beneFit Prize 2019 - for Happy Employees - A vállalati egészségkultúra az új CSR
A beneFit Prize célja azon vállalatok díjazása, és bemutatása, kik a társadalmi felelősségvállaláson immár a dolgozókba fektetett egészségprogramot értik.
Az All You Can Move SportPass (AYCM) a Humánpolitika.com közhasznú egyesülettel közösen 2019-ben megalapította a beneFit Prize díjat az alábbi 2 tényező mentén:
- Az 20 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek, melynek magyarországi elterjedéséhez erőteljesen hozzájárultak az egyre növekvő Klubtagság révén, hiszen megalakulásuk óta 500 ezer embert sikerült rávenniük a rendszeres sportolásra.
A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenysége a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorol a fogyasztási szokásokra, sőt az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel alakítja azokat, immár divatot és szubkultúrát teremtve.
- A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 9-ik éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.
Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik, annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.
A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon, mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.
E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFit Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:
1) A munkavállalók számára:
A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő, vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stressz, és az annyira rettegett fluktuációt.
Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.
A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.
2) A munkáltatók számára:
Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis, - közép-, és nagyvállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.
A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.
A pályázat célja a vállalati egészségkultúra széleskörű vizsgálata az alábbi faktorok mentén:
A beneFit Prize pályázat keretein belül a pályázó vállalatnak lehetősége van bemutatni minden olyan módszert és programot, amellyel gondoskodó, egészségtudatos vállalatként támogatják a munkavállalói jóllétet.
A pályázatok beadása és elbírálása két körös rendszerben történik, először a szakmai zsűri bírálja el a pályázatokat, majd a pályázók önálló marketingfelületként is kezelhető microsite-on mutathatják be legjobb gyakorlataikat, melyekre közönségszavazatokat gyűjthetnek.
Nevezés: 2019. szeptember 9-től, kis-, közép -, és nagyvállalati kategóriában.
A pályázat leadásának határideje: 2019. október 15.
Díjátadó Gála: 2019. november 11.
www.benefitprize.hu
- Az 20 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek, melynek magyarországi elterjedéséhez erőteljesen hozzájárultak az egyre növekvő Klubtagság révén, hiszen megalakulásuk óta 500 ezer embert sikerült rávenniük a rendszeres sportolásra.
A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenysége a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorol a fogyasztási szokásokra, sőt az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel alakítja azokat, immár divatot és szubkultúrát teremtve.
- A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 9-ik éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.
Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik, annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.
A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon, mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.
Makroszinten pedig egészségesebb és boldogabb társadalmat teremt.
E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFit Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:
1) A munkavállalók számára:
A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő, vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stressz, és az annyira rettegett fluktuációt.
Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.
A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.
2) A munkáltatók számára:
Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis, - közép-, és nagyvállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.
A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.
A pályázat célja a vállalati egészségkultúra széleskörű vizsgálata az alábbi faktorok mentén:
- Prevenció - szűrővizsgálatok, életmód tanácsadás stb.
Egészséges táplálkozás - egészséges étel-választék a menzán, gyümölcsnap stb.)
- Munkahelyi sport - AYCM SportPass, tömegsportversenyeken való közös részvétel, sportnap stb.
- Egészségbiztosítás
- Rekreáció - masszázs, meditációs programok stb.
- Munkakörnyezet - ergonomikus bútorok, gerincbarát székek, csökkentett zajszint, szemkímélő képernyő stb.
- Dohányzásról való leszoktatás - kezelések, leszokást ösztönző programok, versenyek stb.
- Mentális egészség - coach, pszichológus, pihenőszoba, közösségi tér, extra szabadnap stb.stb.
- Környezettudatos közlekedés járműflotta-választás
A beneFit Prize pályázat keretein belül a pályázó vállalatnak lehetősége van bemutatni minden olyan módszert és programot, amellyel gondoskodó, egészségtudatos vállalatként támogatják a munkavállalói jóllétet.
A pályázatok beadása és elbírálása két körös rendszerben történik, először a szakmai zsűri bírálja el a pályázatokat, majd a pályázók önálló marketingfelületként is kezelhető microsite-on mutathatják be legjobb gyakorlataikat, melyekre közönségszavazatokat gyűjthetnek.
Nevezés: 2019. szeptember 9-től, kis-, közép -, és nagyvállalati kategóriában.
A pályázat leadásának határideje: 2019. október 15.
Díjátadó Gála: 2019. november 11.
www.benefitprize.hu
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
További cikkek
Általános iskolásoknak nyújt egyedülálló képzést a neves tehetségprogram
A Mathias Corvinus Collegium (MCC) Fiatal Tehetség Programjára (FIT) június 30-ig lehet jelentkezni Kárpát-medence-szerte huszonhét helyszínen a most... Teljes cikk
Magyarország kiemelkedő üzletembereit díjazza az EY
Az EY az Év Üzletembere díjra augusztus 10-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk
Képzési programot hirdet az EU újságíró-hallgatók és fiatal újságírók számára
Az érdeklődők általános újságírás, sajtófotó és videós újságírás kategóriában pályázhatnak a felhívásra. Teljes cikk
Kapcsolódó hírek
- Lehet adómentes a vállalati egészségkultúra? 6 hónapja
- Töltsd ki az AYCM x Humánpolitika.com közös 2023 évi kutatását és nyerj! 6 hónapja
- Íme a CSR Hungary Díj 2023-as díjazottjai 6 hónapja
- AZ ÉV LEGNAGYOBB SZAKMAI ELISMERÉSE, ÉS A LEGKIEMELKEDŐBB ESEMÉNYE A BENEFIT PRIZE - FOR HAPPY EMPLOYEES PÁLYÁZAT ÉS GÁLA! 8 hónapja
- Van-e igazi HR-menedzsment Magyarországon? 8 hónapja
- Hogyan alakítja át a gamification a CSR-t és növeli a globális tudatosságot? 9 hónapja
- Újabb megoldási javaslat érkezett az égető munkaerőhiányra 11 hónapja
- KÖLTSD EL SZÉP KÁRTYÁS KERETEDET MÁJUS 31-IG LEVONÁS NÉLKÜL! 12 hónapja
- Felhatalmazó légkör, önállóság, egymás segítése - így építi a szervezeti kultúrát az AYCM 1 éve
- Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a magyar vállalatok 1 éve
- A pozitív társadalmi szerepvállalás legalább olyan fontos, mint a profit 2 éve