Customer Insight manager
A customer insight manager pozíció leginkább a piackutató pozícióhoz hasonlít, azonban mégis merjük azt hinni, hogy óriási szemléletbeli különbség van a kettő között.
Az insight manager célja, hogy a szervezet számára ügyfél insightokat szállítson: ne csupán abban támogassa a stratégiai döntéshozatalt, hogy mi történik, hanem azt is feltárja, hogy miért történik és mik lehetnek a következmények. Sokkal inkább stratégiai partnerként funkcionál a marketing számára, nem csupán eredményeket szállít.
Ebben a munkakörben a kolléga a feladata, hogy megtervezze, koordinálja a különböző ügyféligények megértését célzó marketing kutatási projekteket, illetve felsővezetői döntéseket támogasson ezeknek a kutatásoknak a tanulságaival. Más szóval, a customer insight manager abban segít, hogy minél pontosabb képet kapjunk a különböző ügyfélcsoportok igényeiről, szokásairól, viselkedéséről, elvárásairól, hogy minél inkább olyan szolgáltatást tudjunk nyújtani, ami releváns értéket teremt számukra. A legizgalmasabb kihívás az, amikor olyan igényeket kell feltárni, amik még csak látensen vannak jelen, azaz maga az ügyfél sincs teljesen tudatában annak, hogy mire is vágyik.
Munkája során gyakran működik együtt kifejezetten erre a területre specializálódott külső ügynökségekkel is, akik többek között kérdőíves felmérések, fókuszcsoportok, próbavásárlások, neuromarketing kutatások, UX tesztek és más érdekes módszerek alkalmazásával vizsgálják a területet. Az insight manager stratégiai tanácsadó partnere a vállalat kulcsfontosságú területeinek, mint például a marketing, termék-/szolgáltatásfejlesztés, ügyfélélmény (customer experience, service design, UX), marketing kommunikáció.
A piac megértéséhez ezen túl elengedhetetlen a versenytársak, illetve a globális ügyfél trendek, digitális technológiai trendek figyelemmel kísérése, ami szintén a customer insight manager feladata.
Ebben a munkakörben felsőfokú közgazdasági, szociológus vagy statisztikai végzettség, illetve néhány éves, kutató ügynökségnél szerzett szakmai tapasztalat szükséges. Egy olyan tulajdonság van azonban, ami elengedhetetlen ebben a munkakörben: ez pedig a kíváncsiság. A vágy arra, hogy megértsük a körülöttünk levő jelenségeket, hogy kifürkésszük a jövőbeli trendeket.
A Telenorban jellemzően 2-3 ilyen munkakör van, amit általában 26-45 év közötti kollégák töltenek be. Ebből a munkakörből könnyen el lehet mozdulni a kapcsolódó területekre, mint például a szegmens marketing, a marketing, a termékfejlesztés, a kontrolling, a pricing vagy a stratégia.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A targoncavezető a raktárak és gyárak nélkülözhetetlen munkatársa, aki a logisztikai folyamatok zökkenőmentes működéséről gondoskodik. Teljes cikk
A mezőgazdasági gépszerelő kulcsfontosságú szereplő a modern mezőgazdaságban, hiszen a termelés hatékonysága nagyrészt a gépek megbízható működésén múlik. Teljes cikk
A gépjárművillamossági szerelő a modern autók egyik legfontosabb szakembere, hiszen a járművek nagy része ma már elektronikus rendszerekre épül. Teljes cikk
- Mezőgazdasági gépszerelő 21 órája
- Gépjárművillamossági szerelő 21 órája
- Export Manager 21 órája
- Customs Specialist 21 órája
- Transport Coordinator 21 órája
- Inventory Analyst 21 órája
- Milliomos IT-szakmák: ezekért a munkakörökért fizetnek csillagászati összegeket 4 napja
- Teherautó-szerelő 3 hete
- Autószerelő 3 hete
- Bádogos 3 hete
- Festő-mázoló 3 hete

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?