Megjelent: 15 éve

Diákkommunikáció

A diákkommunikáció azt a célt szolgálja, hogy a munkáltató munkaadói márkáját a legkorábban, már az alma materben kommunikálja jelenlegi és jövőbeni célscsoportjai felé, és jó partneri kapcsolatot építsen ki az egyetemekkel és a végzős, vagy frissen végzett hallgatókkal.

Így a munkáltató már az első lépésektől figyelemmel kísérheti a tehetséges pályakezdők szakmai tevékenységét, a diákok számára pedig nem okoz gondot a kötelező gyakorlat helyszínének kiválasztása, majd a képzettségüknek megfelelő elhelyezkedés.

A megnövekedett versenyhelyzet hatására a munkaadói értékeket már az iskolában el kell kezdeni kommunikálni, hogy a jövő tapasztalt munkavállalója, a diák, tudatában legyen, hogy mivel és kivel áll szemben, amikor a cég számára potenciális munkavállalóvá válik. Ugyanakkor a gyakornokokat is a nekik megfelelő módon kell informálnunk a munkaadói márkánkról, hiszen ugyanakkora a verseny a kiváló diákokért, mint a munkaerőpiacon a tapasztalt, jó dolgozókért.

Diákkomunikációs tervünk elkészítésénél is a figyelemfelkeltés, a kreatív információátadás és a hitelesség a cél. A csatornák tekintetében minden lehetőséget számba kell vennünk, nem szabad az aktuális diákfórumok korlátai között maradnunk, vagyis az állásbörzéket kihasználva és azokból kilépve érdemes a nyomtatott és az elektronikus médiumokat is kreatívan felhasználni rövid és hosszú távú toborzási céljainknak, valamint a célcsoport elvárásainak legmegfelelőbb módon.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Gyászkommunikáció a szervezetekben

Mindenszentekkor aktulitása van minden elmúlással, veszteséggel és gyásszal foglalkozó témának, mellyel sokféle szerepben találkozhatunk az élet... Teljes cikk

10 irritáló embertípus az irodában

A munkahelyen a legkülönfélébb módon bosszanthatnak minket a kollégáink - és te magadra ismersz? Az Eureka Games blog gyűjtése a HR Blogon. Teljes cikk

Hogyan (ne) tálaljuk a visszajelzést?

Hamburger, naked burger avagy milyen menüvel kritizáljuk a másikat? Teszi fel a kissé szokatlan kérdést az Eureka Games blogja. Érdemes a "menüt" végigenni. Teljes cikk