kapubanner for mobile
Megjelent: 8 hónapja

Ismét várják a pályakezdőket a Protégé mentorprogramba

A jelentkezési időszak szeptember 21-én zárul le.

A protégé. mentorprogram, idén ősszel ötödik alkalommal várja a turizmus és vendéglátás (beleértve a desztinációs marketing, szervezés és vállalkozásfejlesztés) iránt érdeklődő lelkes hallgatók jelentkezését. A programban az előző két félévhez hasonlóan 30 mentor várja, hogy a szakmában elhelyezkedni vágyó fiataloknak értékes tudást és tapasztalatot adjon át. A mentorprogram célja, hogy összekapcsoljuk a szakma szereplőit és az egyetemi hallgatókat és pályakezdőket. Célunk, hogy egy hosszú távon is sikeres mentor-mentorált közösséget hozzunk létre, amely segíti a tapasztalt generációval való közös munka előremozdítását.

A program 5 szekció köré épül: gasztronómia, marketing, szálláshely, szervezés és vállalkozás. A mentorálási folyamat minimum 4 személyes találkozót ígér a mentoráltaknak, amely során a szakmai és személyes fejlődésre is egyaránt hangsúlyt fektet a protégé. mentor és szervezői csapata. Emellett interaktív workshopok is megrendezésre kerülnek a program keretein belül. Ezeken olyan fontos témákat érintenek majd a résztvevők, mint például a fenntartható rendezvények, közösségszervezés, vállalkozás indítása, szervezetfejlesztés, karriertervezés vagy a desztináció marketing. A fejlődés és az értékes tudás mellett a protégé. minden lelkes résztvevőjének egy díjnyertes szakmai közösséget és kapcsolatépítésre való lehetőséget is kínál. 

A programba azoknak a hallgatóknak, pályakezdőknek a jelentkezését várjuk, akik turizmus szakon tanulnak, vagy legfeljebb egy éve végeztek tanulmányaikkal, illetve akik nem ezt tanulják, de érdeklődnek a szakma és a turizmus jövője iránt. Továbbá a program azok számára is egyedülálló lehetőséget kínál, akik már tudatosan a turizmusban vagy ahhoz kapcsolódó iparágban tervezik a jövőjüket.

Jelentkezési időszak: 2023.09.01. 13:00 – 2023.09.21. 24:00

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Mindenki coach, aki coachol? - avagy a life coaching sötét oldala

2019 és 2022 között 54 százalékkal nőtt a life coachok száma, így ez az egyik leggyorsabban növekvő szakma az Egyesült Államokban. Népszerűsége... Teljes cikk

Milyen az igazi emberközpontú munkahely?

Bár sok cég vallja magáról, hogy emberközpontú, legyen szó, akár az ügyfelekről vagy a munkavállalókról, és valószínűleg bizonyos folyamataik... Teljes cikk

Mi leszel, ha nagy leszel? - miért céltalanok a mai fiatalok és mit tehetünk ellene?

Hogyan vált a fiatalkori céltalanság társadalmi jelenséggé és mit tehetünk ellene? Mennyiben hibás a közösségi média? Ez az cikk segíthet a... Teljes cikk