Megjelent: 14 éve

Diákkommunikáció

A diákkommunikáció azt a célt szolgálja, hogy a munkáltató munkaadói márkáját a legkorábban, már az alma materben kommunikálja jelenlegi és jövőbeni célscsoportjai felé, és jó partneri kapcsolatot építsen ki az egyetemekkel és a végzős, vagy frissen végzett hallgatókkal.

Így a munkáltató már az első lépésektől figyelemmel kísérheti a tehetséges pályakezdők szakmai tevékenységét, a diákok számára pedig nem okoz gondot a kötelező gyakorlat helyszínének kiválasztása, majd a képzettségüknek megfelelő elhelyezkedés.

A megnövekedett versenyhelyzet hatására a munkaadói értékeket már az iskolában el kell kezdeni kommunikálni, hogy a jövő tapasztalt munkavállalója, a diák, tudatában legyen, hogy mivel és kivel áll szemben, amikor a cég számára potenciális munkavállalóvá válik. Ugyanakkor a gyakornokokat is a nekik megfelelő módon kell informálnunk a munkaadói márkánkról, hiszen ugyanakkora a verseny a kiváló diákokért, mint a munkaerőpiacon a tapasztalt, jó dolgozókért.

Diákkomunikációs tervünk elkészítésénél is a figyelemfelkeltés, a kreatív információátadás és a hitelesség a cél. A csatornák tekintetében minden lehetőséget számba kell vennünk, nem szabad az aktuális diákfórumok korlátai között maradnunk, vagyis az állásbörzéket kihasználva és azokból kilépve érdemes a nyomtatott és az elektronikus médiumokat is kreatívan felhasználni rövid és hosszú távú toborzási céljainknak, valamint a célcsoport elvárásainak legmegfelelőbb módon.
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Hogyan (ne) tálaljuk a visszajelzést?

Hamburger, naked burger avagy milyen menüvel kritizáljuk a másikat? Teszi fel a kissé szokatlan kérdést az Eureka Games blogja. Érdemes a "menüt" végigenni. Teljes cikk

"Ne motiválj!" - Mitől lesz sikeres a jövő munkahelye?

A jelenben, és a múltban tapasztalt kihívásokra adott válaszokból rakott össze mozaikot a „Jövő Munkahelye” című konferencia szervezője, Peter... Teljes cikk

3 tipp a munkavállalók motiválására

Egy olyan munkahelyen, ahol az egyén nem érez megbecsülést, nem érzi magát nélkülözhetetlen, fontos elemnek, ott a csapatmunka motivációja is... Teljes cikk