Megjelent: 1 éve

Céges autó helyett e-bicikli és e-roller?

E-biciklikkel és e-rollerekkel bővíti portfólióját az Arval Magyarország.

Az utóbbi években megjelenő új közlekedési szokások és mobilitási igények felforgatták a szolgáltatók portfólióját. A fogyasztói piacon megjelentek a különböző autómegosztók, de már közösségi kerékpárok, robogók és rollerek is színesítik a városi mobilitást a hagyományos autós- és tömegközlekedési módok mellett.

A változásra már az üzleti életben is nyitottak: nem csak céges autót várnak a flottakezelők ügyfelei, hanem komplex megoldást keresnek a leghatékonyabb közlekedéshez, melyek cégen belüli juttatásként minden alkalmazottnak fontosak.

Az Arval Magyarország ezért tartós bérleti szolgáltatását hamarosan e-biciklikkel és e-rollerekkel bővíti vállalati ügyfelei számára.

Az elmúlt 30 évben a BNP Paribas támogatásával az Arval piacvezető, mobilitási szakértő vállalattá vált a teljeskörű gépjármű tartós bérleti szolgáltatók között.

Nemzetközi felmérésük azt igazolta, hogy az utóbbi években megváltoztak az ügyfelek elvárásai a közlekedéssel, a mobilitással és a környezetvédelemmel kapcsolatban. Egyre nagyobb a kereslet új járművek kipróbálására, de a fenntarthatóság sem opció, hanem elvárás már a felhasználók részéről, hiszen saját bőrükön tapasztalják a megváltozott környezeti hatásokat.

„Bár a magyar piac máshol tart, mint a nyugat-európai, már most is sok hazai ügyfél keresi az innovatívabb, zöldebb megoldásokat a flottájuk összeállításakor. Legfőbb feladatunknak azt tartjuk, hogy a nemzetközi vonalak mentén formáljuk, edukáljuk és bevezessük a hazai cégeket a fenntartható és hatékony mobilitás világába” - mondta Gwenael Cevaer, az Arval Magyarország ügyvezető igazgatója.

Bár a gépjárművek továbbra is központi helyet kapnak a cég életében, és 2025 végére a jelenleg nagyjából 1,3 millió gépjárműből álló flottájukat 2 milliósra szeretnék bővíteni, a mikromobilitási törekvéseik már több országban elindultak.

A hazai leányvállalat Magyarországon elsőként tervezi a tartós bérleti szolgáltatások bevezetését költséghatékony e-bicikli és e-roller bérlés keretei között, azonban nem csak az eszközöket szeretnék rendelkezésre bocsátani, de töltési lehetőséget is biztosítanának majd a tudatos ügyfeleknek.

Autós szolgáltatásaik terén is az elektromos és alternatív meghajtású járművek felé nyit a vállalat: 2025 végére nemzetközi szinten 500.000 elektromos autó bérbeadását tűzték ki célul mindamellett, hogy 2020-hoz képest 30%-kal szeretnék csökkenteni a CO2 kibocsátásukat.

Miközben egyes észak-európai leányvállalatoknál az e-autók részaránya megközelíti a 40%-ot, az elmúlt évben már az hazai ügyfelek által rendelt járművek között is 50 százalékkal nőtt a tisztán elektromos autók száma.
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Milyen juttatásra vágynak a kékgalléros dolgozók?

Időszakos bónuszt vagy prémiumot szeretnének leginkább a kékgalléros munkavállalók - derül ki egy kutatásból. Teljes cikk

300 ezer forint a SZÉP-kártyán, jövőre 10%-os béremelés a Volánbusznál

Öt év alatt 50% felett emelte a béreket a Volánbusz, idén nettó 300 ezer forint került minden munkavállaló SZÉP-kártyájára. Jövőre átlag... Teljes cikk

Rekordokat döntöget a Szép-kártya felhasználás

A feltöltést és a költéseket tekintve is rekord eredményeket ért ez júliusban a turizmus motorjának számító Szép-kártya, amely a korábbiakhoz... Teljes cikk