Megjelent: 5 éve

Miért jó a coworking?

A közösségi irodák egyre népszerűbbek, egyre többen választják ezt a munkavégzési formát - írja a iroda.hu oldal.

A portál összeszedte mik azok az érvek amik a coworking mellett szólnak, mitől vált ilyen népszerűvé.


Új típusú munkavállaló jön létre



A közösségi irodákban több ismeretlen ember osztozik egy helyen vagy szolgáltatáson, segítik egymás munkáját. Az így dolgozók nem félnek segítséget kérni a más szektorban dolgozóktól, és ők maguk is segítséget nyújtanak. A jó kommunikáció nagyon fontos, remek kapcsolatokat alakíthatnak ki a dolgozók, új lehetőségeket kapnak.


Fő a változatosság



Nagy előnye a coworking-nek, hogy változatos, nem kell 8-12 órát dolgozni, nincs fix munkaidő. Akár munkaidőben el lehet menni a konditerembe is, hiszen az ilyen irodák jellemzően jól frekventált helyen vannak. Ha valaki testileg is fitt, sokkal hatékonyabban és kreatívabban végzi a munkáját.


Rugalmasság



Ma már sok munkahelyen lehet home officeban dolgozni, de a coworking még ennél is nagyobb szabadságot biztosít, hiszen a magunk urai lehetünk. Ma már szinte minden országban vannak coworking irodák, így azok számára is remek lehetőség, akiknek sokat kell utazniuk.


Megfizethető



Ha valaki vállalkozóként dolgozik, de nincs akkora kerete, hogy önálló irodát béreljen, akkor is jó választás a közösségi iroda. Általában van lehetőség, napi, heti vagy havi, és persze éves bérletre is. Szinte mindenhol biztosítanak mellé asztalt, széket, irattároló szekrényt, nyomtatót, ingyen wifi-t, esetleg kávét, vagy technikai eszközöket. De olyanra is van példa, hogy kedvezményes bérletet biztosítanak konditerembe, vagy étterembe.

Nagy a pezsgés

A hagyományos irodákban reggeltől estig folyik a munka, így nem igazán lehet inspirálódni. A coworking azonban ledönti a munka és a magánélet közti falakat, ezzel egy új műfajt megteremtve. Betölti azt a hézagot, ami abból ered, hogy a munka közben nem szerezhetünk új barátokat, hiszen ugyanazokat az arcokat látjuk nap mint nap. A közösségi irodákban nem telik el nap anélkül, hogy ne találkoznál valaki újjal.

Fotó: Pixabay
iroda.hu
  • 2022.08.29Mit tegyél, hogy tőled vásároljanak? Értékesítése mindig szükség van; nem csak akkor, ha a cégnek jól megy, de akkor is, amikor nehéz időszak következik. Részletek Jegyek
  • 2022.09.16HR és Munkajog modul I.: A munkaviszony keletkezése / Beléptetés Kettő az egyben: egyszerre HR és munkajogi megközelítésben: a munkaszerződés, általános magatartási követelmények, adatvédelem és más, fontos témák neves oktatóktól, mint Berke Gyula, Bankó Zoltán. Részletek Jegyek
  • 2022.09.28 recruiTECH BLUE Kékgalléros foglalkoztatók, termelő logisztikai vállalatok = recruiTECH BLUE konferencia, ahol újra a fizikai toborzáson lesz a hangsúly. Harmadik országbeliek foglalkoztatása, szállásoltatás, online toborzás, outsourcing és még számos aktuális téma! Részletek Jegyek
  • 2022.10.05Tréning Kerekasztal Konferencia 2022. Folytonos változások, aggodalom, stressz, hybrid működés, motivációvesztés, soha nem látott fluktuáció - napjainkban számos már korábban is tapasztalt és rengeteg új kihívással küzdenek a cégvezetők, HR és képzési szakemberek. Az idei Tréning Kerekasztal konferencia több évtizedes hagyományt követve az aktuális szervezeti és HR kihívásokra ad válaszokat és bemutatja a magyar piac vezető tréningcégeinek legújabb fejlesztéseit és tapasztalatait. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Tartós egészségkárosodást is okozhat a home office

A home office-ban dolgozók legfeljebb 10-15 százalékának vannak olyan berendezései, bútorai, gépészeti megoldásai, amik hasonlítanak az irodai... Teljes cikk

Ezt gondolják az IT-szakemberek a távmunkáról

Nem hiányzik a napi akár többórás ingázás, a dugóban üldögélés az IT-szektor dolgozóinak. Egy friss kutatás szerint a munkavállalók... Teljes cikk

Minden harmadik irodai munkavállaló teljes mértékben vagy részben otthonról dolgozik

Minden harmadik irodai munkavállaló dolgozik teljes mértékben vagy részben otthonról, miközben a munkaadóknak csupán az ötöde megy bele abba, hogy... Teljes cikk

Facebook