kapubanner for mobile
Megjelent: 18 éve

Új technológia a pedagógus-továbbképzésben

Új területtel bővült a pedagógus továbbképzés palettája. Az Oktatási és Kulturális Minisztérium idén április 6-án elfogadta az L. Ron Hubbard nevéhez fűződő Tanulási Technológia módszert, melyet a jövőben a pedagógusok továbbképzési programjába beépítenek.

Ez a több évtizede működő tudásanyag tartalmazza a tanulás összes akadályát és az azok leküzdésére alkalmazható módszerek teljes skáláját. Figyelembe veszi a tanuló személyes adottságait és az attól függő haladási sebességet, amin menet közben képes javítani.

Biztosítja a fokozatosságot és ellenőrzi a megértés minőségét. Ügyel a tanult adatok gyakorlati alkalmazhatóságára, a tanulás minőségi szintjét magasan tartja, kiszúrja és kezeli az elakadási pontokat és leértékelések nélküli minőségi korrekciót biztosít. A Tanulási Technológia minden anyag megtanulására alkalmazható, legyen szó jogosítványról, nyelvről vagy szakmai továbbképzésről.
Idén, április 6-án az Oktatási és Kulturális Minisztérium határozatban biztosította az Alkalmazott Oktatástan Közép-Európa Oktatási Kht. munkáját a pedagógus-továbbképzési program alapításáról és indításáról.

Jelenleg Magyarországon két alapítványi iskolában alkalmazzák a módszert nagy sikerrel. A diákok félévenként független bizottság előtt adnak számot tudásukról.

Ez a Tanulási Technológia 1964-ben, L. Ron Hubbard kutatásai alapján született meg. Az Alkalmazott Oktatástan egy non-profit, társadalomjobbító nemzetközi hálózat, amely 1972-ben alakult az Egyesült Államokban azzal a céllal, hogy ennek az oktatási és tanulási módszernek a terjesztésével segítse az oktatók munkájának hatékonyságát. Jelenleg öt kontinens harminchat országban használják, Los Angelestől Tokióig. Gambiában, felismerve ennek a módszernek az erejét, a teljes ország erre a tanulási technológiára támaszkodik.

edupress.hu
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A jövő a bátor lányoké: így válhatnak a tinik az AI-korszak nyerteseivé

A jövő nemcsak azoké, akik tudnak kódolni, hanem azoké is, akik mernek kérdezni, gondolkodni és újat alkotni. Mégis, a magyar lányok többsége ma... Teljes cikk

Képzések: ingyenes és online tanfolyamok, felnőttképzési lehetőségek

Mit tehet az a munkavállaló, álláskereső, karriertervezésen gondolkodó, aki szeretné képezni magát. Milyen lehetőségek vannak a hagyományos... Teljes cikk

Rémisztő számok: a magyar iskolások nyelvtanulásban sereghajtók

2023-ban a magyar általános iskolások mindössze 1,8 százaléka, a 11–15 éves tanulóknak pedig csak 6,1 százaléka tanult két vagy több idegen... Teljes cikk