Ezért van szükség a gyakori teljesítményértékelésre

Fontos tisztázni, hogy a teljesítmény monitorozása és az értékelése között az a különbség, hogy amíg előbbi esetén tulajdonképpen a teljesítmény tudomásul vétele történik, addig utóbbinál a kiemelkedő területek és kompetenciák elismerése, a fejlesztendő kompetenciák tisztázása, és az elérendő célok kitűzése történik.
Ezért sem mindegy, hogy mikor történik a munkavállalók teljesítményének értékelése.
Ne egy évente egyszer megrendezett esemény legyen!
Ha az alkalmazottaknak csak egy éves vagy féléves teljesítményértékelés során ad visszajelzést, akkor értékes időt pazarolhat, amelyet alkalmazottainak fejlesztésére is fordíthatna.
Érveink a gyakori teljesítményértékelés mellett:
- Gördülékeny megoldás, mely segítségével folyamatosan és gyorsan adhat visszajelzést Ön is, valamint a munkavállalók is egymásnak.
- Minél gyakoribbak az értékelések, Ön annál részletesebb adatokkal fog rendelkezni, és hatékonyabb akciótervet tud készíteni.
- Minél rendszeresebb a teljesítményértékelés, annál hamarabb derülnek ki a hiányosságok.
- Minél hamarabb jut az Ön tudomására, mely területek és kompetenciák fejlesztendők, annál hamarabb alakíthat ki képzési és fejlesztési stratégiát!
- Motiváltabbak lesznek a munkavállalók.
A teljesítményértékelés szerencsére sűrűn megvalósítható gyakorlat. A digitális és innovatív megoldások már lehetővé teszik, hogy a munkavállalók teljesítménye akkor legyen értékelve, amikor csak szeretné.
Tekintse meg a HRmaster szoftver Teljesítményértékelési moduljait, hogy kiválaszthassa, melyik illik leginkább a cége folyamataihoz és működéséhez! A széleskörű paraméterezési lehetőség tág határokat biztosít a legmegfelelőbb módszertan kialakításához.
Ha a HRmaster szoftvert választja mindehhez, a teljesítményértékelés élmény lesz a munkáltatónak és a munkavállalónak is.