Budapesten alakítja ki új Automatizációs Tudásközpontját a Morgan Stanley
A Morgan Stanley úgy döntött, hogy Budapesten alakítja ki azt a tudásközpontot, amelynek célja az automatizáció felgyorsítása a banknál a munkatársak aktív részvételével.
A Morgan Stanley számos területen használja ki az automatizáció előnyeit. A vállalat képes így kiváltani olyan mindennapi tevékenységeket, mint az emailcsatolmányok letöltése, a számlák és ügyféldokumentumok feldolgozása, adatellenőrzés, visszaélések megelőzése es felderítése. Az automatizáció révén nő a vállalat hatékonysága, csökken az emberi hibák száma, racionalizálhatóak a költségek, a munkatársak kreatívabb feladatok megoldására fókuszálhatnak.
„A Morgan Stanley jelentős befektetésekkel bővítette budapesti technológiai kapacitásait, sok új csapat jött létre és lát el alapvető fontosságú funkciókat a magyarországi irodában. Számos tehetséges informatikus dolgozik itt olyan területeken, mint az alkalmazásfejlesztés, a kiberbiztonság, a távoli hozzáférés, a felhőtranszformáció. A budapesti központ számos automatizációs folyamatban és törekvésben is vezető szerepet játszott, ezért kézenfekvő döntés volt, hogy itt alakítjuk ki az új tudásközpontunkat” - mondta el Sigal Zarmi, a Morgan Stanley nemzetközi informatikai igazgatója.
Alulról jövő automatizáció: főszerepben a munkatársak
Az új szervezeti egység olyan megoldásokra fókuszál, amelyekhez csekély programozói tudás kell vagy egyáltalán nincs szükség kódolásra, ám nagyban építenek a munkatársak tudására saját szakterületükön, hogy ötleteket ad-janak munkájuk mely rutinszerűbb részeinek automatizálására. „A hagyományosabb megközelítésnek számító robotikus folyamatautomatizáció (RPA) mellett az új budapesti tudásközpont” a munkatársaktól induló automatizációra is kiemelt figyelmet fordít. Lehetővé tesszük a kollégáknak, hogy maguk javasoljanak automatizált megoldásokat, és hatékonyabban dolgozhassanak annak köszönhetően, hogy egy „bot” is segíti munkájukat. Támogatást biztosítunk ezen ötletek megvalósításához, és azzal, hogy részt vesznek ebben a programban, értékes tapasztalatokat szerezhetnek modern technológiákról egy egyre inkább digitalizált környezetben. Hiszünk a gyorsabb megoldásokban, a kevesebb rutinmunkában és abban, hogy ha a kollégáknak több idejük jut ügyfeleikre, még jobban fogják élvezni munkájukat” - mondta el Megan Brewer, a Morgan Stanley innovációs iroda és az új Automatizációs Tudásközpont vezetője.
A Morgan Stanley kibővíti budapesti innovációs programját és bővíti a feltörekvő technológiákkal foglalkozó helyi csapatait. Utóbbi célja, hogy feltérképezzék a piacon elérhető, úttörőnek, számító technológiákat az adatelemzés, az automatizáció vagy éppen a felhő-megoldások területén. Az innovációs program pedig olyan témákra fókuszál, mint például „a dizájnalapú gondolkodás”, amely az üzleti és a technológiai gondolkodásmód közötti különbséget hivatott áthidalni felhasználóbarát szemlélettel, a problémák megtalálásával, ötletjavaslatokkal és jól működő megoldások megvalósításával. Az új csapatokba a Morgan Stanley olyan munkatársakat keres, akik szívesen kipróbálnák magukat egy nagy befektetési bank soraiban.
- 2024.04.04Six Sigma Black Belt képzés 9 napos gyakorlatorientált, intenzív képzési program, amely készségszintre fejleszti a résztvevőket a 6 Sigma ismeretek elsajátításában, alapoktól a Green Belt ismereteken át magas szintű hatékonyságjavító projektek megvalósításáig. Részletek Jegyek
- 2024.04.04Az Év Irodája Konferencia & Díjátadó Kíváncsi vagy, hogy kié lesz Az Év Irodája díj, érdekelnek a legmodernebb irodai megoldások, valamint a magyar és nemzetközi piacot meghatározó szakemberek tapasztalatai? Akkor ott a helyed! KIKET FOGUNK DÍJAZNI? Részletek Jegyek
- 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását. Részletek Jegyek
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy... Teljes cikk
A generatív mesterséges intelligencia forradalmasítja a bankvilágot és új lehetőségek sokasága nyílik meg a pénzintézetek és ügyfeleik előtt.... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia eddig is jelentős hatással volt a munkánkra, és a jövőben is komoly változásokat eredményezhet. Lássuk, milyen... Teljes cikk
- Pánik és potenciál: Mit tanultak a dolgozók a mesterséges intelligenciáról 2023-ban? 3 hónapja
- A szakértő szerint oktatni kell a társadalmat a mesterséges intelligencia veszélyeiről 4 hónapja
- Muszáj feljebb lépni a munkahelyi "táplálékláncban"! 4 hónapja
- Robot raktárost fejlesztett a magyarországi vállalatoknak egy hazai cég 4 hónapja
- A dolgozók több mint fele nem tudja, hogy a munkahelye hogyan használja a mesterséges intelligenciát 5 hónapja
- Hamarosan új vezérigazgató kerül a Morgan Stanley élére 5 hónapja
- Újra meghirdették a munka világába visszatérőknek szóló programot 5 hónapja
- Magyarországon dolgozik a Morgan Stanley kockázatkezelőinek negyede 8 hónapja
- Bárkiből lehet teljes értékű munkavállaló? - Innovatív megoldással rukkolt elő egy HR cég 9 hónapja
- A mesterséges intelligenciára bízták, hogy fejlesszen ki egy új energiaitalt 9 hónapja
- Felmérés: a magyarok félnek a mesterséges intelligenciától 9 hónapja