Célcsoportok
Egy szervezet célcsoportja olyan embereket jelöl, akik leginkább fogékonyak egyes termékekre, szolgáltatásokra, üzenetekre. A kommunikációs stratégia egy vagy több célcsoportot kíván befolyásolni oly módon, hogy a célszemélyek a közvetített üzeneteket befogadják, megértsék, és ez a kommunikátorok által kívánt hatást érje el.
A humánerőforrás menedzsment oldaláról nézve egy szervezet célcsoportjai az aktuális üzleti és munkaadói célok alapján kerülnek meghatározásra. Minél több információval rendelkezik a szervezet a célcsoportjairól, annál inkább képes lesz olyan munkaadói márkát kialakítani, ami vonzó lehet számukra. A HR kommunikáció biztosítja, hogy a munkaadói márkáról/ajánlatról tudjanak a célcsoportok, és a kommunikációs stratégia célja szerint cselekedjenek. Más üzenetet és megközelítési módot alkalmazunk például a diákok, a gyakorlottal rendelkező álláskeresők, vagy a konkurenciánál dolgozó potenciális szakemberek megszólítására. Ha a kommunikáció megkezdése előtt elmarad a célcsoport meghatározása, nem csak többlettköltségre számíthatunk, de téves üzeneteinkkel akár negatív hatást is elérhetünk.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk
Egy mesterséges intelligencia (AI) alapú alkalmazásnak köszönhetően többé nem kell órákat töltenie a munkavállalónak a hosszabb szabadság alatt... Teljes cikk
Helyben akarnak interjúzni vagy legalább a szakmai vezetővel beszélni, élményt szeretnének gyűjteni munkakörökről, inspirációt meríteni a... Teljes cikk
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 2 hónapja
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 3 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 5 hónapja
- Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás 6 hónapja
- Egyre több fiatal támogatja a szakszervezeteket az USA-ban 8 hónapja
- Amikor a fejünk fölött döntenek 9 hónapja
- Melyik a jobb opció: kész belső kommunikációs szoftver vásárlása vagy saját fejlesztése? 9 hónapja
- Mi a legideálisabb időpont egy céges email elküldésére? 9 hónapja
- Toxikussá vált a Twitter? Egymás után távoznak a cégek 9 hónapja
- Mit tehetünk a biztonsági hibák ellen? 10 hónapja