12 cikk a(z) hr kommunikáció címkével:

Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016

3 éve A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés izgalmas és új szakterületének hazai intézményi formálója. A vállaltok érdeklődése jelentős az új szakterület iránt, éppen ezért hirdeti meg második alkalommal a MPRSZ az Employer Branding Awardot. Teljes cikk...


A PR, mint a HR új területe

12 éve Nem csak a HR- és a PR-vezetői poszt összevonása és más költségcsökkentő okok indokolják, hogy az emberierőforrás-gazdálkodás területén dolgozók felelőssége egyre nagyobb a munkaadói imázs kialakításában, illetve növelésében. De mi köze egymáshoz a HR-nek és a PR-nak? Teljes cikk...


Krízishelyzetek kontra HR-kommunikáció

13 éve A nagyobb létszámleépítés, vagy éppen kapacitásbővítés, esetleg az első számú vezető személyének megváltozása komoly krízishelyzet jelent az adott vállalat alkalmazottai számára. Az ilyen helyzeteket jelentősen enyhítheti a dolgozók bevonása, vagyis a megfelelő kommunikáció. Kisházy Gergelyt a Corporate Values Kft. munka- és szervezetpszichológusát és Dr. Szöllősi Ágnes szervezeti tanácsadót kérdeztük a kríziskommunikáció szerepéről. Teljes cikk...


HR kommunikációs terv

15 éve A HR kommunikációs terv olyan mint egy útvonaltérkép, amelynek mentén a HR kommunikációs stratégia megvalósul. A HR kommunikációs terv három célt szolgál. Teljes cikk...


HR kommunikációs stratégia

15 éve A szervezet eszméinek, viszonyainak és értékeinek a strukturált és szisztematikus pozicionálása és közvetítése az előre meghatározott üzleti stratégia alapján, mind a belső és külső célcsoportok felé. Teljes cikk...


Jelöltkommunikáció

15 éve A fogalom alá tartozik mindazon tevékenység, amelyet egy szervezet egy álláshirdetés közzétételétől az interjúztatás többlépcsős rendszerén át egészen a jelöltek szerződtetéséig végez. Teljes cikk...


Diákkommunikáció

15 éve A diákkommunikáció azt a célt szolgálja, hogy a munkáltató munkaadói márkáját a legkorábban, már az alma materben kommunikálja jelenlegi és jövőbeni célscsoportjai felé, és jó partneri kapcsolatot építsen ki az egyetemekkel és a végzős, vagy frissen végzett hallgatókkal. Teljes cikk...


Toborzáshoz kapcsolódó, külső kommunikáció

15 éve A szervezeti toborzás a kommunikációs piactér fejlődésével, a kínálat bővülésével és a médiafogyasztási szokások változásával olyan versenyhelyzetben találta magát, ahol már átgondolatlan, kreativitást nélkülöző, ad-hoc hirdetésekkel, vagy klasszikus álláshirdetésekkel nem tudja kielégíteni igényeit. Teljes cikk...


Belső kommunikáció - Legyen szívesen választott munkaadó!

15 éve Egy modern vállalat működésének egyik legfontosabb feltétele, hogy a szervezet lelkét és motorját képező munkavállaló közösség elhivatott legyen a vezetés által meghatározott stratégiai célok és értékek iránt. Ez a közösség csak akkor fog a kiélezett versenyhelyzet teremtette külső kihívásoknak megfelelni, ha erőforrásait nem foglalja le a belső rendteremtés. Teljes cikk...


Mi a munkaadói arculat?

15 éve Munkaadói arculatnak nevezzük azt az eszközt, amely segítségével egy szervezet saját munkaadói márkáját közvetíti. Növekvő szükség van arra, hogy a szervezetek állításokat közöljenek magukról, meghatározzák értékeiket és azt, hogy hova is tartoznak. Teljes cikk...


Mi a munkaadói márka?

15 éve Munkaadói márkának nevezzük egy cég jelenlegi helyzetét, állapotát, mindazt, amit a cég mint munkáltató jelent. Egy definíció szerint a munkaadói márka "azokra a specifikus ajánlatokra épül, amelyeket egy cég közvetít a jelenlegi és lehetséges munkavállalók felé -az "ajánlat" terminus vonatkozik a cég azon munkaadói értékeire, amelyeket a cég új tagjainak kínál, kezdve a lehetséges pályázóknak felajánlott speciális munkalehetőségektől egészen azon napi ajánlatokig, amelyeket a cég meglévő alkalmazottainak juttat - ide tartozik tehát minden, ami a céghez köti őket". Teljes cikk...


Célcsoportok

15 éve Egy szervezet célcsoportja olyan embereket jelöl, akik leginkább fogékonyak egyes termékekre, szolgáltatásokra, üzenetekre. A kommunikációs stratégia egy vagy több célcsoportot kíván befolyásolni oly módon, hogy a célszemélyek a közvetített üzeneteket befogadják, megértsék, és ez a kommunikátorok által kívánt hatást érje el. Teljes cikk...