kapubanner for mobile
Megjelent: 19 éve

Diákkommunikáció

A diákkommunikáció azt a célt szolgálja, hogy a munkáltató munkaadói márkáját a legkorábban, már az alma materben kommunikálja jelenlegi és jövőbeni célscsoportjai felé, és jó partneri kapcsolatot építsen ki az egyetemekkel és a végzős, vagy frissen végzett hallgatókkal.

Így a munkáltató már az első lépésektől figyelemmel kísérheti a tehetséges pályakezdők szakmai tevékenységét, a diákok számára pedig nem okoz gondot a kötelező gyakorlat helyszínének kiválasztása, majd a képzettségüknek megfelelő elhelyezkedés.

A megnövekedett versenyhelyzet hatására a munkaadói értékeket már az iskolában el kell kezdeni kommunikálni, hogy a jövő tapasztalt munkavállalója, a diák, tudatában legyen, hogy mivel és kivel áll szemben, amikor a cég számára potenciális munkavállalóvá válik. Ugyanakkor a gyakornokokat is a nekik megfelelő módon kell informálnunk a munkaadói márkánkról, hiszen ugyanakkora a verseny a kiváló diákokért, mint a munkaerőpiacon a tapasztalt, jó dolgozókért.

Diákkomunikációs tervünk elkészítésénél is a figyelemfelkeltés, a kreatív információátadás és a hitelesség a cél. A csatornák tekintetében minden lehetőséget számba kell vennünk, nem szabad az aktuális diákfórumok korlátai között maradnunk, vagyis az állásbörzéket kihasználva és azokból kilépve érdemes a nyomtatott és az elektronikus médiumokat is kreatívan felhasználni rövid és hosszú távú toborzási céljainknak, valamint a célcsoport elvárásainak legmegfelelőbb módon.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart

Magyarország első országos reprezentatív produktivitás kutatása egyebek közt arra keresett választ, hogy a hazai fehérgalléros dolgozók napi... Teljes cikk

Az empatikus munkahelyi vezetés sokkal hasznosabb, mint egy szál nőnapi virág!

Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk

Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat

Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk