportálok piacára

11 éve Már hetek óta lehetett tudni, hogy hamarosan a munkaügyi központok is "beszállnak" az álláskeresési portálok bizniszébe, azaz saját álláskereső oldalt indít az állam. A VMP (Virtuális Munkaerőpiac Portál) célja természetesen az állástalanok munkához segítése, persze a kérdés az, hogy van-e értelme az amúgy is telített piacra új szereplőnek belépnie. Álláspiaci szakértőket kértünk meg, mondják el véleményüket. Teljes cikk...


Határon átnyúló álláskeresés

11 éve A „"Videós állásportál a határon átnyúló munkaerőpiac integrációjáért" projekt célja egy interaktív állásportál létrehozása, amely a meglévő állásportálok és adatbázisok összekapcsolása mellett, dinamizálja a munkavállaló és munkáltató egymásrátalálását. Teljes cikk...


Átalakulóban az online álláspiac

11 éve A tavalyi 2,8 milliárd forint magyarországi összes online álláspiaci árbevételhez képest, melynek több mint 85 százalékát, pontosan 2,46 milliárd forintot az állásportálok adtak, az idei évre 10-15 százalékos növekedést prognosztizál éves online álláspiaci kutatása alapján az eNET. Teljes cikk...


Egyre népszerűbb lesz mobilon állást keresni

11 éve A közösségi portálok és a felhő alapú számítástechnika elterjedésével kéz a kézben jár az okostelefonok térhódítása az élet egyre több területén. Az álláskeresésnek még nem ez a leggyakoribb módszere, de az ilyen jellegű munkakeresés nagy népszerűségre számíthat a jövőben. A cégek és a HR szakemberek szerint a mobil toborzás segít majd azokat is elérni, akiket egyébként nem olyan egyszerű hagyományos eszközökkel. Teljes cikk...


Így keresünk állást

11 éve Az internetet használó felnőttek 48 százaléka fordult az online álláskereső oldalakhoz 2011 óta. A fiatalok a megfelelő mértékű és minőségű munkatapasztalatot, az idősebbek a minél magasabb végzettséget tartják a legfontosabb tényezőnek a munkaerőpiacon. A kapcsolati tőke erejében mind a két korcsoport egységesen hisz - derül ki az NRC Marketingkutató internetes álláskeresési szokásokról készített felméréséből. Legerősebbnek a mérnöki és pénzügyi diplomákat, legkevésbé versenyképesnek az agrárszakmákat tartják a munkakeresők. Teljes cikk...


Még mindig hiába keresik a mérnököket

11 éve A munkáltatók inkább magasabb végzettséget igénylő pozíciókat hirdettek meg, míg a munkavállalók a szakképzettség nélküli állásokat keresték az első negyedévben a Profession.hu negyedéves jelentése szerint. Teljes cikk...


Elindult az MVM karrierportálja

11 éve Az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. új, a vállalat honlapjának szerves részeként megjelenő elektronikus karrier megoldást vezetett be, ahol a cég által meghirdetett állásokra jelentkezni is lehet. Teljes cikk...


Milyen lesz a digitális HR 2013-14-ben? A kikristályosodott trendek

11 éve Számos tanulmány született már a közösségi média HR-célú felhasználásáról, de azt csak kevesen gondolták, hogy megingathatja az állásportálok toborzási funkcióját. Nos, ez - és még sok minden más - következett be 2012 végére a tengerentúlon. Teljes cikk...


Toborzás: a PR-hoz elengedhetetlen a közösségi média

12 éve A HR-esek lassan megszokják, hogy a keresők mellett a közösségi oldalak is napi munkaeszközzé válnak. Ahogy az internethasználat mértéke rohamosan nő, a közösségi oldalak elterjedése is még inkább fénykorát éli. Mivel a toborzás potenciális célközönsége naponta többször is körülnéz a közösségi oldalakon, így elérésük hatásos módja lehet az ezeken feladott álláshirdetés, mint poszt. De valóban működik ez? Tényleg ez a hatékony módszer? Teljes cikk...


