Megjelent: 6 éve

IV. Vezetői Best Practice Fórum - Kvalikon 2017. Február 10.

IV. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM Motiváció 4.0 - Tehetségmenedzsment 2017. február 10. Vezetőként hogyan motiváljuk munkatársainkat és hogyan hozzuk ki belőlük a legjobb teljesítményt?

„…az inspiráló vezető jól ismeri munkatársai erősségeit, gyengeségeit, hogyan motiválhatók elfogadja és rendszeresen értékeli őket, igazi „ elöljáró”, példakép, aki hiteles és hozzáértéssel kezeli a munkavállalókat. Az alkotó légkör kialakításához szükség van magas fokú érzelmi intelligenciára, együttműködő készségre, hitelességre.  Ezt a vezetői munkát segíti a folyamatos vezetői jelenlét „állj a pult mögé, legyél ott, legyél velük, mint team tag”, mutass példát, teremts befogadó, bizalmi légkört, rendszeresen értékeld a teljesítményt, ismerd önmagadat és a munkatársaidat…”


A Vezetői Best Practice Fórumsorozat célja olyan hiteles vezetők megszólaltatása meghatározott témakörökben, akik tapasztalatukkal, eddigi munkásságukkal jó példát, ösztönzést és irányt tudnak mutatni vezetői kollégáik részére.

A fórumok során több témakörben indítunk párbeszédet, közös tanulást a résztvevő vezetőkkel és közösen megoldásokat, válaszokat keresünk az általuk felvetett problémákra, kihívásokra.


A következő fórum témái:

  • Motiváció 4.0
  •     Ösztönzési rendszerek
  •     Teljesítménymenedzsment
  •    Tehetségmenedzsment
  • Helyzetfüggő vezetés


Előadók: Raiffeisen Bank ǀ Kürt Zrt. ǀ Philips ǀ Flextronics ǀ Ad Sidera ǀ MAM Hungária

Részletes program és jelentkezés


  • 2022.12.01CX-Ray hálózatelemzés online workshop Szeretnéd tudni, hogy kik a véleményvezérek, mentorok, talentek, szakértők, információforrások, kiégés szélén állók, elkötelezettek, elszigeteltek vagy potenciális vezetők a szervezetben? Részletek Jegyek
  • 2022.12.01CX-Ray elégedettség felmérés online workshop A munkahelyi hatékonyság az elégedett kollégákkal kezdődik! Skálázható, szűrhető eredmények - tudd meg, munkatársaid szerint, mik a valóban égető problémák! Részletek Jegyek
  • 2023.02.15Hoshin Kanri képzés A Hoshin Kanri, amely a minőségi termékek és szolgáltatások biztosítása érdekében a változásmenedzsment projektek lebontásával segíti elő az egész vállalatra kiterjedő stratégiai tervezést, ezáltal megvalósítja a munkafolyamatok racionális napi menedzsment rendszerének hosszú távú kialakítását a szervezetnél. A Hoshin Kanri módszer megismerése és a stratégiai célok lebontása, célmegállapodások megkötése, erőforrás és projekttervek, akció meghatározása a célok elérése érdekében. Részletek Jegyek
  • 2023.03.03HR Basic HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Van úgy, hogy nem megy az interjúztatás

Egyre több kihívás nehezíti a HR-esek munkáját. Van az a pont, amikor a sok külső körülmény úgy áll össze, hogy egyszerűen már nem érdemes... Teljes cikk

Gyakori kérdések a foglalkoztatás útvesztőiből -Be-és kijelentés, GYED -GYES

A Prohuman közel 20 éve foglalkozik munkaerő-közvetítéssel és -kölcsönzéssel, illetve minden olyan HR-szolgáltatással, amire egy vállalatnak... Teljes cikk

Győzze le a nehézségeket atipikus foglalkoztatással

Hazánkban jelenleg egyszerre van munkaerőhiány és munkanélküliségtől való félelem. A bizonytalan gazdasági környezetben a cégek a... Teljes cikk