kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Asszertivitás

Olyan kommunikációs módszer, amely ötvözi az önérvényesítést és a mások érdekeinek figyelembe vételét.

Ezzel elősegíti az erőszakmentes kommunikációt és hosszú távon a szociális hatékonyságot. Az asszertivitás tanulható, fejleszthető, és elsajátítása elősegíti és megkönnyíti a konfliktushelyzetek megoldását.

Az asszertivitás előnyei közé tartozik, hogy a kommunikáció során a résztvevők tiszteletben tartják egymás jogait, érzéseit, véleményeit és igényeit, valamint őszintén és nyíltan kifejezik a sajátjaikat. Az asszertivitás segít abban, hogy a konfliktusokat konstruktívan és békésen oldják meg, anélkül, hogy bántanák, megaláznák, elnyomnák vagy manipulálnák egymást. Az asszertivitás növeli az önbizalmat, az önértékelést, az önismeretet és a személyes fejlődést, valamint javítja a kapcsolatok minőségét és mélységét.

Az asszertivitás kihívásai közé tartozik, hogy a kommunikáció során a résztvevőknek meg kell találniuk az egyensúlyt a saját és a másik fél érdekei között, valamint el kell fogadniuk, hogy nem mindig érthetnek egyet, és nem mindig kaphatják meg, amit akarnak. Az asszertivitás gyakorlása során a résztvevőknek szembe kell nézniük a saját félelmeikkel, gátlásaikkal, hiedelmeikkel és beidegződéseikkel, valamint a másik fél reakcióival, ellenállásával, kritikájával vagy elutasításával. Az asszertivitás elsajátítása időt, energiát, gyakorlást és kitartást igényel, valamint a kommunikációs készségek és technikák folyamatos fejlesztését.

 

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek