Megjelent: 2 éve

Miért jó a coworking?

A közösségi irodák egyre népszerűbbek, egyre többen választják ezt a munkavégzési formát - írja a iroda.hu oldal.

A portál összeszedte mik azok az érvek amik a coworking mellett szólnak, mitől vált ilyen népszerűvé.

Új típusú munkavállaló jön létre

A közösségi irodákban több ismeretlen ember osztozik egy helyen vagy szolgáltatáson, segítik egymás munkáját. Az így dolgozók nem félnek segítséget kérni a más szektorban dolgozóktól, és ők maguk is segítséget nyújtanak. A jó kommunikáció nagyon fontos, remek kapcsolatokat alakíthatnak ki a dolgozók, új lehetőségeket kapnak.

Fő a változatosság

Nagy előnye a coworking-nek, hogy változatos, nem kell 8-12 órát dolgozni, nincs fix munkaidő. Akár munkaidőben el lehet menni a konditerembe is, hiszen az ilyen irodák jellemzően jól frekventált helyen vannak. Ha valaki testileg is fitt, sokkal hatékonyabban és kreatívabban végzi a munkáját.

Rugalmasság

Ma már sok munkahelyen lehet home officeban dolgozni, de a coworking még ennél is nagyobb szabadságot biztosít, hiszen a magunk urai lehetünk. Ma már szinte minden országban vannak coworking irodák, így azok számára is remek lehetőség, akiknek sokat kell utazniuk.

Megfizethető

Ha valaki vállalkozóként dolgozik, de nincs akkora kerete, hogy önálló irodát béreljen, akkor is jó választás a közösségi iroda. Általában van lehetőség, napi, heti vagy havi, és persze éves bérletre is. Szinte mindenhol biztosítanak mellé asztalt, széket, irattároló szekrényt, nyomtatót, ingyen wifi-t, esetleg kávét, vagy technikai eszközöket. De olyanra is van példa, hogy kedvezményes bérletet biztosítanak konditerembe, vagy étterembe.

Nagy a pezsgés

A hagyományos irodákban reggeltől estig folyik a munka, így nem igazán lehet inspirálódni. A coworking azonban ledönti a munka és a magánélet közti falakat, ezzel egy új műfajt megteremtve. Betölti azt a hézagot, ami abból ered, hogy a munka közben nem szerezhetünk új barátokat, hiszen ugyanazokat az arcokat látjuk nap mint nap. A közösségi irodákban nem telik el nap anélkül, hogy ne találkoznál valaki újjal.

Fotó: Pixabay
iroda.hu
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter