kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Kommunikációs csapdák

Gordon szerint a kommunikáció csak akkor lehet hatékony, ha a résztvevő felek tudatában vannak és képesek kontrollálni azokat a csapdákat, amelyek tönkretehetik a kommunikációt.

Ezek pedig a következők:

  • Ítélkezés: akkor fordul elő, amikor a kommunikáló fél negatív vagy kritikus megjegyzéseket tesz a másik fél viselkedésére, tulajdonságaira, érzéseire vagy gondolataira. Az ítélkezés sértő, leértékelő és elutasító hatást kelt, ami növeli a konfliktust és akadályozza a megértést
  • Megoldások közlése:amikor a kommunikáló fél tanácsokat, utasításokat, javaslatokat vagy kritikákat ad a másik fél problémájára, anélkül, hogy megkérdezné, hogy erre szüksége van-e vagy kéri-e. A megoldások közlése beavatkozó, erőszakos és lekezelő hatást kelt, ami csökkenti a másik fél önállóságát, felelősségét és motivációját
  • A másik aggodalmának megkerülése:akkor fordul elő, amikor a kommunikáló fél nem veszi figyelembe vagy elhárítja a másik fél érzéseit, igényeit, véleményét vagy problémáját. A másik aggodalmának megkerülése elutasító, érzéketlen és figyelmetlen hatást kelt, ami növeli a másik fél frusztrációját, bizalmatlanságát és elidegenedését

 

  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek