HR kommunikációs terv
A HR kommunikációs terv olyan mint egy útvonaltérkép, amelynek mentén a HR kommunikációs stratégia megvalósul. A HR kommunikációs terv három célt szolgál.
Elsőként tisztáznunk kell a HR kommunikáció céljait és szándékait. Meg kell határoznunk a közönség lehetséges szegmenseit, és meg kell határoznunk a kommunikáció fő üzenetét. Ezt az üzenetet kell a célcsoportoknak legmegfelelőbb módon eljuttatni úgy, hogy befogadják és meg is értsék azt.
Nagy hangsúlyt kell fektetni a kommunikációs csatornák (szemtől szemben, telefonos, webes, e-mail üzenetek) megfelelő használatára, és folyamatosan biztosítani kell a visszajelzés, a kétoldalú kommunikáció lehetőségét.
A HR kommunikációs terv megalkotásakor fontos, hogy HR-eseink tisztában legyenek a szervezet éves üzleti tervével és stratégiájával. A HR-t valamennyi olyan eseményről tájékoztatni kell, amely az eredeti terv elkészítésénél még nem volt megjósolható. A HR kommunikációs terv a szervezet hosszú- és rövidtávú céljait egyformán képes kezelni, de megfelelő belső információáramlás híján a kommunikáció összehangoltsága csorbulhat, ami árthat a szervezet külső és belső megítélésének egyaránt.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A személyes figyelem növeli az ügyfélélményt, legyen szó vendégről, ügyfélről vagy épp üzleti partnerről. A név használata azt üzeni: "Fontos... Teljes cikk
Sok cég küzd a tehetséges fiatal kollégák megtalálásával és megtartásával. A hazai gazdaság egyik legerősebb ága, a vegyipar számára azonban... Teljes cikk
Megnyilvánul-e a nemek között egyenlőtlenség az online szakmai együttműködési platformokon, és ha igen, miképp? Erre kereste a választ... Teljes cikk
- "Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt 11 hónapja
- Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél 11 hónapja
- Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus 1 éve
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 1 éve
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 1 éve
- Nagy baj, ha nem világos a munkavállalók számára, hogy mi kell az előléptetéshez 1 éve
- Felmérés: a vállalatvezetők nem állnak készen a változások menedzselésére 1 éve
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 1 éve
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 1 éve
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 1 éve
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 éve