Megjelent: 15 éve

Célcsoportok

Egy szervezet célcsoportja olyan embereket jelöl, akik leginkább fogékonyak egyes termékekre, szolgáltatásokra, üzenetekre. A kommunikációs stratégia egy vagy több célcsoportot kíván befolyásolni oly módon, hogy a célszemélyek a közvetített üzeneteket befogadják, megértsék, és ez a kommunikátorok által kívánt hatást érje el.

Marketingkommunikációs szempontból a kívánt hatás legtöbbször közvetlen cselekvésre való ösztönzés a szervezet termékeinek, szolgáltatásainak igénybevételére.

A humánerőforrás menedzsment oldaláról nézve egy szervezet célcsoportjai az aktuális üzleti és munkaadói célok alapján kerülnek meghatározásra. Minél több információval rendelkezik a szervezet a célcsoportjairól, annál inkább képes lesz olyan munkaadói márkát kialakítani, ami vonzó lehet számukra. A HR kommunikáció biztosítja, hogy a munkaadói márkáról/ajánlatról tudjanak a célcsoportok, és a kommunikációs stratégia célja szerint cselekedjenek. Más üzenetet és megközelítési módot alkalmazunk például a diákok, a gyakorlottal rendelkező álláskeresők, vagy a konkurenciánál dolgozó potenciális szakemberek megszólítására. Ha a kommunikáció megkezdése előtt elmarad a célcsoport meghatározása, nem csak többlettköltségre számíthatunk, de téves üzeneteinkkel akár negatív hatást is elérhetünk.
  • 2020.03.207 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz Részletek Jegyek
  • 2020.03.31Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Belső kommunikációról HR-eseknek

A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső... Teljes cikk

Hogyan viselkedj stresszinterjún?

Az izgalom természetes állásinterjún. Az viszont, hogy az interjúztató szánt szándékkal stresszeljen, megalázzon vagy zavarba hozzon már... Teljes cikk

“Segítség, problémás munkavállaló! Mit tegyek?”

A problémás munkavállalókról szóló beszélgetéssel folytatódott az OPL Ügyvédi Iroda HR reggelik rendezvénysorozata. Hogyan szűrhető ki a... Teljes cikk