Mi a munkaadói márka?
Munkaadói márkának nevezzük egy cég jelenlegi helyzetét, állapotát, mindazt, amit a cég mint munkáltató jelent. Egy definíció szerint a munkaadói márka "azokra a specifikus ajánlatokra épül, amelyeket egy cég közvetít a jelenlegi és lehetséges munkavállalók felé -az "ajánlat" terminus vonatkozik a cég azon munkaadói értékeire, amelyeket a cég új tagjainak kínál, kezdve a lehetséges pályázóknak felajánlott speciális munkalehetőségektől egészen azon napi ajánlatokig, amelyeket a cég meglévő alkalmazottainak juttat - ide tartozik tehát minden, ami a céghez köti őket".
A munkaadói márka nem egy trükk vagy propagandafogás. Nem egy hóbort, amit a HR átvett a marketingtől. Megvan a lehetősége, hogy megkülönböztető erővé váljon a munkaerőpiacon, és hogy általa a szervezet versenyképes és vonzó maradjon. Mint minden más marketing tevékenység, a munkaadói márka is vállalati méreteket kell, hogy öltsön, mert a szervezeti egységen belül elszórt, eseti erőfeszítések nem fogják pozitívan befolyásolni a szevezet külső, vagy belső megítélést, hanem szervezetlenséget sugároznak, és ezek hosszútávon még csak nem is költséghatékony módszerek.
A munkaadói márka meghatározása egy átfogó külső és belső felmérés eredménye, mely megalapozza a kihívások és célok stratégiai kezelésének kialakítását a munkaadói arculaton és annak kommunikációján keresztül fejleszthető, tudatosan építhető.
- 2024.09.19PANNON HR KONFERENCIA 2024. Hagyományos őszi Pannon HR Konferenciánkon, ahol ismét neves előadókkal, érdekes és aktuális témákkal, izgalmas kerekasztal beszélgetésekkel készülünk. Célunk, hogy lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. Részletek Jegyek
- 2024.09.26recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen! Részletek Jegyek
- 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába. Részletek Jegyek
- 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában. Részletek Jegyek
Kíváncsibbá, nyitottabbá és jobban kommunikálóvá váltak azoknak a befogadó családoknak a gyermekei, amelyek globális ifjúsági csereprogramokban... Teljes cikk
A Z generáció tagjai között egyre erősebb a trend, hogy a hagyományos egyetem, diploma, munka karrierút helyett alternatív lehetőségek mentén... Teljes cikk
Amikor a fizetés megvitatásáról van szó, különösen, ha a munkavállaló fizetésemelésről próbál tárgyalni a munkáltatójával, van néhány... Teljes cikk
- A munkaidőnk mindössze 5 százalékát töltjük kommunikációval 4 hónapja
- Munkahelyi alumni élethosszig: stratégiai fontosságú a jó kapcsolat fenntartása a volt kollégákkal 5 hónapja
- Nagy baj, ha nem világos a munkavállalók számára, hogy mi kell az előléptetéshez 5 hónapja
- Felmérés: a vállalatvezetők nem állnak készen a változások menedzselésére 5 hónapja
- Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni? 5 hónapja
- A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart 6 hónapja
- Ennyien dolgoztak a kommunikációs iparágban tavaly 6 hónapja
- PREXA 2024: elindult a nevezés 6 hónapja
- Nincs több email áradat szabadság után - így segít az AI felvenni újra a fonalat 7 hónapja
- Így tudják megszólítani a Z generációs munkavállalókat a vállalatok 8 hónapja
- Óriási veszteségeket okoz a cégeknek az "interjúhalál" 10 hónapja