Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 14 éve

Diákkommunikáció

A diákkommunikáció azt a célt szolgálja, hogy a munkáltató munkaadói márkáját a legkorábban, már az alma materben kommunikálja jelenlegi és jövőbeni célscsoportjai felé, és jó partneri kapcsolatot építsen ki az egyetemekkel és a végzős, vagy frissen végzett hallgatókkal.

Így a munkáltató már az első lépésektől figyelemmel kísérheti a tehetséges pályakezdők szakmai tevékenységét, a diákok számára pedig nem okoz gondot a kötelező gyakorlat helyszínének kiválasztása, majd a képzettségüknek megfelelő elhelyezkedés.

A megnövekedett versenyhelyzet hatására a munkaadói értékeket már az iskolában el kell kezdeni kommunikálni, hogy a jövő tapasztalt munkavállalója, a diák, tudatában legyen, hogy mivel és kivel áll szemben, amikor a cég számára potenciális munkavállalóvá válik. Ugyanakkor a gyakornokokat is a nekik megfelelő módon kell informálnunk a munkaadói márkánkról, hiszen ugyanakkora a verseny a kiváló diákokért, mint a munkaerőpiacon a tapasztalt, jó dolgozókért.

Diákkomunikációs tervünk elkészítésénél is a figyelemfelkeltés, a kreatív információátadás és a hitelesség a cél. A csatornák tekintetében minden lehetőséget számba kell vennünk, nem szabad az aktuális diákfórumok korlátai között maradnunk, vagyis az állásbörzéket kihasználva és azokból kilépve érdemes a nyomtatott és az elektronikus médiumokat is kreatívan felhasználni rövid és hosszú távú toborzási céljainknak, valamint a célcsoport elvárásainak legmegfelelőbb módon.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A dolgozók 59 százaléka titkolózik főnöke előtt

A munkavállalók 90 százaléka naponta többször is használja az internetet, a legtöbb munkavállaló számára nehéz különválasztani a magánéletet... Teljes cikk

A hatásos beszéd 8 pillére, avagy hogyan válj profi előadóvá

Az Egyesült Államokban egy nagyobb mintán mérték, mitől félnek leginkább az emberek. Nos, érdekes eredmény született: az ezüstérmes a nyilvános... Teljes cikk

A hatékony vezető öt ismérve

Nem a veleszületett tulajdonságok, sokkal inkább a döntései tesznek valakit sikeres vezetővé - derült ki egy felmérésből, amelyet a világ... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár