kapubanner for mobile

14 cikk a(z) beszélgetés címkével - 1. oldal

Felmérés: Emiatt félnek az állásinterjúktól a dolgozók leginkább

1 hete A tíz leginkább szorongást okozó helyzet közül nyolc munkahelyi környezethez kapcsolódik. Teljes cikk...


A CHN a WBECS-ről jelenti: A kritikus IGEN - hogyan győzzük meg a döntéshozókat?

4 éve Az igazi értékesítés a „MIÉRT-tel” kezdődik. Egy öt pontból álló gyakorlat segítségével vezet a siker kapuja felé. Andrew Horn tartott előadást a WBECS-en, aki már 23 évesen Washington D.C. polgármesterének díjazottja volt. Aki a világ legnagyobb online coach képzési fórumán elmondta, hogy egyetlen beszélgetés hogyan változtathatja meg a jövőd. Teljes cikk...


Mire jó a teljesítményértékelés? Hogyan lehet megkönnyíteni a bevezetését?

6 éve A teljesítményértékelés sokkal több, mint a teljesítmény értékelése. Kiváló lehetőség arra, hogy a vezető és a beosztottja négyszemközt, nyugodt körülmények között visszajelzést adjanak EGYMÁSNAK az eltelt időszakról. Teljes cikk...


Online kommunikálnak egymással az egyterű irodában dolgozók

6 éve Egy friss kutatás szerint az egyterű irodákban dolgozó munkavállalók sokkal több időt töltenek azzal, hogy online kommunikáljanak egymással, mint amennyit személyesen beszélnek. Pedig az egyterű irodák lényege éppen az interakció lenne - írja az Index a BBC-re hivatkozva. Teljes cikk...


Sikert hozhat a lustaság?

6 éve Vonzó lehet, ha úgy érünk el sikereket egy módszerrel, hogy nem kell sok mindent tennünk? Ennél a módszernél kimondottan az az elvárt, hogy aki coachként működik ne kelljen sok mindent tennie. Lehet nyugodtan kicsit lusta, azaz LAZY. A modell egyszerű és hatásos, vezetők és coachok is alkalmazhatják, és azt mutatja be, hogyan lehet a legegyszerűbb módon mások gondolkodását támogatni a fejlesztő beszélgetés eszközével. A Coaching at Work brit coaching magazin is bemutatta az Ábri Judit által kidolgozott modellt. Teljes cikk...


A veronai buszbalesetről: Hosszú munka a trauma feldolgozása

7 éve A krízisintervenciós szaktanácsadó szerint fel lehet dolgozni a hétvégi veronai buszbaleset okozta traumát, de ehhez időre és szakember segítségére van szükség - írta az Origo az M1-re hivatkozva. Teljes cikk...


"Miért nem érted, amit mondok?" - tippek a hatékony kommunikációhoz

9 éve Sokszor érezzük azt beszélgetés közben, hogy nem értjük egymást – olyan, mintha nem is egy nyelvet beszélnénk. A genetika és a neveltetés együttesen határozza meg, hogy hogyan adjuk át a mondandónkat és hogyan értelmezzük a másik fél közlendőjét. Teljes cikk...


Tippek teljesítményértékelő beszélgetésre

12 éve Az év eleje sok vállalatnál a teljesítményértékelés ideje. Sok múlik ezeken a beszélgetéseken, például ekkor dőlhet el az előrelépés, a fizetésemelés, ekkor történik a célok kitűzése. Hogyan zajlik ez a céges világban? Miért fontos a visszajelzés a munkavállalónak? Teljes cikk...


Narratív interjú a coachingban

12 éve Ha arra kérünk valakit, hogy mesélje el az életének egy olyan eseményét, amelyiknek még a hatása alatt van, aztán egy idő múlva újra kérjük ugyanennek a történetnek az elbeszélését tőle, megfigyelhetjük, hogy másodszor kissé más történetet kerekít majd elénk. És nem csak azért, mert az előző mesélés óta idősebb lett, és azóta több történetet van a tarsolyában. Teljes cikk...


Amit nem szabad kimondani egy állásinterjún

13 éve A menedzserek oktatásával foglalkozó Alison Green összegyűjtötte azokat a mondatokat, amelyek miatt rossz véget érhet az állásinterjú. A félresikerült kijelentéseket a Világgazdaság közli. Teljes cikk...


Munkaidőben tilos beszélni a magánéletről

13 éve Tilos munkaidőben az időjárásról, vakációról, gyerekről, magánéleti dolgokról beszélgetniük egymással egy brit város önkormányzati dolgozóinak. Teljes cikk...


A visszajelzés a motiváció egyik eszköze a Nav N Go-nál

13 éve Egy jó teljesítményértékelő rendszer nemcsak a dolgozók produktivitását növeli, motivációs eszközként is működik, feltéve, ha nem büntetésként alkalmazza egy vállalat. Jó példa erre a Nav N Go Kft., amelynél tavaly vezettek be TÉR-t. A rendszert idén összekapcsolták a kompenzációs és jutalmazási stratégiával, és elindítottak egy külön, a kiemelkedő eredményeket prompt elismerő programot - tudtuk meg Magyari Andrea HR igazgatótól. Teljes cikk...


Vezető a válságban: csak őszintén és pozitívan

14 éve Abban, hogy egy cég miként vészeli át a válságot, sok más mellett annak is fontos szerepe van, hogy a vezető milyen működési és kommunikációs stratégiát választ. Bár minden cég egyedi, az őszinteség és az alkalmazottakra fordított tényleges figyelem a válság során is eredményes vezetői stratégia. Teljes cikk...


Kommunikáció kényes helyzetekben

15 éve Azt mindenki tudja, hogy "jobb megbeszélni a dolgokat", mégis amikor kényes témáról van szó legtöbben mindent megteszünk azért, hogy elkerüljük, vagy halogatjuk ameddig csak lehet. Mégis, hogyan lehet sikeresen megbirkózni az ilyen beszélgetésekkel, legyen szó akár alacsony teljesítményről, munkaviszony megszüntetésről, munkakör illetve felelősségbeli változásokról vagy személyes, egyének közötti konfliktusokról? Teljes cikk...