Mi a munkaadói márka?
Munkaadói márkának nevezzük egy cég jelenlegi helyzetét, állapotát, mindazt, amit a cég mint munkáltató jelent. Egy definíció szerint a munkaadói márka "azokra a specifikus ajánlatokra épül, amelyeket egy cég közvetít a jelenlegi és lehetséges munkavállalók felé -az "ajánlat" terminus vonatkozik a cég azon munkaadói értékeire, amelyeket a cég új tagjainak kínál, kezdve a lehetséges pályázóknak felajánlott speciális munkalehetőségektől egészen azon napi ajánlatokig, amelyeket a cég meglévő alkalmazottainak juttat - ide tartozik tehát minden, ami a céghez köti őket".
A munkaadói márka nem egy trükk vagy propagandafogás. Nem egy hóbort, amit a HR átvett a marketingtől. Megvan a lehetősége, hogy megkülönböztető erővé váljon a munkaerőpiacon, és hogy általa a szervezet versenyképes és vonzó maradjon. Mint minden más marketing tevékenység, a munkaadói márka is vállalati méreteket kell, hogy öltsön, mert a szervezeti egységen belül elszórt, eseti erőfeszítések nem fogják pozitívan befolyásolni a szevezet külső, vagy belső megítélést, hanem szervezetlenséget sugároznak, és ezek hosszútávon még csak nem is költséghatékony módszerek.
A munkaadói márka meghatározása egy átfogó külső és belső felmérés eredménye, mely megalapozza a kihívások és célok stratégiai kezelésének kialakítását a munkaadói arculaton és annak kommunikációján keresztül fejleszthető, tudatosan építhető.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A személyes figyelem növeli az ügyfélélményt, legyen szó vendégről, ügyfélről vagy épp üzleti partnerről. A név használata azt üzeni: "Fontos... Teljes cikk
Sok cég küzd a tehetséges fiatal kollégák megtalálásával és megtartásával. A hazai gazdaság egyik legerősebb ága, a vegyipar számára azonban... Teljes cikk
Megnyilvánul-e a nemek között egyenlőtlenség az online szakmai együttműködési platformokon, és ha igen, miképp? Erre kereste a választ... Teljes cikk
- "Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt 11 hónapja
- Tanulmány: ezért egyre több a csendes felmondás a magyar cégeknél 11 hónapja
- Így hat a dolgozókra a munkahelyi konfliktus 1 éve
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 1 éve
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 1 éve
- Nagy baj, ha nem világos a munkavállalók számára, hogy mi kell az előléptetéshez 1 éve
- Felmérés: a vállalatvezetők nem állnak készen a változások menedzselésére 1 éve
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 1 éve
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 1 éve
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 1 éve
- PREXA 2024: elindult a nevezés 1 éve