Közel 1000 állás vezető cégeknél - nézzen be most!

12 éve Ma reggel elindult és péntek estig tart a Monster állásportál virtuális állásbörzéje. A részvétel ingyenes. Több mint 30 munkaadó, közel 1000 állása lesz elérhető. Kivel lehet találkozni? Mi hozható ki álláskeresőként a rendezvényből? Teljes cikk...


Miért érdemes adatbázisokba, állásportálokra jelentkezni?

12 éve Miért kell külön önéletrajzot feltölteni az állásportálokon, vagy a cégek karrieroldalán egy jelentkezéshez, és igaz-e az a városi legenda, hogy nem is érdemes adatbázisokba jelentkezni? - erre ad választ a Jobangel HR Blog legújabb bejegyzése. Teljes cikk...


Tehetetlenek vagyunk a diszkrimináló álláshirdetésekkel szemben

13 éve Hazánkban minden ötödik álláshirdetés diszkriminatív, amely a jogi hézagoknak, szabályozatlan kiválasztásnak köszönhető és akkor még nem beszéltünk a tájékozatlan munkáltatókról, alacsony munkakultúráról, az "intellektuális diszkriminációról" és a felelőtlen állásportálokról. Csehországban nem nézik tétlenül a jogtalan munkapiaci szelekciót, megalkották a méltányos munkaerő-toborzás "kézikönyvét", nálunk azonban még várat magára egy ilyen kezdeményezés. Teljes cikk...


Húszezer ajánlat várja az álláskeresőket

13 éve Mintegy 20 000 állásajánlat található a Jobinfo.hu oldalán, miután számos más meghatározó piaci szereplő után megállapodást kötött az Expressz.hu-val állásai szemlézésére. Teljes cikk...


Van még mit fejlődniük a hazai állásportáloknak

13 éve Egyre több álláskereső a személyes "kilincselés" és a nyomtatott hirdetések helyett a kényelmes és gyors megoldást nyújtó állásportálokat választja. De mi kell ahhoz, hogy sikeres legyen az online álláskeresés? Melyek a netes böngészés szabályai, mit kell tudnunk ahhoz, hogy ne csak több száz válasz nélkül maradt jelentkezést könyvelhessünk el? És mit kell tudnia ehhez egy állásportálnak? Teljes cikk...


Együttműködési megállapodást írt alá a Cisco és a Profession.hu

14 éve Stratégiai megállapodást írt alá a Profession.hu és a HTTP Alapítvány, a Cisco Hálózati Akadémia magyarországi szolgáltató központja. Ennek értelmében az állásportál a nemzetközi informatikai szakemberképző hálózat hivatalos hazai állásközvetítő partnereként segíti a képzésből kikerülő informatikai szakemberek elhelyezkedését. Teljes cikk...


Mi kell egy jó álláskereső portálhoz?

14 éve Nem a kínált állások száma, sokkal inkább a hirdetések minősége dönti el, melyik állásportálon nézünk munka után. Az egyszerű használat és a releváns ajánlatok száma mellett az álláskeresőknek a keresőfunkció tökéletes működése a legfontosabb egy kutatás szerint. A közösségi média előretörése és az ajánlások alapján történő toborzás szintén új kihívások elé állítja az online szolgáltatókat. Teljes cikk...


Egyszerűbb toborzás egy új rendszerrel

14 éve Új szolgáltatással jelentkezik a Workania.hu állásportál: a MARK - jelölt menedzsment célja a kiválasztási folyamat és a toborzás egyszerűbbé és átláthatóbbá tétele a portálon hirdető ügyfelek számára. Az utóbbi hónapokban ugyanis rohamosan megnőtt az álláshirdetésekre jelentkezők száma. Teljes cikk...


/cimkek/allasportal.html